powered by

Στρατηγικές αναλύσεις που ενδυναμώνουν το brands σας! Deepdive Strategy

Ένα νέο boutique agency, με εξειδίκευση στην στρατηγική επικοινωνίας μπήκε στην αγορά και μας δίνει απαντήσεις για το πώς, που, πότε και γιατί θα πρέπει κάποιο brand να επικοινωνήσει.

Κατά τον πρώτο χρόνο παρουσίας της, η Deepdive είχε την ευκαιρία να δημιουργήσει στρατηγικές επικοινωνίας για visionary brands, καθώς και συνεργασίες με digital, content και creative agencies, με στόχο την παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών στους πελάτες της.

Μερικά από τα projects, ήταν η εκστρατεία επικοινωνίας της πλατφόρμας Fetch του ομίλου GAP Vassilopoulos, η αρχική επικοινωνία της νέας καινοτόμας πλατφόρμας της Τράπεζας Κύπρου Jinius, η επετειακή επικοινωνία 25 χρόνων της Baker Tilly South East Europe, η στρατηγική επικοινωνίας της Human Asset και το digital strategy του Thermomix & Kobold.

Μέσα από μια σε βάθος ανάλυση της αγοράς, του ανταγωνισμού, του κοινού στο οποίο απευθύνεται αλλά και του προφίλ του ιδίου του brand, στόχος της Deepdive είναι να αναγνωρίσει τους τρόπους αλλά και τα μηνύματα με τα οποία θα πρέπει να απευθυνθεί το κάθε brand, έτσι ώστε να επιτύχει τους στόχους που έχει θέσει.

H Deepdive δημιουργήθηκε από τον Λούκα Χαραλαμπίδη το 2021, όπου συνδυάζοντας την εμπειρία και τη γνώση που είχε λάβει δουλεύοντας σε ένα από τα μεγαλύτερα γραφεία επικοινωνίας της αγοράς, με τη στρατηγική σκέψη αλλά και το πάθος του για marketing και επικοινωνία, έθεσε σαν στόχο να παρέχει στα brands τον καλύτερο και πιο αποτελεσματικό τρόπο στο να μετατραπούν σε αυτό που έχουν οραματιστεί.

Πόσο σίγουροι είστε ότι το brand σας βρίσκεται στο σωστό δρόμο;

Let’s go deep! https://www.deepdive.com.cy/

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/deepdive-strategy

Instagram: https://www.instagram.com/deepdive_strategy/

Facebook: https://www.facebook.com/deepdivestrategy

Δειτε Επισης

Η Capital.com ενισχύει την προστασία των πελατών της Ε.Ε. με ασφαλιστική κάλυψη €1 εκατ.
Κέντρο Φροντίδας και κατοικιών για ΑμεΑ συνολικού προϋπολογισμού μέχρι €2 εκατ. από τον όμιλο Eurobank
Πάνω από 1000 συμμετέχοντες στο Διεθνές Συνέδριο Ναυτιλιακή Κύπρος-Στο επίκεντρο κρίσιμα θέματα της ναυτιλιακής βιομηχανίας
Δύο γενιές, ένα όραμα: Η οικογένεια Καραμοντάνη στο INSPIRE 2025
Η Νικολέττα Χαραλάμπους στο INSPIRE 2025: Από την αρχή, με επιμονή και φαντασία
Ο δημοφιλής ηθοποιός Owen Wilson το νέο πρόσωπο της Wolt+
Παν. Νεάπολις Πάφος: Συμμετοχή στην πρώτη Διαπανεπιστημιακή Επιτροπή Ισότητας των Κυπριακών Πανεπιστημίων
Έκθεση Βιωσιμότητας 2024 της Philip Morris International-Πρόοδος στο όραμά της για έναν κόσμο χωρίς καπνό τσιγάρου
AskWire: Κυπριακή διάκριση στον 15ο Διαγωνισμό Καινοτομίας & Τεχνολογίας NBG Business Seeds της Εθνικής Τράπεζας
Πενήντα χρόνια American College-Τιμή στους φοιτητές και το μέλλον της εκπαίδευσης