Την Παρασκευή η διεξαγωγή του Digital Marketing Forum

Το Digital Marketing Forum επιστρέφει και φέρνει μαζί του όλα τα νέα γύρω από το ψηφιακό μάρκετινγκ. Σε λιγότερο από 24 ώρες, το σπουδαίο για τους επαγγελματίες του χώρου γεγονός, θα υποδεχτεί ομιλητές διεθνούς φήμης και κορυφαίους επιχειρηματίες της αγοράς παρέχοντας πλούσια γνώση σε θέματα ηλεκτρονικού μάρκετινγκ.

Το κοινό που θα παραβρεθεί στην εκδήλωση, θα μάθει για τις τάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ μέσα από μια ενδιαφέρουσα θεματολογία. Ανάμεσα σε άλλα, οι ομιλητές θα εστιάσουν την προσοχή τους στις καινοτόμες προσεγγίσεις, στην ανάλυση συμπεριφοράς, στο νέο Google Analytics και σε τρόπους προσέλκυσης πελατών B2B.

Ιδιαίτερα χρήσιμα αναμένεται να είναι τα case studies που θα παρουσιάσουν στελέχη διαφημιστικών γραφείων, που δήλωσαν το παρών τους. H Ξένια Χατζηϊωαννίδου, Digital Marketing Director της Partners VMLY&R θα παρουσιάσει την καμπάνια «Absolut Dare. Creative stories» με επίκεντρο καλλιτέχνες που τολμούν, ενώ η Μαριάννα Ζερβίδου, Head of Account Management & Creative της Gnomi Integrated Communications, θα μιλήσει για το σκεπτικό πίσω από το project “naturally@home” που έγινε στο πλαίσιο συνεργασίας του με την ΙΚΕΑ. Ο Κωνσταντίνος Κοσμάς, Client Services Director της Telia & Pavla BBDO και TheWorx θα συζητήσει με το κοινό ένα βραβευμένο case study, της επωνυμίας της εταιρείας του, το Snack a Jacks, ενώ αργότερα στη σκηνή θα ανέβει ο Αντρέας Παύλου, Digital Services Director της Delema Mccann Cyprus, για να παρουσιάσει την εκστρατεία Coca-Cola HBC Cyprus - Youth Empowered.

Η Νατάσα Περδίου, Digital Marketing Director, Αction Cyprus της Action Global Communications θα πάρει την σκυτάλη για να εξηγήσει το πώς προέκυψε η εκστρατεία της ΚΕΑΝ αποτέλεσμα της οποίας ήταν γυναίκες, να ανεβάσουν selfie με την συμβολική κίνηση της Αυτοεξέτασης & το #LookAfterYourOranges, δημιουργώντας μια αλυσίδα δύναμης, στην μάχη κατά του καρκίνου του μαστού. Η Χριστίνα Ρούσου, Digital Strategy Director της Orb Communications θα μιλήσει για τη χρήση του branded content στο digital marketing, μέσα από το οποίο τα brands καταφέρνουν να κεντρίσουν το ενδιαφέρον του καταναλωτή σε ένα fast-paced digital environment, και τέλος, o Φοίβος Φοίβου, Head of Digital, Ogilvy Cyprus θα εστιάσει στην εκστρατεία προώθησης του ανανεωμένου Hellenic Bank Mobile App.

Ποιους ενδιαφέρει το Συνέδριο

Απευθύνεται σε διευθυντές και στελέχη μάρκετινγκ από επιχειρήσεις όλων των κλάδων της οικονομικής δραστηριότητας και ειδικότερα σε: Εταιρείες διαφήμισης και επικοινωνίας, γραφεία δημοσίων σχέσεων, media planners, media agencies, υπηρεσίες και συμβούλους μάρκετινγκ, εταιρείες ερευνών αγοράς, επαγγελματίες πωλήσεων, brand managers, διευθύνοντες σύμβουλους, γενικούς διευθυντές και digital marketing specialists.

Για πληροφορίες και εγγραφές πατήστε εδώ.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

Κύριος Χορηγός: Webarts

Χορηγοί: Adtech Holdings, Great Place To Work, Imarcomms, KEAN Group, OJO

Digital Printing Sponsor: Landas Colour

Οργανωτής: IMH

Με την Στήριξη: Cyprus Advertisers Association, Σύνδεσμος Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου, Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου

Χορηγοί Επικοινωνίας: Άλφα Κύπρου, περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, Mesimvria

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:

Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

 

Δειτε Επισης

Ρένος Φωκάς: Τα καινοτόμα έργα είναι αυτά που έχουμε στόχο να διεκπεραιώσουμε (vid)
Ειρήνη Χριστοδούλου: Με τιμά ιδιαίτερα αυτό το βραβείο, θα συνεχίσουμε την σκληρή δουλειά (vid)
ΚΝΕ: Χαιρετίζει την έγκριση του νόμου Net-Zero Industry από την Ευρωβουλή
Τα πρώτα στιγμιότυπα από τα 16α IΝ Business Awards(vid)
Πανίκος Νικολάου: Αυτό το βραβείο ανήκει στους 2722 συναδέλφους στην Τράπεζα Κύπρου (vid)
Άρτεμις Αντωνιάδου: Αναγνωρίση της πορείας και της προσπάθειάς μου το βραβείο στα ΙΝ Business Awards (vid)
Η CNP Ασφαλιστική τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας και Υγείας
Χορηγός του αγώνα Duathlon η CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Το ευ επιχειρείν στο βάθρο... Πραγματοποιήθηκαν τα 16α IN Business Awards(photos)
Πώς αξιολογούν τα ΚΕΠ οι πολίτες-Τα ευρήματα έρευνας του Υπουργείου Οικονομικών