Η πρώτη εθνική πολιτική logistics της Ινδίας

InBusinessNews  29/11/2022 09:59
Η πρώτη εθνική πολιτική logistics της Ινδίας

Η πρώτη εθνική πολιτική logistics της Ινδίας

InBusinessNews  29/11/2022 09:59

Οι εξαγωγές της Ινδίας πρέπει να αυξηθούν και τα προϊόντα πρέπει να τιμολογηθούν ανταγωνιστικά εάν η χώρα θέλει να πετύχει τους αναπτυξιακούς στόχους της μέχρι το 2047. Χωρίς φθηνά και απλουστευμένα logistics, αυτό δεν γίνεται.

Υπό το πρίσμα αυτό, η κυβέρνηση αποκάλυψε αρχικά το Εθνικό Ρυθμιστικό Σχέδιο του Πρωθυπουργού Modi το οποίο ενισχύει την υποδομή εμπορευματικών διαδρόμων, καθώς και τα παράκτια και σιδηροδρομικά συστήματα. Πιο πρόσφατα, η κυβέρνηση παρουσίασε την Εθνική Πολιτική Logistics με στόχο να μειώσει το κόστος τους σε μονοψήφιο αριθμό. Η ανάπτυξη θα έρθει γρήγορα και οι θέσεις εργασίας θα αυξηθούν.

Ο Πρωθυπουργός Narendra Modi ξεκίνησε την Εθνική Πολιτική Logistics στο Vigyan Bhawan για να επιταχύνει περαιτέρω την οικονομική ανάπτυξη της χώρας και να μειώσει το κόστος των logistics την επόμενη 25ετία. Είτε πρόκειται για εξαγωγικό εμπόριο χωρίς χαρτί μέσω e-sanchit, απρόσωπη τελωνειακή αξιολόγηση, είτε για την παροχή ηλεκτρονικών λογαριασμών και αυτόματων πληρωμή διοδίων (FASTag), όλα αυτά έχουν ήδη ενδυναμώσει τον τομέα των logistics.

Αυτή η πολιτική θα εξασφαλίσει την απρόσκοπτη διακίνηση προϊόντων σε ολόκληρη τη χώρα και καλύτερο συντονισμό μεταξύ των ενδιαφερομένων, προωθώντας έτσι την ανταγωνιστικότητα στη μεταποίηση. Τα προϊόντα των αγροτών και των μικρομεσαίων επιχειρήσεων θα έχουν πλέον τη σωστή τιμή. Η πρόσβαση των καταναλωτών στα προϊόντα θα είναι επίσης εύκολη και οικονομικά προσιτή. Αν και δεν έχει γίνει καμία σχετική κρατική μελέτη, έρευνα της ιδιωτικής εταιρείας Armstrong & Associate έδειξε ότι το κόστος εφοδιαστικής στην Ινδία κυμαίνεται από 13 έως 14% του ΑΕΠ, που είναι περισσότερο από το κόστος των περισσότερων ανεπτυγμένων χωρών (λιγότερο από 10%).

Για να μειώσει το μεταφορικό κόστος, η κυβέρνηση έχει αναλάβει διάφορες πρωτοβουλίες στον τομέα των σιδηροδρομικών, των οδικών και των εσωτερικών πλωτών μεταφορών. Γι’ αυτόν τον λόγο έχει δημιουργηθεί στο Υπουργείο Εμπορίου ένα ξεχωριστό τμήμα που συντονίζει τις διάφορες κυβερνητικές πρωτοβουλίες. Το Υπουργικό Συμβούλιο ενέκρινε την Εθνική Πολιτική Logistics με στόχο να ρίξει το μεταφορικό κόστος σε μονοψήφιο επίπεδο και την Ινδία μεταξύ των κορυφαίων 25 χωρών στην κατάταξη του Global Logistics Performance Index έως το 2030. Στην τελευταία έκδοση, η Ινδία κατατάχθηκε στην 44η θέση.

Ο πρωθυπουργός Modi λέει ότι για να κυριαρχήσουν τα ινδικά προϊόντα στις παγκόσμιες αγορές, είναι εξίσου σημαντικό να υπάρχει ένα ισχυρό σύστημα υποστήριξης στη χώρα. Η Εθνική Πολιτική Logistics θα βοηθήσει πολύ προς τον εκσυγχρονισμό αυτού του συστήματος υποστήριξης καθώς δίνει ιδιαίτερη έμφαση σε υποδομές παγκόσμιας κλάσης, σύγχρονες αποθήκες, ψηφιακές διαδικασίες και ρυθμίσεις, παρακολούθηση και ανίχνευση, ευκολία διευθέτησης αποστολής και εγκαιρότητα. Ο Πρωθυπουργός διευκρίνισε ότι η σημερινή Ινδία προετοιμάζει το έδαφος πριν προβεί σε οποιαδήποτε ενέργεια. Μόνο τότε μπορεί να εφαρμοστεί επιτυχώς μια πολιτική και να σημειωθεί πρόοδος. Η Εθνική Πολιτική Logistics ξεκίνησε με διάφορους στόχους. Οκτώ χρόνια σκληρής δουλειάς, αλλαγές πολιτικής και σημαντικές αποφάσεις βρίσκονται πίσω από αυτή.

Σήμερα, οι εγκαταστάσεις του Krishi Udan είναι προσβάσιμη από περίπου 60 αεροδρόμια της χώρας. Η πανδημία είχε αρνητικό αντίκτυπο στην εφοδιαστική αλυσίδα επειδή υπάρχει έλλειψη ειδικευμένου εργατικού δυναμικού. Ως αποτέλεσμα, πολλά μαθήματα logistics και διαχείρισης εφοδιαστικής αλυσίδας διατίθενται στην Ινδία για προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών. Η οικοδόμηση δεξιοτήτων με βάση τα logistics είναι ένας άλλος τομέας όπου δίνεται έμφαση, έτσι ώστε να δημιουργηθούν πολλές ευκαιρίες εργασίας ειδικότερα για τους νέους μας. Η Ινδία στην πορεία της να καταστεί μία ανεπτυγμένη χώρα θα πρέπει να διαθέτει μία ισχυρή και ολοκληρωμένη και ψηφιακή βιομηχανία logistics.

Όταν αυξάνονται οι εξαγωγές της χώρας και μειώνονται οι δυσκολίες που σχετίζονται με τα logistics, αυτό ωφελεί τις μικρές βιομηχανίες και τους ανθρώπους τους. Η ενίσχυση του τομέα των logistics όχι μόνο θα διευκολύνει τη ζωή του μέσου ανθρώπου, αλλά θα συμβάλει επίσης στην αύξηση του σεβασμού της εργασίας και των εργαζομένων.

RELATED ARTICLES

Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
Πίσω στην αρχή της σελίδας