2ο Limassol Business & Investment Summit: Η Λεμεσός στο επίκεντρο

Οι τρόποι με τους οποίους η Λεμεσός δύναται να κεφαλαιοποιήσει την ανάπτυξη που παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια, βρέθηκαν στο επίκεντρο του 2ου Limassol Business and Investment Summit, που παρουσίασε η Prospectacy και πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή, 3 Ιουνίου, στο ξενοδοχείο Parklane στη Λεμεσό.

Στο συνέδριο συζητήθηκαν, επίσης, τα βήματα που πρέπει να γίνουν, ώστε η πόλη της Λεμεσού να καταστεί ένας βιώσιμος προορισμός, ικανός να ανταγωνιστεί ανεπτυγμένες πόλεις σε διεθνές επίπεδο.

Καλωσορίζοντας τους συνέδρους, ο Γενικός Διευθυντής του Κυπριακού Ναυτιλιακού Επιμελητηρίου και προεδρεύων του συνεδρίου, Θωμάς Καζάκος, εξήρε την ανάπτυξη που παρουσιάζει η Λεμεσός στα τελευταία 10 χρόνια, επισημαίνοντας, ωστόσο, ότι σύγχρονες πόλεις, όπως η Λεμεσός, θα πρέπει να επιδεικνύουν εγρήγορση και προσαρμοστικότητα, ώστε να διατηρούν την παραγωγικότητα και ανταγωνιστικότητά τους.  

Οι ομιλητές στην πρώτη συζήτηση στρογγυλής τραπέζης καταπιάστηκαν με τον τομέα της τεχνολογίας, ανταλλάζοντας απόψεις για την προοπτική που διανοίγεται για τη Λεμεσό από την εγκατάσταση πολυεθνικών εταιρειών τεχνολογίας και την προσέλκυση ταλαντούχου ανθρώπινου δυναμικού. Στη συζήτηση συμμετείχαν ενδιαφερόμενα μέρη του τομέα προερχόμενα από την Prospectacy, τον Invest Cyprus, το TechIsland και τον CITEA.

Σε συζητήσεις και παρουσιάσεις που ακολούθησαν, αναλύθηκαν, επίσης, πιθανές στρατηγικές προσεγγίσεις που θα καταστήσουν τη Λεμεσό τουριστικό και ψυχαγωγικό hotspot, οι προοπτικές και οι προκλήσεις στον τομέα της Ανώτερης Εκπαίδευσης στην Κύπρο, καθώς και τα οφέλη των ξένων επενδύσεων στο επιχειρείν της πόλης. 

Μιλώντας για τις ξένες επενδύσεις, ο Oren Plotkin, Managing Partner της Emerland Real Estate by Gilad Shabtai, απηύθυνε κάλεσμα στον Δήμο Λεμεσού να δώσει μεγαλύτερη έμφαση στο PR της πόλης στο εξωτερικό, ώστε να διευρυνθεί η δημοτικότητα της Λεμεσού εκτός Κύπρου.

Κύριος χορηγός του συνεδρίου ήταν η Prospectacy.

Χορηγοί: Great Place to Work, Emerland Real Estate by Gilad Shabtai και Demetriades Handling

Academic Partner: Cyprus Institute of Marketing (CIM)

Την οργάνωση ανέλαβε η IMH. 

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Living the American Dream
Fooderloo: Ένα καινοτόμο app που μειώνει το food waste και εξοικονομεί χρήματα στις επιχειρήσεις
Και εγένετω Σύνδεσμος Κανονιστικής Συμμόρφωσης Κύπρου(CCA)-Ποια η αποστολή του
Σημαντικές πρωτοβουλίες ΕΚΚ για ενίσχυση του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού των νέων
Century Travel Group και Goget Retail Microfinance σε μια συνεργασία προς όφελος του Κύπριου ταξιδιώτη
Διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους €360,000 στην ΚΕΠΕΥ MCA Intelifunds από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς
Ενισχύει τη συνεργασία του με το Υφυπουργείο Κοινωνικής Πρόνοιας το ΚΕΒΕ
Επιτυχής επαναπιστοποίηση Διεθνών Προτύπων της Kition Ocean Port
Το «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με τη Μαρίνα Θεοδώρου 2024» συμπλήρωσε 600 χλμ προσφοράς
Ξεπέρασε κάθε προσδοκία ο ΟΠΑΠ Μαραθώνιος Λεμεσού με χρυσό χορηγό τα Holland & Barrett