Adam Partington: Μεγάλες προοπτικές από τα NFT για τις ομάδες
11:30 - 16 Ιουνίου 2022
Τη χρήση νέων τεχνολογιών, όπως αυτή των NFT στο κόσμο του αθλητισμού, εξήγησε ο Adam Partington, Chief Marketing Officer της Futera, μιλώντας στο 4ο Football Conference.
Ο κ. Partington μίλησε για την κατανόηση αυτής της νέας τεχνολογίας και τη χρήση της στον αθλητισμό, και ιδιαίτερα στο ποδόσφαιρο. Αναφέρθηκε στις δραστηριότητες της Futera και πώς έχει χρησιμοποιήσει τα NFT και το Web3 για να προσελκύσει τους φίλους του ποδοσφαίρου σε όλο τον κόσμο.
Εξήγησε τι είναι τα NFT και το Web3, και πώς μέσω αυτών των τεχνολογιών οι ομάδες έχουν την ευκαιρία να προσελκύσουν περισσότερο κόσμο, αλλά κυρίως έσοδα.
«Υπάρχει πολύ μεγάλη προοπτική για την ομάδα και για το brand της. Η εμπλοκή των οπαδών και των υποστηρικτών είναι κάτι πολύ ευχάριστο».
Λες στους υποστηρικτές βασικά ότι αν έχεις ένα από τα NFT μπορείς να αποφασίσεις για το πώς θα μοιάζει η φανέλα της ομάδας, μπορείς να έχεις αποκλειστικά προνόμια, season tickets κλπ. Είναι μία ευκαιρία.
Έκανε επίσης λόγο για την ενίσχυση των πνευματικών δικαιωμάτων μίας ομάδας. «Μία ιδέα είναι να πωλήσει κάποια ομάδα το IP σε κάποιο υφιστάμενο πρότζεκτ NFT».
Μίλησε ακόμα και για τη χρήση του Metaverse από αθλητικές ομάδες, και έφερε ως παράδειγμα την περίπτωση της AC Milan. Από πλευράς Futera, ωστόσο, μίλησε για τη δημιουργία ενός ψηφιακού γηπέδου, όπου οι φίλαθλοι θα μπορούν να παρακολουθήσουν στο metaverse αγώνες και όχι μόνο.
«Το βασικό είναι ότι δεν πρέπει να βγείτε εκεί έξω και να κάνετε NFT για τις ομάδες, νομίζοντας ότι θα πιάσετε λεφτά. Είναι νωρίς, οι οπαδοί δεν είναι έτοιμοι, υπάρχει πολύ σκεπτικισμός γύρω από τα κρυπτονομίσματα. Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να ενημερώσετε και να εκπαιδεύσετε τους οπαδούς. Τους νεαρούς οπαδούς. Και θα ακολουθήσουν», είπε καταλήγοντας.
Στο 4ο Football Conference, διοικητικά και διευθυντικά στελέχη συζήτησαν τις ιδιαιτερότητες και τις προκλήσεις του επιχειρείν στην ποδοσφαιρική βιομηχανία, αναλύοντας τις κύριες πηγές εσόδων των ομάδων και τα προβλήματα που καλούνται να ξεπεράσουν.
Το «Football Conference» επανήλθε για να επιμορφώσει, να δώσει ιδέες και να προβληματίσει όσους ασχολούνται επαγγελματικά με το κυπριακό ποδόσφαιρο, είτε είναι διοικητικοί παράγοντες, εξειδικευμένο προσωπικό, στελέχη του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας.
Κορυφαίοι ομιλητές ανέλυσαν το ποδοσφαιρικό επιχειρείν όπως διαμορφώνεται μετά την πανδημία και με την τεχνολογία να αλλάζει δραματικά τους όρους το παιχνιδιού.