«Οι οπαδοί φέρνουν αξία στις ομάδες-Πρέπει να τους φέρνουμε κοντά»

Σεβασμός και αμφίδρομη επικοινωνία των συλλόγων με τους οπαδούς είναι μερικοί σημαντικοί τρόποι βάσει των οποίων οι ομάδες μπορούν να ικανοποιήσουν τους οπαδούς τους, όπως αναδείχθηκε σε συζήτηση στο πλαίσιο του 4oυ Football Conference.

Ο Daniell Askholm, Head of Fan Engagement & Management Member, F.C. København κατά την αρχική του τοποθέτηση μίλησε για το πώς ο ίδιος ενεπλάκη με τον αθλητισμό και το ποδόσφαιρο στη Δανία από τα παιδικά του χρόνια μέχρι και την ενασχόλησή του επαγγελματικά με τη διαχείριση ομάδας.

«Αυτό που βλέπουμε με την FC Kobenhanv είναι ότι οι οπαδοί φέρνουν αξία στις ομάδες. Πρέπει να τους φέρνουμε κοντά. Και ένας τρόπος που μπορούμε να το κάνουμε είναι να τους δείξουμε σεβασμό. Από τους πιο φανατικούς μέχρι τους πιο απλούς», σημείωσε.

Τόνισε ακόμη πως οι ομάδες πρέπει να σκεφτούν τη διαφορά του να είναι κάποιος μέλος και του να έχει απλά ένα season ticket.

«Οι άνθρωποι γύρω από την ομάδα μας, νιώθουν ότι κάποιος τους σέβεται», είπε, και πρόσθεσε πως «με τον τρόπο που συμπεριφερόμαστε στους οπαδούς μας, βλέπουμε πως αυτοί επιδρούν θετικά σε άλλους οπαδούς μας».

Απατώντας σε ερώτηση, ο κ. Askholm, ανέφερε ότι «οι άνθρωποι εντός της βιομηχανίας του ποδοσφαίρου βλέπουμε ότι έχουμε πολλά εντυπωσιακά πράγματα, αλλά και πολλά αρνητικά. Βλέπουμε το παγκόσμιο στο Κατάρ, αλλαγές στις ιδιοκτησίες των ομάδων. Εμείς πρέπει να σεβαστούμε τους οπαδούς μας. Είναι περισσότερο πώς επικοινωνούμε με τους οπαδούς και πώς βλέπουμε τον εαυτό μας».

Από πλευράς του, ο Rui Biscaia, Associate Professor (Senior Lecturer), Department for Health, στο University of Bath, ανέφερε μεταξύ άλλων πως «είναι πολύ παραπάνω από το παιχνίδι. Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούν να βελτιώσουν την ικανοποίηση των οπαδών τους εκτός γηπέδου».

Ο κ. Biscaia, ανέφερε πως «οι έρευνες δείχνουν ότι οι ομάδες και οι οπαδοί πρέπει να έχουν μία αμφίδρομη επικοινωνία. Οι ομάδες πρέπει να σιγουρεύουν πως υπάρχει αυτή η επικοινωνία. Έχει επίπτωση στα οικονομικά των ομάδα στο τέλος της ημέρας».

«Είναι σημαντικό να βρεθεί κάτι που θα κεντρίσει το ενδιαφέρον των οπαδών, ιδιαίτερα των νεότερων γενιών», σχολίασε.

Συντονιστής της συζήτησης ήταν ο Νίκος Καρτακούλλης, Πρόεδρος του Συμβουλίου του University of Nicosia.

Στο 4ο Football Conference, διοικητικά και διευθυντικά στελέχη συζήτησαν τις ιδιαιτερότητες και τις προκλήσεις του επιχειρείν στην ποδοσφαιρική βιομηχανία, αναλύοντας τις κύριες πηγές εσόδων των ομάδων και τα προβλήματα που καλούνται να ξεπεράσουν.

Το «Football Conference» επανήλθε για να επιμορφώσει, να δώσει ιδέες και να προβληματίσει όσους ασχολούνται επαγγελματικά με το κυπριακό ποδόσφαιρο, είτε είναι διοικητικοί παράγοντες, εξειδικευμένο προσωπικό, στελέχη του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας.

Κορυφαίοι ομιλητές ανέλυσαν το ποδοσφαιρικό επιχειρείν όπως διαμορφώνεται μετά την πανδημία και με την τεχνολογία να αλλάζει δραματικά τους όρους το παιχνιδιού.

Δειτε Επισης

Χορηγός του αγώνα Duathlon η CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Το ευ επιχειρείν στο βάθρο... Πραγματοποιήθηκαν τα 16α IN Business Awards(photos)
Πώς αξιολογούν τα ΚΕΠ οι πολίτες-Τα ευρήματα έρευνας του Υπουργείου Οικονομικών
Συνεργασία Ablebook-Buyway365 που προωθεί την προσβασιμότητα
Influencer marketing: Πώς λειτουργεί ως εργαλείο ενδυνάμωσης των brands
10 χρόνια προσφοράς Andrey & Julia Dashin’s Foundation
Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των 16ων IN Business Awards
ΙΝ Business Awards: Tιμητικό βραβείο Lifetime Achievement Award στην Άρτεμις Αντωνιάδου
ΙΝ Business Awards: Τιμητικό βραβείο Editor’s Choice στην Τράπεζα Κύπρου
ΙΝ Business Awards: Τιμητικό βραβείο BMW Excellence Award στον Καθηγητή Κύπρο Νικολαΐδη