Οι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ και η LURPAK® στηρίζουν τα παιδιά που νοσηλεύονται

Αυτά τα Χριστούγεννα οι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ ενώνουν τις δυνάμεις τους με τη LURPAK® και  στηρίζουν την ανεξάρτητη φιλανθρωπική οργάνωση Ronald McDonald House Charities® (RMHC) Κύπρου. Μέσω αυτής της δράσης, το καταναλωτικό κοινό μπορεί να ενισχύσει το σημαντικό έργο του RMHC αγοράζοντας μία συσκευασία βούτυρο LURPAK®, αλατισμένο ή ανάλατο (250 γρ), μεταξύ 02/12/2021 και 15/12/2021.               

Η LURPAK® απλώνει την αγάπη της προσφέροντας €0.10 από κάθε αγορά στη συγκεκριμένη ανεξάρτητη φιλανθρωπική οργάνωση, που στηρίζει παιδιά και οικογένειες.  Το RMHC έχει ως στόχο να μην αποχωριστεί κανένα παιδί την οικογένεια του κατά τη διάρκεια της νοσηλείας του και επιτελεί σημαντικό έργο προσφέροντας διαμονή σε κοντινή απόσταση από το νοσοκομείο, αλλά και πολύτιμη βοήθεια στις οικογένειες των παιδιών που αντιμετωπίζουν θέματα υγείας.

Χρησιμοποιώντας την ALPHAMEGA Family Card για την αγορά μίας συσκευασίας LURPAK® 250 γραμμαρίων,  οι πελάτες των Υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ μπαίνουν αυτόματα σε κλήρωση για ένα ξεχωριστό brunch για 6 άτομα που θα φτιάξει ειδικά για αυτούς, στο δικό τους σπίτι, ένας γνωστός σεφ.  Αυτά τα Χριστούγεννα, φέρνουμε τις οικογένειες πιο κοντά αγοράζοντας LURPAK® από τις Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ.

Δειτε Επισης

ΚΝΕ: Χαιρετίζει την έγκριση του νόμου Net-Zero Industry από την Ευρωβουλή
Τα πρώτα στιγμιότυπα από τα 16α IΝ Business Awards(vid)
Πανίκος Νικολάου: Αυτό το βραβείο ανήκει στους 2722 συναδέλφους στην Τράπεζα Κύπρου (vid)
Άρτεμις Αντωνιάδου: Αναγνωρίση της πορείας και της προσπάθειάς μου το βραβείο στα ΙΝ Business Awards (vid)
Η CNP Ασφαλιστική τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας και Υγείας
Χορηγός του αγώνα Duathlon η CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Το ευ επιχειρείν στο βάθρο... Πραγματοποιήθηκαν τα 16α IN Business Awards(photos)
Πώς αξιολογούν τα ΚΕΠ οι πολίτες-Τα ευρήματα έρευνας του Υπουργείου Οικονομικών
Συνεργασία Ablebook-Buyway365 που προωθεί την προσβασιμότητα
Influencer marketing: Πώς λειτουργεί ως εργαλείο ενδυνάμωσης των brands