Διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο είναι το μέλλον του e-commerce;

Το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο είναι ένα φαινόμενο που έχει κερδίσει ήσυχα τεράστια δυναμική καθώς οι πελάτες αγοράζουν προϊόντα εκτός των συνόρων τους. Τα τελευταία 2 χρόνια το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει δει διανεμημένο ηλεκτρονικό εμπόριο και πιο πρόσφατα το συνομιλητικό ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αναδειχθεί ως υποψήφιος για το μέλλον. Το συνομιλητικό ηλεκτρονικό εμπόριο θεωρείται ως πιθανή περίπτωση χρήσης για την εξυπηρέτηση πελατών που περιλαμβάνει τη χρήση τεχνολογίας για να βοηθήσει στην επικοινωνία.

 

Τι είναι το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο; Διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο μπορεί να αναφέρεται στο διαδικτυακό εμπόριο μεταξύ μιας επιχείρησης (λιανοπωλητή ή επωνυμίας) και ενός καταναλωτή (B2C), μεταξύ δύο επιχειρήσεων, συχνά εμπορικών σημάτων ή χονδρεμπόρων (B2B) ή μεταξύ δύο ιδιωτών (C2C), π.χ. μέσω πλατφορμών αγοράς όπως το Amazon ή το eBay.

 

Οι κίνδυνοι για το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο

Υπάρχουν 3 κύριοι κίνδυνοι που επηρεάζουν το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο:

  1. Απάτη είναι αναμφισβήτητα η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι έμποροι που επιτρέπουν στους πελάτες να αγοράζουν από αυτούς εκτός των συνόρων της χώρας τους. Έτσι, η επιλογή μιας καλής υπηρεσίας πληρωμών που γνωρίζει τη συμπεριφορά των τοπικών πελατών είναι κρίσιμη.

     

  2. Η εφοδιαστική και η αντίστροφη εφοδιαστική είναι επίσης εξίσου σημαντικά και μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά την αντίληψη της επιχείρησης από τους τοπικούς πελάτες. Η συνεπής και προβλέψιμη εφοδιαστική αποτελεί προϋπόθεση για μια επιχείρηση που θέλει να αξιοποιήσει το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο.

     

  3. Κανονισμοί - η τοπική αυτοδιοίκηση και η φορολογία χρειάζονται διεξοδική εξέταση και ενδέχεται να επηρεάσουν αρνητικά την επιχείρηση.

 

Πόσο μεγάλο είναι το μέγεθος της ευκαιρίας;

Μέχρι το 2020, περισσότεροι από 2 δισεκατομμύρια ηλεκτρονικοί αγοραστές, ή το 60% του παγκόσμιου πληθυσμού-στόχου, πραγματοποιούν συναλλαγές στο 13,5% των συνολικών καταναλωτικών λιανικών καταναλωτών τους στο διαδίκτυο, ισοδύναμο με την αγοραία αξία των 3,4 τρισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ.

 

Ο Christopher G. Hodge, Manager Marketing Solutions Design E-Commerce της FedEx Express –Europe θα αναλύσει ενώπιον του 13ου Συνεδρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου, θα μιλήσει για τις τάσεις της αγοράς και για τις αναδυόμενες ευκαιρίες που προκύπτουν από το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης.

Ο Chris διαθέτει πέραν των 10 χρόνων εμπειρίας στο ηλεκτρονικό εμπόριο και ανάπτυξης προϊόντων στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ. Με βάση την εμπειρία του στο εξωτερικό, έχει βοηθήσει στη διαμόρφωση της στρατηγικής και εφαρμογής ψηφιακών εργαλείων για να βοηθήσει την FedEx Express μέσω μιας επιτυχημένης εισόδου στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

 

Το συνέδριο απευθύνεται σε όλες τις επιχειρήσεις από όλους τους κλάδους της Οικονομίας και ιδιαιτέρα προς: γενικούς διευθυντές, διευθυντές και λειτουργούς Μάρκετινγκ, Πωλήσεων & Πληροφορικής και προς όσους ενδιαφέρονται να ενημερωθούν για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο.

 

Περισσότερες πληροφορίες για το Πρόγραμμα του Συνεδρίου θα βρείτε εδώ.

 

Η συμμετοχή είναι δωρεάν, με απαραίτητη προϋπόθεση την εγγραφή. Για ηλεκτρονικές εγγραφές, κάντε κλικ εδώ.

 

Το συνέδριο θα διεξαχθεί διαδικτυακά στις 15 Δεκεμβρίου 2021 μεταξύ 15:00-18:30.

 

Πληροφορίες Συνεδρίου

 

Οργανωτής: IMH

Χορηγοί (μέχρι στιγμής): Αλφαμέγα, ECOMMBX Limited, FedEx Express, G.A.P Vassilopoulos Group | Fetch.

Ακαδημαϊκός Συνεργάτης: Γραφεία Διασύνδεσης Πανεπιστημίων

Υποστηρικτής: Εθνική Αρχή Στοιχημάτων, Safer Gambling  

Χορηγοί Επικοινωνίας: περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, πόρταλ REPORTER και Mesimvria

 

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την IMH:

Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Με διαδρομές ενθουσιασμού, επιτυχίας και επιδόσεων ο απολογισμός για τον ΟΠΑΠ Μαραθώνιο Λεμεσού
ΓεΣΥ: Πώς διατηρείται και ενισχύεται η ποιοτική εξυπηρέτηση ασθενών;
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Τα αιτήματα της Kition, το ξεκάθαρο μήνυμα Βαφεάδη και τι διαμηνύει η Ελεγκτική Υπηρεσία
ΔΝΤ: Η Κύπρος θα «πιάσει» νωρίτερα το όριο 60% στον δείκτη δημόσιου χρέους
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Πρόσβαση στο ψηφιακό κράτος για όσους δυσκολεύονται ζητά η Επιτροπή Θεσμών
Columbia Technology και Sita δημιουργούν την SmartSea-Θα παρέχει λύσεις ναυτιλιακής τεχνολογίας
ΟΕΒ: Απαράδεκτες απεργίες σε εταιρείες μηχανολογικών και ηλεκτρολογικών έργων-Συντεχνίες «τιμωρούν» τις επιχειρήσεις