Δ. Δήμου: Πολύτιμα τα ταλέντα στις επιχειρήσεις για κυβερνοασφάλεια

«Ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις αναζητούν προσωπικό με soft skill», σύμφωνα με τον πρόεδρο του ISACA Cyprus Chapter. Η στελέχωση τους με το εν λόγω προσωπικό θα προβεί πολύτιμη απέναντι στον κίνδυνο κυβερνοεπιθέσεων κατά των επιχειρήσεων τους και των πελατών τους, όπως εκτιμάται.

Μιλώντας στο 2ου Cyber Security Conference ο κ. Δήμου είπε αρχικά ότι στη νέα εποχή χρειάζονται οι κατάλληλες δεξιότητες, αλλά και η προσέγγιση που θα επιτρέψει τη δημιουργία ασφαλούς διαδικτύου. Τόνισε την ανάγκη αναγνώρισης της σοβαρότητας του κινδύνου από της κυβερνοεπιθέσεις.

Από τα μεγαλύτερα διεθνή τεχνολογικά ρίσκα είναι σύμφωνα με αποτελέσματα έρευνας της ISACA που παρουσίασε ενώπιον του κοινού, το cyber breach, το access risk, η ιδιωτικότητα, και τα manage security περιστατικά.

Σύμφωνα με την έρευνα η ανάγκη για ταλαντούχους εργαζομένους στις επιχειρήσεις με soft skills είναι τεράστια. Όπως εξήγησε, οι οργανισμοί αναζητούν άτομα με κριτική σκέψης, καλή επικοινωνία και προσοχή στη λεπτομέρεια.

Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στο θέμα της ψηφιακής εμπιστοσύνης που αφορά, μεταξύ άλλων, την κυβέρνηση, την ασφάλεια, την information technology, το risk compliance. Η εμπιστοσύνη μεταξύ οργανισμών και των πελατών τους είναι εξίσου κρίσιμη, πρόσθεσε ο κ. Δήμου.

Δειτε Επισης

ΚΝΕ: Χαιρετίζει την έγκριση του νόμου Net-Zero Industry από την Ευρωβουλή
Τα πρώτα στιγμιότυπα από τα 16α IΝ Business Awards(vid)
Πανίκος Νικολάου: Αυτό το βραβείο ανήκει στους 2722 συναδέλφους στην Τράπεζα Κύπρου (vid)
Άρτεμις Αντωνιάδου: Αναγνωρίση της πορείας και της προσπάθειάς μου το βραβείο στα ΙΝ Business Awards (vid)
Η CNP Ασφαλιστική τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας και Υγείας
Χορηγός του αγώνα Duathlon η CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Το ευ επιχειρείν στο βάθρο... Πραγματοποιήθηκαν τα 16α IN Business Awards(photos)
Πώς αξιολογούν τα ΚΕΠ οι πολίτες-Τα ευρήματα έρευνας του Υπουργείου Οικονομικών
Συνεργασία Ablebook-Buyway365 που προωθεί την προσβασιμότητα
Influencer marketing: Πώς λειτουργεί ως εργαλείο ενδυνάμωσης των brands