Μ. Χριστοδούλου: Το ταξίδι του Foody και η είσοδος του στο q-commerce

Ένα άκρως ενδιαφέρον case study παρουσίασε ενώπιον του κοινού που παρέστη στο 16ο Συνέδριο & Έκθεση Εφοδιαστικής Αλυσίδας & Logistics ο Μάριος Χριστοδούλου, Head of Quick Commerce της Foody.

Ο κ. Χριστοδούλου ξεκίνησε κάνοντας... online παραγγελία μέσω Foody από τη σκηνή του Hilton Nicosia, προβαίνοντας στη συνέχεια σε μια σύντομη ιστορική αναδρομή της δημιουργίας της εταιρείας και της πορείας της μέχρι σήμερα. Η παραγγελία από το Foody Market παραδόθηκε στην αίθουσα μερικά λεπτά αργότερα

Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός, πάντως, ότι το 2015 η Foody ξεκίνησε ως Startup με μια ομάδα  5 ατόμων για να εργοδοτεί, σήμερα, προσωπικό πέραν των 160 ατόμων και πάνω από 600 οδηγούς, εξυπηρετώντας πελάτες σε συνεργασία με περισσότερο από 2700 καταστήματα. Η είσοδός τους στο Q-commerce ήταν επίσης ένα σημείο-σταθμός για την εταιρεία που στο ξεκίνημά της είχε συνεργασία με 70 καταστήματα.

Το case study περιλάμβανε παρουσίαση και της Delivery Hero που έκανε την είσοδό της στην αγορά το 2011 έχοντας παρουσία σε πάνω από 70 χώρες. Όπως είπε ο κ.Χριστουδούλου πρόκειται για «το μεγαλύτερο παγκόσμιο δίκτυο του είδους, εκτός Κίνας». Πρόσθεσε πώς «με χρόνια τεχνογνωσίας στον τομέα της εφοδιαστικής αλυσίδας και της τεχνολογίας, η Delivery Hero είναι σε προνομιακή θέση να οδηγήσει την κατηγορία q-commerce προς τα εμπρός».

Με την ολοκλήρωση της παρουσίασης, οι συμμετέχοντες ενημερώθηκαν ενδελεχώς για το case study, καθώς ο ομιλητής εξήγησε τον τρόπο λειτουργίας της εταιρείας και του Foody Market και το σύστημα που εφαρμόζεται για παροχή της καλύτερης δυνατής (και ταχύτερης) εξυπηρέτησης των πελατών της, μέσω της χρήσης AI (Artificial Intelligence)

Δειτε Επισης

ΚΝΕ: Χαιρετίζει την έγκριση του νόμου Net-Zero Industry από την Ευρωβουλή
Τα πρώτα στιγμιότυπα από τα 16α IΝ Business Awards(vid)
Πανίκος Νικολάου: Αυτό το βραβείο ανήκει στους 2722 συναδέλφους στην Τράπεζα Κύπρου (vid)
Άρτεμις Αντωνιάδου: Αναγνωρίση της πορείας και της προσπάθειάς μου το βραβείο στα ΙΝ Business Awards (vid)
Η CNP Ασφαλιστική τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας και Υγείας
Χορηγός του αγώνα Duathlon η CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Το ευ επιχειρείν στο βάθρο... Πραγματοποιήθηκαν τα 16α IN Business Awards(photos)
Πώς αξιολογούν τα ΚΕΠ οι πολίτες-Τα ευρήματα έρευνας του Υπουργείου Οικονομικών
Συνεργασία Ablebook-Buyway365 που προωθεί την προσβασιμότητα
Influencer marketing: Πώς λειτουργεί ως εργαλείο ενδυνάμωσης των brands