Το Νοέμβριο το Συνέδριο Leadership & Human Resource Management

Η Διαφορετικότητα, η Ισότητα και η Ένταξη έχουν συγκεκριμένες έννοιες. Κι όμως. Μπορεί επίσης να σημαίνουν κάτι περισσότερο από το αυτονόητο και κανείς να “χαθεί στη μετάφραση”. Καθρέφτης της κοινωνίας, το επιχειρείν καλείται στη σημερινή εποχή να αποκωδικοποιήσει τους όρους και να καλλιεργεί την κουλτούρα της ενσωμάτωσης στους χώρους εργασίας, για απόκτηση και διατήρηση των ταλέντων.

Φέτος, η PwC Κύπρου και η IMH εστιάζουν στον πυρήνα όλων των τμημάτων HR και των εμπνευσμένων ηγετών με τη διεξαγωγή του 21ου Συνεδρίου Leadership & Human Resource Management που διεξάγεται τον ερχόμενο Νοέμβρη.

Το Συνέδριο, που αποτελεί τη μεγαλύτερη συγκέντρωση επαγγελματιών ανθρώπινου δυναμικού στην Κύπρο, έρχεται για να δώσει στα στελέχη HR και στους ηγέτες επιχειρήσεων την ευκαιρία να επανεξετάσουν τον τρόπο με τον οποίο βλέπουν τους εργαζόμενούς τους. Θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν για τις τάσεις της διαφορετικότητας, της ένταξης και της ισότητας και να αποκτήσουν εργαλεία που θα ενισχύσουν τις δεξιότητές τους. Μια ποικιλία θεμάτων του Συνεδρίου θα δώσει στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να προσδιορίσουν επίσης όλα τα εργαλεία και τις στρατηγικές που χρειάζεται ένας Οργανισμός προκειμένου να θεωρηθεί πραγματικά περιεκτικός.

Το σπουδαίο γεγονός θα συμπεριλάβει ομιλίες από διακεκριμένους ομιλητές, και συζητήσεις με έμπειρους επιχειρηματίες, ακόμη και αλληλεπιδράσεις σε πραγματικό χρόνο που θα ενισχύσουν την ικανότητα των συμμετεχόντων ώστε να γίνουν ακόμη πιο ελκυστικοί εργοδότες.

Συγκεκριμένα, η ατζέντα περιέχει το θέμα της ενσωμάτωσης στις πολιτικές και πρακτικές μιας εταιρείας, καθώς και της δημιουργίας μιας πραγματικά περιεκτικής κουλτούρας για τους εργαζόμενους LGBTQ+.

Με ενδιαφέρον αναμένεται και συζήτηση στρογγυλής τραπέζης που θα «περιέχει» τα συστατικά του ιδανικού εργασιακού περιβάλλοντος.

Πώς μετράμε την ένταξη στο χώρο εργασίας; Το Συνέδριο Leadership & Human Resource Management θα εξηγήσει, ακόμη, τους τρόπους μέσα από τους οποίους μπορεί ένας Οργανισμός να υπολογίσει, με τη βοήθεια της τεχνολογίας, τον αντίκτυπο των ενεργειών του και να τον κοινοποιήσει στη συνέχεια στους μετόχους του.

Ο τρόπος χρήσης της γλώσσας συμπερίληψης στον Οργανισμό αποτελεί ακόμη ένα βασικό κεφάλαιο που θα απασχολήσει το Συνέδριο, στις 17 Νοεμβρίου στο Hilton Nicosia Hotel.

Το σπουδαίο για τις επιχειρήσεις του τόπου γεγονός απευθύνεται σε στελέχη C-Level, Μέλη Διοικητικών Συμβουλίων από εταιρείες όλων των τομέων οικονομικής δραστηριότητας, Ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων και στελέχη της κυβέρνησης και τοπικής αυτοδιοίκησης. Ενδιαφέρει επίσης Διευθυντές Ανθρώπινου Δυναμικού, Διαφορετικότητας & Ένταξης, Διαχείρισης Ταλέντου και Εργασιακών Σχέσεων. Ακόμη, αφορά σε επαγγελματίες που έχουν υπό την ευθύνη τους ζητήματα οργανωτικής κουλτούρας, ανάπτυξης ηγεσίας, Δέσμευσης εργαζομένων, Σχεδιασμού διαδοχής, Μάθησης και Ανάπτυξης, Ηθικής και Ακεραιότητας.

Για πληροφορίες και εγγραφές πατήστε εδώ.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

Οργανωτές: IMH και PwC Κύπρου

Χορηγοί: ECOMMBX, Jobalito, Libertex, SafeBulkers

Με την Στήριξη: Εθνική Αρχή Στοιχημάτων

Χορηγοί Επικοινωνίας: περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:

Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Τα πρώτα στιγμιότυπα από τα 16α IΝ Business Awards(vid)
Πανίκος Νικολάου: Αυτό το βραβείο ανήκει στους 2722 συναδέλφους στην Τράπεζα Κύπρου (vid)
Άρτεμις Αντωνιάδου: Αναγνωρίση της πορείας και της προσπάθειάς μου το βραβείο στα ΙΝ Business Awards (vid)
Η CNP Ασφαλιστική τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας και Υγείας
Χορηγός του αγώνα Duathlon η CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Το ευ επιχειρείν στο βάθρο... Πραγματοποιήθηκαν τα 16α IN Business Awards(photos)
Πώς αξιολογούν τα ΚΕΠ οι πολίτες-Τα ευρήματα έρευνας του Υπουργείου Οικονομικών
Συνεργασία Ablebook-Buyway365 που προωθεί την προσβασιμότητα
Influencer marketing: Πώς λειτουργεί ως εργαλείο ενδυνάμωσης των brands
10 χρόνια προσφοράς Andrey & Julia Dashin’s Foundation