Χ. Κοκκάλου: Ο ρόλος και η αξία του 12ου παίκτη στο ποδόσφαιρο

Το προφίλ του 12ου παίκτη μέσα από στοιχεία που συνέλεξε η IMR, παρουσίασε στο 4ο Football Conference η Χριστίνα Κοκκάλου, Managing Director, του οργανισμού ΙMR/University of Nicosia.

Κατά τη δική της παρουσίαση τόνισε πως «εμείς είμαστε εδώ για να δούμε τον 12ο παίκτη. Είναι πολύ σημαντικό λόγω της δουλειάς μας και της εμπειρίας μας στην έρευνα να δώσουμε σημασία στον 12ο παίκτη. Ποιος είναι και με ποιον τρόπο μπορούμε να καταλάβουμε τη σχέση τους που έχουν οι οπαδοί με την ομάδα».

Ο κ. Κοκκάλου, μίλησε για τα στοιχεία παγκύπριας έρευνα που πραγματοποίησε η IMR με δείγμα 1000 ατόμων. Όπως διαφάνηκε, μεταξύ άλλων, ένα 38% δηλώνει ότι πάει από 1-5 παιχνίδια της ομάδας του. Ενώ οι πιο μεγάλοι σε ηλικία, δεν πηγαίνουν τόσο στο γήπεδο.

Ο πιο σημαντικός λόγος που πηγαίνουν στο γήπεδο δηλώνει (85%) ότι απολαμβάνουν την ατμόσφαιρα, να είναι γεμάτα τα γήπεδα, ο παλμός και το 83% είναι ο τρόπος να δείξουν την στήριξη στην ομάδα τους.

«Γιατί στηρίζει ο Κύπριος μία ομάδα. Είναι οικογενειακή υπόθεση. Είναι συναισθηματικός ο λόγος. Και δεύτερος λόγος είναι ότι είναι τοπικός σύλλογος», εξήγησε η κ. Κοκκάλου, προσθέτονταςπως «το ποδόσφαιρο δεν είναι απλά ένα παιχνίδι. Πριν γεννηθεί ένα παιδί του αγοράζουμε ρούχα της ομάδας».

Αναφέρθηκε σε πέντε κατηγορίες οπαδών. «Οι πρώτοι (22%) είναι οι adorers. Μετά είναι οι enthusiasts, οι sympathisers, neutrals και αυτοί που ευτυχώς είναι λίγοι, αυτοί που δεν τους αρέσει το ποδόσφαιρο», είπε.

Στα στοιχεία που παρέθεσε, οι adorers και οι enthusiasts εκτός από τη στήριξη που δίνουν στην ομάδα τους, προχωρούν σε αγορές προϊόντων της ομάδας, αλλά και των χορηγών τους.

Στο 4ο Football Conference, Διοικητικά και διευθυντικά στελέχη, συζητούν τις ιδιαιτερότητες και τις προκλήσεις του επιχειρείν στην ποδοσφαιρική βιομηχανία, αναλύοντας τις κύριες πηγές εσόδων των ομάδων και τα προβλήματα που καλούνται να ξεπεράσουν.

Το «Football Conference» επανέρχεται για να επιμορφώσει, να δώσει ιδέες και να προβληματίσει όσους ασχολούνται επαγγελματικά με το κυπριακό ποδόσφαιρο, είτε είναι διοικητικοί παράγοντες, εξειδικευμένο προσωπικό, στελέχη του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας.

Κορυφαίοι ομιλητές αναλύουν το ποδοσφαιρικό επιχειρείν όπως διαμορφώνεται μετά την πανδημία και με την τεχνολογία να αλλάζει δραματικά τους όρους το παιχνιδιού.

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Living the American Dream
Fooderloo: Ένα καινοτόμο app που μειώνει το food waste και εξοικονομεί χρήματα στις επιχειρήσεις
Και εγένετω Σύνδεσμος Κανονιστικής Συμμόρφωσης Κύπρου(CCA)-Ποια η αποστολή του
Σημαντικές πρωτοβουλίες ΕΚΚ για ενίσχυση του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού των νέων
Century Travel Group και Goget Retail Microfinance σε μια συνεργασία προς όφελος του Κύπριου ταξιδιώτη
Διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους €360,000 στην ΚΕΠΕΥ MCA Intelifunds από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς
Ενισχύει τη συνεργασία του με το Υφυπουργείο Κοινωνικής Πρόνοιας το ΚΕΒΕ
Επιτυχής επαναπιστοποίηση Διεθνών Προτύπων της Kition Ocean Port
Το «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με τη Μαρίνα Θεοδώρου 2024» συμπλήρωσε 600 χλμ προσφοράς
Ξεπέρασε κάθε προσδοκία ο ΟΠΑΠ Μαραθώνιος Λεμεσού με χρυσό χορηγό τα Holland & Barrett