ΣΥΛ: Από Σεπτέμβριο τέλος οι λογαριασμοί με το ταχυδρομείο

Δελτίο Τύπου  12/05/2022 18:09
ΣΥΛ: Από Σεπτέμβριο τέλος οι λογαριασμοί με το ταχυδρομείο

ΣΥΛ: Από Σεπτέμβριο τέλος οι λογαριασμοί με το ταχυδρομείο

Δελτίο Τύπου  12/05/2022 18:09

Το Συμβούλιο Υδατοπρομήθειας Λευκωσίας, εγκαινιάζει επίσημα την εκστρατεία ενημέρωσης για την ψηφιοποίηση των λογαριασμών υδροληψίας.

Με το σλόγκαν: «Περνάμε το χαρτί στην ιστορία. Περνάμε στη νέα εποχή», το Συμβούλιο Υδατοπρομήθειας Λευκωσίας απευθύνει κάλεσμα στους καταναλωτές του να βαδίσουν μαζί στη νέα εποχή του Συμβουλίου και να ψηφιοποιήσουν τους λογαριασμούς υδροληψίας τους.

Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα, Πέμπτη 12 Μαΐου 2022, στη Λευκωσία με αθρόα συμμετοχή λειτουργών των ΜΜΕ, ο Διευθυντής του Συμβουλίου Υδατοπρομήθειας Λευκωσίας Κωνσταντίνος Παρμακλής παρουσίασε σε πρώτη προβολή το τηλεοπτικό σποτ και τα ψηφιακά εργαλεία που ετοιμάστηκαν στο πλαίσιο της εκστρατείας ενημέρωσης.

«Η ψηφιοποίηση των λογαριασμών υδροληψίας των καταναλωτών του Συμβουλίου Υδατοπρομήθειας, είναι ένα από τα σημαντικά βήματα της μετάβασης του Οργανισμού στη νέα εποχή του ψηφιακού κόσμου και της πράσινης κυκλικής οικονομίας που αποτελούν το κλειδί για ένα μακροπρόθεσμο επιτυχημένο σύγχρονο Οργανισμό Δημοσίου Δικαίου Κοινής Ωφελείας» σημείωσε ο κ. Παρμακλής.

Όπως εξήγησε ο Διευθυντής του Συμβουλίου Υδατοπρομήθειας Λευκωσίας, με την ψηφιοποίηση των λογαριασμών υδροληψίας και την αποστολή τους πλέον σε ηλεκτρονική μορφή, θα εξοικονομηθούν πέραν από 100 τόνοι χαρτιού και 200 χιλιάδες ευρώ το χρόνο. Όπως υπολογίζεται, την επόμενη δεκαετία, θα εξοικονομηθούν 2 εκατομμύρια ευρώ, χρήματα τα οποία θα επανεπενδυθούν στο δίκτυο ύδρευσης.

Ο Κωνσταντίνος Παρμακλής αναφέρθηκε και στα επιτεύγματα του Συμβουλίου τα τελευταία τρία χρόνια καθώς και στα έργα που είναι σε τροχιά υλοποίησης με κύριο στόχο την απρόσκοπτη υδροδότηση των καταναλωτών και τη βέλτιστη εξυπηρέτησή τους.

Ο Πρόεδρος του Συμβουλίου Υδατοπρομήθειας Λευκωσίας Ανδρέας Χατζηπάκκος, ο οποίος απηύθυνε χαιρετισμό, τόνισε ότι ο εκσυγχρονισμός του Οργανισμού συνεχίζεται στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής που έχει ως επίκεντρο τον άνθρωπο. «Ως Οργανισμός Δημόσιας Ωφέλειας, το Συμβούλιο Υδατοπρομήθειας Λευκωσίας, διατηρεί την προσωπική επαφή με τον πολίτη και στον πυρήνα των υπηρεσιών, παραμένουν και διαφυλάσσονται οι ανθρώπινες σχέσεις», ανέφερε χαρακτηριστικά. 

sylxarti2

Η εκστρατεία ενημέρωσης του Συμβουλίου Υδατοπρομήθειας Λευκωσίας, θα φτάσει στους καταναλωτές μέσω τηλεόρασης, ραδιοφώνου, ηλεκτρονικών μέσων, από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης του Συμβουλίου καθώς και μέσω άλλων παράλληλων ενεργειών.

Τονίζεται ότι από την 1η Σεπτεμβρίου 2022 τερματίζεται η ταχυδρομική αποστολή όλων των λογαριασμών υδροληψίας στους καταναλωτές του Συμβουλίου Υδατοπρομήθειας Λευκωσίας, οι οποίοι θα ειδοποιούνται μόνο ηλεκτρονικά για τις οφειλές τους και ειδικότερα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) και γραπτών μηνυμάτων (SMS).

Μάθετε περισσότερα εδώ: www.wbn.org.cy./ψηφιοποίηση-λογαριασμών

RELATED ARTICLES

Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ

Σχετικά Άρθρα

Πίσω στην αρχή της σελίδας