powered by

Ευστράτιος Πέτρου: Θέλουμε να αναπτυχθεί ακόμη πιο ραγδαία η MetLife

Την επιθυμία να ηγηθεί η MetLife στον χώρο των Ομαδικών Ασφαλίσεων Ζωής και Υγείας και να συνεχίσει να πρωταγωνιστεί σ’ αυτόν, εκφράζει ο Ευστράτιος Πέτρου. Μιλά για τον νέο του ρόλο στη θέση του γενικού διευθυντή της εταιρείας και τονίζει πως, λαμβάνοντας υπόψη το αβέβαιο περιβάλλον που ζούμε, οι ασφαλίσεις ζωής θα έπρεπε να κατείχαν μεγαλύτερο μέρος στο καλάθι του καταναλωτή, που θέλει να είναι και να παραμένει ασφαλής.

Σε ποιο πλαίσιο θα εξελιχθεί η στρατηγική της εταιρείας τα επόμενα χρόνια; Σκέφτεστε να επεκταθείτε στην παροχή κι άλλων ασφαλιστικών υπηρεσιών;

Η στρατηγική μας ήταν, είναι και θα είναι η ικανοποίηση των πελατών μας τόσο στην εξυπηρέτηση όσο στην εξεύρεση λύσεων, καθώς και στην παροχή συμβουλών για την καλύτερη δυνατή κάλυψη των αναγκών τους. Στρατηγικές υπάρχουν πολλές επί χάρτου αλλά η επιτυχία είναι πάντα στην εκτέλεση. Πολλοί μπορούν να σχεδιάσουν μία καλή στρατηγική, ελάχιστοι μπορούν να την εκτελέσουν.

Γι’ αυτό, κύριος στόχος είναι ως ομάδα να είμαστε ανθεκτικοί, ελαστικοί και να αντιδρούμε γρήγορα στις ανάγκες των πελατών μας, λαμβάνοντας υπόψη την αγορά που βρισκόμαστε και τις δυναμικές της. Δεν υπάρχει κάποια σκέψη για τον Γενικό Κλάδο Ασφαλειών, σίγουρα, όμως, έχουμε νέες ιδέες για παροχή προϊόντων ζωής και υγείας, που καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες. Εξελισσόμαστε όπως οι καιροί και οι ανάγκες των πελατών μας επιτάσσουν. 

Με δεδομένο ότι η MetLife είναι ένας διεθνής κολοσσός στον τομέα, θα εξετάσετε το ενδεχόμενο για εξαγορές στην εγχώρια αγορά;

Να αναφέρουμε ότι είμαστε υποκατάστημα και όχι θυγατρική εταιρεία, οπότε ενεργούμε κάτω από τη MetLife Europe d.a.c. και όποια πιθανή κίνηση εξετάζεται, θα ήταν πολύ μεγαλύτερης έκτασης από την εγχώρια αγορά.

Πόσο μεγάλο είναι το πλήγμα στην ασφαλιστική βιομηχανία από την πανδημία του covid-19 και πόσο σας επηρεάζει ο πόλεμος στην Ουκρανία;

Θεωρώ ότι η πανδημία έχει μείνει πίσω μας. Η οικονομία στην Κύπρο έχει δείξει ότι είναι αρκετά ευαίσθητη σε μεταβολές των εξωτερικών παραγόντων. Το θετικό, όμως, είναι πως τις πτώσεις στο παρελθόν ακολούθησαν άνοδοι. Και στην περίπτωση της πανδημίας θεωρώ ότι η οικονομία ανέκαμψε γρήγορα και δεν υπήρξε σημαντική επίδραση στην ασφαλιστική βιομηχανία.

Σχετικά με τον πόλεμο στην Ουκρανία, φαίνεται να έχει αρνητική επίπτωση, λόγω των πληθωριστικών πιέσεων που επηρεάζουν τα εισοδήματα των νοικοκυριών. Συγκρίνοντας τη διείσδυση των Ασφαλειών Ζωής στο σύνολο του ΑΕΠ της Κύπρου, με τη Δυτική Ευρώπη, θα έλεγα ότι βρισκόμαστε χαμηλά και υπάρχει σημαντικό περιθώριο για ανάπτυξη, κάτι που προϋποθέτει βελτίωση της ασφαλιστικής συνείδησης. Δυστυχώς, ο κόσμος τείνει να ενδιαφέρεται περισσότερο για το σήμερα παρά για το αύριο. Λαμβάνοντας, όμως, υπόψη το ολοένα πιο αβέβαιο και δυναμικό περιβάλλον που ζούμε, αλλά και την αύξηση στο προσδόκιμο ζωής, θεωρώ ότι οι ασφαλίσεις ζωής αξίζουν να κατέχουν μεγαλύτερο μέρος στο καλάθι του καταναλωτή.

Θεωρείτε ότι οι καταναλωτές θα έπρεπε να διατηρήσουν την ιατροφαρμακευτική ασφάλιση στις ασφαλιστικές εταιρείες παρά την εφαρμογή του ΓεΣΥ;

Θεωρώ ξεκάθαρα πως ναι. Πρέπει να δουλεύουν συμπληρωματικά και επιπρόσθετα. Το ΓεΣΥ είναι κάτι πολύ σημαντικό για την κοινωνία μας και τους πολίτες, όμως, η ιδιωτική ασφάλεια μπορεί να καλύψει ανάγκες που το Γενικό Σύστημα Υγείας δεν μπορεί. 

Εργασιακό περιβάλλον, ευκαιρίες ανέλιξης ή απολαβές; Ποιο είναι πιο σημαντικό;

Το πρώτο και πιο σημαντικό είναι κάποιος να νιώθει όμορφα στο περιβάλλον εργασίας. Περνάμε, ίσως, παραπάνω από το 50% του ενσυνείδητου χρόνου μας δουλεύοντας και, αν μη τι άλλο, θα πρέπει να νιώθουμε όμορφα, παραγωγικοί, ότι προσφέρουμε, συμμετέχουμε και υπάρχει αναγνώριση. Μεταξύ των ευκαιριών ανέλιξης και των απολαβών θα διάλεγα το πρώτο. Το δεύτερο είναι φυσική απόρροια του πρώτου.

Πώς διατηρείτε ένα εργαζόμενο ικανοποιημένο;

Όσον αφορά τον εργαζόμενο, μπαίνουμε στη θέση του, σκεφτόμαστε τι τον κάνει χαρούμενο και προσπαθούμε να του προσφέρουμε όσα θέλει. Αυτά δεν είναι άλλα από την εκπαίδευση, ένα όμορφο περιβάλλον συνεργασίας, τον χώρο και τον χρόνο αναζήτησης συνεχούς αυτοβελτίωσης, ισορροπία προσωπικής και επαγγελματικής ζωής, ευκαιρίες ανέλιξης και απολαβές. 

Πώς προσελκύετε νέους και φιλόδοξους ασφαλιστικούς συμβούλους;

Δεν διαφοροποιώ τους ασφαλιστικούς συμβούλους από τους υπόλοιπους εργαζόμενους. Είναι η οικογένειά μας. Είναι σημαντικό το ότι έχουμε παραδοσιακά ένα πολύ δυνατό δίκτυο (agency), με μεγάλη πείρα δεκαετιών τόσο στην εκπαίδευση όσο και στην ανέλιξη νέων συνεργατών, κάτι για το οποίο είμαστε υπερήφανοι. Η εταιρεία μας, οι άνθρωποι του δικτύου μας, το ήθος, η κουλτούρα μας, η πείρα και η γνώση μας να αναπτύσσουμε και να δημιουργούμε νέους ασφαλιστικούς συμβούλους, μας βοηθούν στο να προσελκύουμε νέους συνεργάτες. Το κλειδί στην επιτυχία είναι πολύ απλό αλλά και ταυτόχρονα δύσκολο: Να είμαστε κοντά τους, να τους ακούμε και να τους νοιαζόμαστε.

Ποιοι είναι οι σημαντικότεροι στόχοι, που έχετε θέσει από τη νέα σας θέση;

Καταρχάς εργαζόμαστε για τη MetLife, μία από τις κορυφαίες ασφαλιστικές στον κόσμο, την εταιρεία Ζωής με το μεγαλύτερο footprint παγκοσμίως, που λειτουργεί στην Κύπρο, ένα πραγματικό κολοσσό αλλά και μία από τις 100 πιο μεγάλες εταιρείες παγκοσμίως στις θέσεις μεταξύ 50-60 τα τελευταία έτη, σύμφωνα με το Fortune 500.

Πρωταρχικός μας στόχος είναι να συνεχίσει να αποτελεί ένα κόσμημα στην ουσία και στην καθημερινότητα των πελατών μας. Η παροχή λύσεων και ασφάλειας στα προβλήματα των πελατών μας, ατομικών και ομαδικών, είναι το Α και το Ω για εμάς. Η MetLife είναι καθιερωμένη στο μυαλό και στις ζωές των πελατών μας ως μια κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών και λύσεων στα προβλήματά τους, κάτι που αποδεικνύεται από τα πολύ υψηλά σκορ ικανοποίησης σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αλλά και τη συνολική αγορά.

Επιχειρηματικά θέλουμε να αναπτυχθούμε ακόμη πιο ραγδαία από τα προηγούμενα έτη, να ηγηθούμε στον χώρο των Ομαδικών Ασφαλίσεων Ζωής και Υγείας και να παραμείνουμε ψηλά στο πεδίο των Ατομικών Ασφαλίσεων Ζωής και Υγείας, εξασφαλίζοντας το καλύτερο μέλλον τόσο για τους πελάτες και το δίκτυό μας όσο και για τους ανθρώπους μας και τη MetLife. 

  • Who is who

O Ευστράτιος Πέτρου ανέλαβε καθήκοντα CEO της MetLife από την αρχή του έτους, μετά και την επίσημη έγκριση από τη Central Bank of Ireland (CBI) στις 28 Ιανουαρίου. Η πορεία του ξεκίνησε στην Alico (AIG) το 2005, η οποία αργότερα εξαγοράστηκε από τη MetLife.

Αρχικά, εργάστηκε στην οικονομική διεύθυνση στην Ελλάδα σε διάφορους ρόλους, αργότερα μετακινήθηκε στην περιφέρεια Κεντρικής, Νότιας και Ανατολικής Ευρώπης σε σημαντικά διευθυντικά πόστα. Το 2017 ανέλαβε οικονομικός διευθυντής στην Ασφαλιστική Εταιρεία Ζωής, αλλά και στην Εταιρεία Διαχείρισης Αμοιβαίων Κεφαλαίων στην Ελλάδα, όπου διατελούσε παράλληλα μέλος στα διοικητικά τους συμβούλια, ενώ το 2021, διορίστηκε οικονομικός διευθυντής για Ρουμανία, Τσεχία, Σλοβακία, Ουγγαρία, Βουλγαρία και Ουκρανία.

Ο κ. Πέτρου σπούδασε στατιστική στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο στα χρηματοοικονομικά και είναι εγκεκριμένος λογιστής, chartered certified accountant - ACCA.

Δειτε Επισης

Έργο για μείωση των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου στο λιμάνι Λεμεσού-Οι συνεργάτες της κοινοπραξίας
Φιλανθρωπική φωτογραφική έκθεση «Λεμεσός Αγάπη Μου» από Totalserve και PGE&Co
Μωρά Θαύματα: Το όραμα που έγινε πραγματικότητα και οι επόμενοι στόχοι του Συνδέσμου
ΙδΕΚ: Δυναμική κυπριακή παρουσία στο φεστιβάλ καινοτομίας SLUSH 2024
Tο ασημένιο γούρι «Δέντρο της Ζωής» του Καραϊσκάκειου Ιδρύματος
Ημερίδα «20 χρόνια ανίχνευσης ακοής» από το Κέντρο Προληπτικής Παιδιατρικής «Αμερίκος Αργυρίου»
Έρχεται ο δέκατος εθνικός διαγωνισμός για ανάδειξη του καλύτερου οινοχόου της Κύπρου
Διεκδικεί επανεκλογή στο συμβούλιο του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού η Κύπρος-Το μήνυμα Χατζημανώλη
Η συνταγή τριών κορυφαίων επιχειρηματικών ηγετών για πετυχημένη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού
Μνημόνιο συνεργασίας CMMI και NIMRD σε ερευνητικούς τομείς-«Σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο»