Λούκας Γρηγοράς: Post… Carob Awards symptoms!

Φρέσκια αφετηρία με υψηλότερες απαιτήσεις αποτέλεσαν για την ομάδα των Partners τα Carob Awards 2022.

Σε συνέντευξή του ο Λούκας Γρηγοράς, Chief Creative Officer της Partners VMLY&R, PR Partners και BYTE Digital αναλύει το μυστικό της επιτυχίας, το οποίο, όπως είπε, δεν είναι μόνο ένα, αλλά ένα cocktail χαρακτηριστικών που δημιουργούν αυτό το εκρηκτικό αποτέλεσμα.

Παράλληλα, ο κ. Γρηγοράς εξηγεί ότι τα επιτυχημένα Carob Awards αποτελούν την απόδειξη μιας υγιούς Διαφημιστικής Βιομηχανίας.
 

Ένα μήνα περίπου μετά την τελετή βράβευσης του 2ου Φεστιβάλ Κυπριακής Διαφήμισης, και σε χριστουγεννιάτικους πλέον ρυθμούς, ποιος είναι για εσάς ο απόηχος των Carob Awards 2022 και πώς επηρεάζει την καθημερινότητά σας;

Η πραγματικότητα είναι ότι για εμάς στην ομάδα των Partners, τα Carob Awards δεν άφησαν κάποιο απόηχο, αλλά ένα έντονο ήχο που συνεχίζει να μας δίνει καθημερινά ενέργεια, μαζί με έναν ρυθμό ενθουσιασμού και δημιουργικότητας που βρίσκει εφαρμογή σε κάθε project. Αποτέλεσαν για όλους μας, μια φρέσκια αφετηρία με υψηλότερες απαιτήσεις σε όλα τα επίπεδα.

 

Μια και αναφέρεστε σε επίπεδα, πώς κρίνετε το αποτέλεσμα των φετινών Carob Award σε σχέση με τα προηγούμενα όπου διετελέσατε και ο ίδιος ως πρόεδρος της Οργανωτικής επιτροπής;

Όσον αφορά την διοργάνωση θεωρώ ότι ήταν μια πολύ πετυχημένη συνέχεια και μπράβο στην Οργανωτική Επιτροπή που διατήρησε τον πήχη ψηλά.

Όσο αφορά την ποιότητα των συμμετοχών, είναι πολύ δύσκολο να γίνει σωστή κριτική όταν για 2 χρόνια η πανδημία κυριάρχησε και στον τομέα μας, με όλα τα επακόλουθα, όπως τους μειωμένους προϋπολογισμούς, τη στροφή σε πιο προϊοντικά μηνύματα, την «απουσία» μεγάλων διαφημιζομένων, κλπ. Ταυτόχρονα, ανέβηκε και ο πήχης της βαθμολόγησης κάνοντας την κατάκτηση ενός χρυσού «τερατσιού» ακόμη πιο δύσκολη.

 

Παρ’ όλα αυτά κερδίσατε τα περισσότερα χρυσά βραβεία, αλλά και τα περισσότερα συνολικά βραβεία από όλους, ανακηρύσσοντας την ομάδα των Partners ως την ξεκάθαρη νικήτρια των Carob Awards 2022! Ποιο είναι το μυστικό;

Ναι, είναι αλήθεια ότι, αν και η συγκομιδή μας ήταν πανομοιότυπη με τα προηγούμενα Carob Awards, φέτος αυξήσαμε τα χρυσά. 7 χρυσά, 6 ασημένια και 12 χάλκινα προστέθηκαν μαζί με τα υπόλοιπα βραβεία από άλλους διαγωνισμούς στη βιτρίνα των Partners.

Όσο για το μυστικό, δεν είναι ένα, αλλά μάλλον ένα cocktail χαρακτηριστικών που δημιουργούν αυτό το εκρηκτικό αποτέλεσμα. Είναι η κουλτούρα που κτίζεται εδώ και 27 χρόνια και που έχει μετατραπεί σε παράδοση για game changing ιδέες και εφαρμογές. Είναι η σκληρή δουλειά και το συνεχές πάθος για το καλύτερο που τροφοδοτεί την κάθε μας κίνηση. Είναι οι άνθρωποί μας, αυτοί οι ιδιαίτεροι χαρακτήρες, που φέρουν με περηφάνεια τον τίτλο των Partners. Είναι οι πελάτες-συνεργάτες μας, που μας εμπιστεύονται παίρνοντας μαζί μας κάποια τολμηρά και πετυχημένα βήματα και τους ευχαριστούμε ιδιαίτερα για αυτό. Τέλος είναι και η μοναδική ικανότητα των Partners να συνδυάζουν ιδανικά τη στρατηγική με το δημιουργικό σε μια επικοινωνία 360 μοιρών, αυξάνοντας την αποτελεσματικότητα της κάθε εκστρατείας που αναλαμβάνουν.

 

Κάτι που φάνηκε και στην κατηγορία integration όπου, αν θυμάμαι καλά, πήρατε και τα 3 βραβεία;

Σωστά, κάτι που για εμάς έχει ιδιαίτερη σημασία αφού η κατηγορία integration είναι η ολοκληρωμένη επικοινωνία και ίσως η πιο σημαντική για τους πελάτες μας και την αποτελεσματικότητα των εκστρατειών τους.

Δεν επικεντρωνόμαστε όμως μόνο σε αυτό, κάτι που φάνηκε και πάλι μέσα από τα βραβεία που κερδίσαμε. Και στο Digital και στις Δημόσιες Σχέσεις και στο design και στο branding και στα τηλεοπτικά και στα ραδιοφωνικά. Δίνουμε έμφαση σε κάθε τι που κάνουμε! Είμαστε ένα overall, ολοκληρωμένο γραφείο με ειδικότητα την επικοινωνία, σε μια συνεχή κινητικότητα και σε αναζήτηση για κάθε τι καινούργιο που θα προσφέρει δημιουργικές λύσεις που θα κάνουν τη διαφορά.

 

Θα λέγατε όμως ότι το Digital κερδίζει τη «Μερίδα του Λέοντος»;

Και ναι και όχι! Ότι είναι πλέον απαραίτητο συστατικό σχεδόν για ό,τι κάνουμε, ναι. Ότι μέσω της τεχνολογίας μας ανοίγει συνεχώς νέους δρόμους εφαρμογών και δημιουργικότητας, ναι. Ότι το μέλλον του ανήκει σχεδόν ολοκληρωτικά, ειδικά σε μια εποχή που μιλάμε ήδη για Metaverse, avatars και εικονικούς κόσμους, ναι.

Στους Partners όμως ακολουθούμε και εφαρμόζουμε μια συγκεκριμένη φιλοσοφία όσον αφορά την επικοινωνία. Η τεχνολογία, το digital γενικότερα είναι για εμάς απλά ένα ακόμη μέσο επικοινωνίας και έκφρασης. Η ουσία βρίσκεται στη στρατηγική και τη δημιουργική εφαρμογή της. Στη μεγάλη ιδέα και οτιδήποτε την εξυπηρετεί καλύτερα! Εάν π.χ., αυτό προϋποθέτει μόνο outdoor, μόνο αυτό θα χρησιμοποιήσουμε. Εάν απαιτεί μόνο digital ή μια εκστρατεία 360 μοιρών, τότε αυτό θα ακολουθήσουμε.

Στο τέλος της ημέρας και στα Carob Awards η ιδέα είναι που επιβραβεύεται και όχι το μέσο.

 

Κατά την επαγγελματική σας άποψη, είναι τελικά ο Θεσμός του Φεστιβάλ Κυπριακής Διαφήμισης ένας θεσμός που έχει κάτι να προσφέρει στην κυπριακή αγορά;

Πιστεύω ότι έχει ήδη αρχίσει να προσφέρει και σε βάθος χρόνου θα προσφέρει ακόμη περισσότερα.  Μας μπολιάζει όλους, διαφημιστές και πελάτες, με μια θετική ανταγωνιστικότητα, με την αναζήτηση για το καλύτερο, το πιο έξυπνο, το πιο απαιτητικό, το πιο δημιουργικό. Ο στόχος του βραβείου μετράει για όλους. Από τον γραφίστα, τον κειμενογράφο, τον client service, τον strategist, τον μηντιά, τον digital, τον Δημοσιοσχετίστα, μέχρι και τον πελάτη και τον συνεργάτη. Είναι κίνητρο και ταυτόχρονα επιβράβευση.

Τα επιτυχημένα Carob Awards είναι η απόδειξη μιας υγιούς Διαφημιστικής Βιομηχανίας. Και ως τέτοια πρέπει να την κρατήσουμε.

Δειτε Επισης

ΚΝΕ: Χαιρετίζει την έγκριση του νόμου Net-Zero Industry από την Ευρωβουλή
Τα πρώτα στιγμιότυπα από τα 16α IΝ Business Awards(vid)
Πανίκος Νικολάου: Αυτό το βραβείο ανήκει στους 2722 συναδέλφους στην Τράπεζα Κύπρου (vid)
Άρτεμις Αντωνιάδου: Αναγνωρίση της πορείας και της προσπάθειάς μου το βραβείο στα ΙΝ Business Awards (vid)
Η CNP Ασφαλιστική τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας και Υγείας
Χορηγός του αγώνα Duathlon η CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Το ευ επιχειρείν στο βάθρο... Πραγματοποιήθηκαν τα 16α IN Business Awards(photos)
Πώς αξιολογούν τα ΚΕΠ οι πολίτες-Τα ευρήματα έρευνας του Υπουργείου Οικονομικών
Συνεργασία Ablebook-Buyway365 που προωθεί την προσβασιμότητα
Influencer marketing: Πώς λειτουργεί ως εργαλείο ενδυνάμωσης των brands