Με αυτό τον τρόπο γάμοι, βαπτίσεις και άλλες εκδηλώσεις
10:49 - 03 Δεκεμβρίου 2021
Κατεθυντήριες οδηγίες για τα μέτρα προφύλαξης κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού για τους επαγγελματίες εκδηλώσεων, έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα το Υπουργείο Υγείας. Όπως αναφέρεται:
Επιτρέπεται η διεξαγωγή εκδηλώσεων, περιλαμβανομένων γάμων και βαπτίσεων για τους επαγγελματίες εκδηλώσεων υπό τους ακόλουθους όρους:
Διαβάστε ακόμη:
Έτσι θα λειτουργούν πλέον οι χώροι εστίασης
Με αυτούς τους όρους η λειτουργία των κέντρων διασκέδασης
Εσωτερικοί χώροι:
• 300 άτομα με απαραίτητη την προσκόμιση SafePass, ως οι διατάξεις του εκάστοτε Διατάγματος, είτε
• 500 άτομα, νοουμένου ότι όλα τα άτομα είναι πλήρως εμβολιασμένα ή έχουν νοσήσει με COVID-19 τους τελευταίους 6 μήνες και κατέχουν πιστοποιητικό ανάρρωσης ως οι διατάξεις του εκάστοτε Διατάγματος.
Εξωτερικοί χώροι:
• 350 άτομα με απαραίτητη την προσκόμιση SafePass, ως οι διατάξεις του εκάστοτε Διατάγματος, είτε
• 500 άτομα, νοουμένου ότι όλα τα άτομα είναι πλήρως εμβολιασμένα ή έχουν νοσήσει με COVID-19 τους τελευταίους 6 μήνες και κατέχουν πιστοποιητικό ανάρρωσης ως οι διατάξεις του εκάστοτε Διατάγματος.
Σε όλους τους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους ή/και οργανισμούς ή/και επιχειρήσεις ή/και υποστατικά όπου, τηρουμένων των μέτρων αποστασιοποίησης, υπάρχει η δυνατότητα συνάθροισης πέραν των 10 προσώπων, περιλαμβανομένων των εργαζομένων, απαιτείται:
(α) για πρόσωπα ηλικίας 6 έως 11 ετών η επίδειξη είτε αρνητικής εργαστηριακής εξέτασης ή εξέτασης ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου για την ασθένεια του COVID-19 με τη δειγματοληψία να έχει πραγματοποιηθεί εντός 7 ημερών, είτε πιστοποιητικού ανάρρωσης από την ασθένεια του COVID-19 με ισχύ έξι μηνών από την ημερομηνία δειγματοληψίας της αρχικής τους θετικής διάγνωσης,
(β) για πρόσωπα ηλικίας 12 έως 17 ετών η επίδειξη είτε αρνητικής εργαστηριακής εξέτασης ή εξέτασης ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου για την ασθένεια του COVID-19 με τη δειγματοληψία να έχει πραγματοποιηθεί εντός 72 ωρών, είτε πιστοποιητικού ολοκληρωμένου εμβολιαστικού σχήματος για την ασθένεια του COVID-19, είτε πιστοποιητικού ανάρρωσης από την ασθένεια του COVID-19, με ισχύ έξι μηνών από την ημερομηνία δειγματοληψίας της αρχικής τους θετικής διάγνωσης,
(γ) για πρόσωπα ηλικίας 18 ετών και άνω η επίδειξη είτε πιστοποιητικού ολοκληρωμένου εμβολιαστικού σχήματος για την ασθένεια του COVID-19, είτε πιστοποιητικού ανάρρωσης από την ασθένεια του COVID-19, με ισχύ έξι μηνών από την ημερομηνία δειγματοληψίας της αρχικής τους θετικής διάγνωσης, είτε αρνητικής εργαστηριακής εξέτασης με τη δειγματοληψία να έχει πραγματοποιηθεί εντός 72 ωρών, είτε αρνητικής εξέτασης ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου για την ασθένεια του COVID-19 με τη δειγματοληψία να έχει πραγματοποιηθεί εντός 72 ωρών και από την 1η Δεκεμβρίου 2021 εντός 48 ωρών:
Οι επιχειρήσεις/υποστατικά που θα επιλέξουν να φιλοξενούν στα υποστατικά τους μόνο πολίτες που είναι εμβολιασμένοι ή έχουν νοσήσει τους τελευταίους 6 μήνες, θα πρέπει να μεριμνούν ώστε να αναγράφουν σε περίοπτο χώρο στην επιχείρηση/υποστατικό τους, καθώς και να ενημερώνουν τους πολίτες, για την απόφασή τους.
Ο ιδιοκτήτης/διαχειριστής του υποστατικού/επιχείρησης οφείλει να ενημερώνει το Υπουργείο Υγείας με ενυπόγραφη γραπτή υπεύθυνη δήλωση (επισυνάπτεται ως παράρτημα 1), ότι στο υποστατικό του θα δέχεται μόνο πλήρως εμβολιασμένα άτομα ή άτομα που έχουν πιστοποιητικό ανάρρωσης από την COVID-19 τους τελευταίους έξι μήνες. Η ενημέρωση αποστέλλεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση healthservices@mphs.moh.gov.cy. Ενόψει ότι η επιλογή βασίζεται στην απόφαση του πελάτη, Ο ιδιοκτήτης/διαχειριστής του υποστατικού/επιχείρησης μπορεί να ενημερώνει το Υπουργείο Υγείας στην πιο πάνω διεύθυνση, τι θα ισχύει για κάθε εκδήλωση ξεχωριστά.
Νοείται πως όταν σε ένα υποστατικό θα υπάρχουν 2 ή περισσότερες ξεχωριστές εκδηλώσεις, θα μπορούν να λειτουργούν ταυτόχρονα και ο εσωτερικός και ο εξωτερικός χώρος (π.χ. βάφτιση στο εσωτερικό και γάμος στον εξωτερικό χώρο). Διευκρινίζεται ότι η απόφαση του κάθε υποστατικού να δέχεται SafePass ή μόνο εμβολιασμένους/νοσήσαντες, αφορά ολόκληρο το υποστατικό και ΔΕΝ μπορεί να ισχύει διαφορετική πρόνοια για τον εσωτερικό χώρο και διαφορετική για τον εξωτερικό.
Διευκρινίζεται επίσης ότι στην περίπτωση που κάποια επιχείρηση/υποστατικό επιθυμεί να λειτουργήσει ταυτόχρονα τόσο τον εσωτερικό όσο και τον εξωτερικό της χώρο για την ίδια εκδείλωση, θα πρέπει να το πράττει κατ’ αναλογία και σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται πιο πάνω, ώστε ο μέγιστος αριθμός ατόμων που θα παρευρίσκονται ταυτόχρονα στην επιχείρηση/υποστατικό (εσωτερικός και εξωτερικός χώρος), να μην υπερβαίνει τα 500 άτομα στο σύνολο.
Για παράδειγμα, νοουμένου ότι μια επιχείρηση λειτουργεί με SafePass, μπορεί να φιλοξενήσει θαμώνες και στον εσωτερικό και στον εξωτερικό χώρο, νοουμένου ότι τηρείται ο μέγιστος αριθμός των 250 ατόμων εσωτερικά και των 350 ατόμων εξωτερικά, με τον συνολικό αριθμό προσώπων να μην υπερβαίνει τα 500.
Ο ιδιοκτήτης ή/και διευθυντής ή/και διαχειριστής που έχει υπό τον έλεγχό του την επιχείρηση ή/και υποστατικό φέρει ευθύνη για την τήρηση των Κανονισμών που προνοούνται στο εκάστοτε Διάταγμα καθώς και το πρωτόκολλο, δύναται δε, να αναθέσει εγγράφως τον έλεγχο σε εξουσιοδοτημένο από τον ίδιο εργαζόμενο/λειτουργό του ή σε Ιδιωτικό Γραφείο Παροχής Υπηρεσιών Ασφάλειας ή και Ιδιώτη Φύλακα ως οι διατάξεις του εκάστοτε Διατάγματος,
Σε κάθε περίπτωση, δεν επιτρέπεται ο χορός, ανεξαρτήτως με το είδος της προσφερόμενης μουσικής. Εξαιρούνται από την απαγόρευση για χορό τα υποστατικά/επιχειρήσεις που φιλοξενούν μόνο πλήρως εμβολιασμένα άτομα ή άτομα που έχουν πιστοποιητικό ανάρρωσης από την COVID-19 τους τελευταίους έξι μήνες.
Ο ιδιοκτήτης/διαχειριστής του υποστατικού/επιχείρησης οφείλει να ενημερώνει και να εξασφαλίζει έγκριση από το Υπουργείο Υγείας ότι στο υποστατικό του θα δέχεται μόνο πλήρως εμβολιασμένα άτομα ή άτομα που έχουν πιστοποιητικό ανάρρωσης από την COVID-19 τους τελευταίους έξι μήνες. Η ενημέρωση αποστέλλεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση healthservices@mphs.moh.gov.cy.
Πρέπει να αναρτάται στην είσοδο του κάθε υποστατικού έντυπο που να αναφέρεται ο μέγιστος αριθμός ατόμων που επιτρέπεται να βρίσκονται στον εσωτερικό/εξωτερικό χώρο, η ευθύνη τήρησης του μέγιστου αριθμού ατόμων βαραίνει τον υπεύθυνο της επιχείρησης. Ο μέγιστος αριθμός ατόμων αναφέρεται πιο πάνω για εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους και σύμφωνα με την επιλογή για χρήση του χώρου μόνο για εμβολιασμένους.
1. ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ
1.1. Το ζευγάρι και/ή ο πελάτης θα είναι υποχρεωμένοι να ενημερώσουν εγγράφως για το είδος της εκδήλωσης (safe pass ή μόνο εμβολιασμένοι) αντίγραφο θα επισυνάπτεται στην αίτηση του επιχειρηματία προς το Υπουργείο Υγείας για έγκριση Επιπρόσθετα το ζευγάρι ή ο πελάτης οφείλουν να παραδώσουν την λίστα με τους καλεσμένους για το δείπνο για σκοπούς ιχνηλασιμότητας. Αυτή θα κρατείται για τουλάχιστον 2 μήνες.
1.2. Η διαδικασία του συνηθισμένου χαιρετισμού (ασπασμός – χειραψία ) δεν επιτρέπεται στην παρούσα φάση λόγω των μέτρων προφύλαξης κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού COVID-19. Νοείται ότι το ζευγάρι θα μπορεί να επισκέπτεται κάθε τραπέζι για να χαιρετηθεί από τους προσκεκλημένους.
2. ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ
2.1. Εφαρμογή ειδικών υπηρεσιών καθαρισμού απολύμανσης με ειδικές μηχανές ψεκασμού COVID19 πριν και μετά από κάθε εκδήλωση. Εφαρμογή των κατευθυντήριων οδηγιών καθαρισμού και απολύμανσης του Υπουργείου Υγείας όπως δημοσιεύονται στον ιστότοπο: https://www.pio.gov.cy/coronavirus/press/pc.pdf
2.2. Σήμανση κτιριακών κατόψεων χρησιμοποιώντας νέα διαγράμματα χωρητικότητας βάσει τετραγωνικών μέτρων και του μέγιστου επιτρεπόμενου αριθμού ατόμων.
2.3. Καθαρισμός και απολύμανση εξοπλισμού του χώρου, σύμφωνα με τις κατευθυντήριες οδηγίες καθαρισμού και απολύμανσης του Υπουργείου Υγείας όπως δημοσιεύονται στον ιστότοπο - https://www.pio.gov.cy/coronavirus/press/pc.pdf
2.4. Σήμανση της κυκλοφορίας εκδηλώσεων (ανάλογα με τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό του χώρου). Η κυκλοφορία να ρυθμίζεται με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να αποφεύγεται ο συνωστισμός και να μειώνεται η ταυτόχρονη διέλευση ατόμων στον ίδιο χώρο.
2.5. Προκαθορισμένες ενδείξεις ΕΙΣΟΔΟΥ – ΕΞΟΔΟΥ από και προς το χώρο εκδήλωσης.
2.6. Ανακύκλωση και εισροή καθαρού αέρα σε κλειστούς χώρους και ενίσχυση της κυκλοφορίας φρέσκου αέρα.
2.7. Εφαρμογή σε όλους τους κλειστούς χώρους των τεχνικών οδηγιών που εκδόθηκαν από το Τμήμα Επιθεώρησης Εργασίας του Υπουργείου Εργασίας, Προνοίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων σχετικά με την χρήση συστημάτων κλιματισμού και εξαερισμού, όπως αυτές δημοσιεύονται στον ιστότοπο: https://www.pio.gov.cy/coronavirus/pdf/erg31.pdf
2.8. Διατήρηση φυσικής απόστασης βάσει κατευθυντήριων γραμμών για χωρητικότητα καθισμάτων.
2.9. Κατά τη χωροθέτηση των τραπεζιών πρέπει να λαμβάνεται πρόνοια ώστε από τραπέζι σε τραπέζι σε όλες τις κατευθύνσεις να υπάρχει απόσταση τουλάχιστον δύο μέτρων (2).
3. COCKTAIL RECEPTION – ΔΕΞΙΩΣΗ
3.1 Χρήση αριθμού χώρων προσφοράς ποτών/εδεσμάτων σύμφωνα με τον αριθμό καλεσμένων (αριθμοί των οποίων αναφέρονται πιο πάνω ανάλογα με τη περίπτωση) για την αποσυμφόρηση του σερβιρίσματος των καλεσμένων. Η εξυπηρέτηση των προσκεκλημένων θα γίνεται με τήρηση αποστασιοποίησης 2 μέτρων και για το σκοπό αυτό θα υπάρχει κατάλληλη σηματοδότηση στο έδαφος.
3.2 Χρήση ψηλών τραπεζιών όπου επιτρέπεται να παρευρίσκονται όρθιοι μέχρι 10 άτομα
3.3 Οργάνωση του χώρου ετοιμασίας ποτών ώστε όλα τα προϊόντα (πάγος, ποτήρια, ποτά) να μην βρίσκονται εκτεθειμένα.
3.4 Περιγραφή τροφίμων με ειδικά καρτελάκια.
3.5 Προστατευτικά καλύμματα όπου ενδείκνυται.
4. ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
4.1. Κοινωνική αποστασιοποίηση των εργαζομένων.
4.2. Ενδυμασία προσωπικού: Καθαρή στολή για κάθε εκδήλωση.
4.3. Όλο το προσωπικό ανεξαρτήτως ειδικότητας θα φέρει προστατευτική μάσκα θα πλένει και θα απολυμαίνει συχνά τα χέρια του, και θα περνά από ανέπαφη μέτρηση της θερμοκρασίας του σώματος προτού εισέλθει εντός του χώρου εργασίας του.
4.4. Αποφυγή επαφής χεριών με τα μάτια, τη μύτη και το στόμα για τη μείωση του κινδύνου μόλυνσης από τον κορωνοϊό COVID-19.
4.5. Αποφεύγουν να ομιλούν, να βήχουν ή να εισπνέουν-εκπνέουν βαθιά κατά τον χειρισμό των τροφίμων/ανοιχτών τροφίμων.
4.6. Σε βήχα ή φτάρνισμα, κάλυψη της μύτης και του στόματος με χαρτομάντηλο, ή εκτάκτως με το μανίκι στο ύψος του αγκώνα αν δεν υπάρχει χαρτομάντιλο. Το χρησιμοποιημένο χαρτομάντιλο πρέπει να απορρίπτεται αμέσως μετά τη χρήση του μέσα στους κάδους απορριμμάτων.
4.7. Τακτικό πλύσιμο των χεριών των εργαζομένων με σαπούνι και νερό για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα. Προσεκτικό στέγνωμα των χεριών με χάρτινες χειροπετσέτες μιας χρήσης οι οποίες θα απορρίπτονται στους κάδους απορριμμάτων. Το πλύσιμο των χεριών πρέπει να γίνεται απαραίτητα μετά την επαφή με αναπνευστικές εκκρίσεις και μετά τη χρήση της τουαλέτας. Επισημαίνεται ότι τα γάντια δεν αντικαθιστούν το πλύσιμο των χεριών.
4.8. Άτομα με συμπτώματα λοίμωξης του αναπνευστικού να μην προσέρχονται στην εργασία τους μέχρι το πέρας των συμπτωμάτων.
4.9. Το προσωπικό θα πρέπει να φέρει μάσκα, ακολουθώντας τις πιο κάτω οδηγίες:
3.9.1. Η μάσκα, πρέπει να είναι κατάλληλη
3.9.2. Να εφαρμόζεται σωστά στο πρόσωπο ώστε να καλύπτει τόσο το στόμα όσο και τη μύτη.
3.9.3. Να αλλάζεται ή να καθαρίζεται/ πλένεται συχνά ώστε να μην αποτελέσει με την πάροδο του χρόνου εστία μικροβίων (σταφυλόκοκκος κτλ.) (ιδιαίτερα κατά την διαβροχή της). Μετά την αφαίρεση της μάσκας να πραγματοποιείται υγιεινή των χεριών
5. ΧΩΡΟΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ
5.1. Προσωπικό στο χώρο (Παρκαδόροι) για διευκρινιστικές οδηγίες παρκαρίσματος.
5.2. Σημάνσεις κατευθυντήριας πορείας (πινακίδες, βέλη, κτλ.)
6. ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΑΛΕΣΜΕΝΩΝ
6.1. Καταμέτρηση των καλεσμένων από ορισμένο άτομο του προσωπικού του χώρου.
6.2. Χρήση ειδικών διαχωριστικών οπού χρειάζεται (διαχωριστικές αλυσίδες για την σωστή κατεύθυνση των καλεσμένων με σειρά και τάξη.)
6.3. Σταθμοί απολύμανσης χεριών διαθέσιμοι στην είσοδο του κτηρίου και διάσπαρτα στον χώρο της δεξίωσης για συχνή απολύμανση.
6.4. Σημάνσεις με οδηγίες για το πλύσιμο των χεριών, την κοινωνική απόσταση κ.λπ.
6.5. Στην είσοδο και στην έξοδο του χώρου εκδήλωσης να υπάρχει σταθμός με απολυμαντικό χεριών.
6.6. Έλεγχος για τήρηση αποστάσεων μεταξύ των καλεσμένων από ορισμένο άτομο του προσωπικού του χώρου.
6.7. Τοποθέτηση ειδικού ασφαλούς κιβωτίου ή τραπεζιού για την τοποθέτηση των δώρων προς το ζευγάρι για αποφυγή χειραψίας και άμεσης επαφής.
6.8. Σε ώρες αιχμής, όπου ο αριθμός πελατών υπερβαίνει τον αριθμό διαθέσιμων θέσεων, η ρύθμιση εισόδου – εξόδου και γραμμής αναμονής θα ελέγχεται από καταρτισμένο άτομο.
6.9 Παρουσίαση του safe pass σε αρμόδιους λειτουργούς αν ζητηθεί.
7. RECEPTION – ΔΕΞΙΩΣΗ
7.1. Χρήση αριθμού χώρων προσφοράς ποτών σύμφωνα με τον αριθμό καλεσμένων για την αποσυμφόρηση του σερβιρίσματος των καλεσμένων. Η εξυπηρέτηση των προσκεκλημένων θα γίνεται με τήρηση αποστασιοποίησης 2 μέτρων και για το σκοπό αυτό θα υπάρχει κατάλληλη σηματοδότηση στο έδαφος.
7.2. Οργάνωση του χώρου ετοιμασίας ποτών ώστε όλα τα προϊόντα (πάγος, ποτήρια, ποτά) να μην βρίσκονται εκτεθειμένα.
7.3. Περιγραφή τροφίμων με ειδικά καρτελάκια.
7.4. Προστατευτικά καλύμματα όπου ενδείκνυται.
8. ΔΕΙΠΝΟ
8.1. Καταμέτρηση του αριθμού ατόμων εισόδου στο χώρο, ώστε αυτός να συμμορφώνεται βάση των σχετικών Διαταγμάτων και Οδηγιών του Υπουργείου Υγείας.
8.2. Τοποθέτηση πέραν της μιας λίστας καλεσμένων, για γρήγορη εύρεση του τραπεζιού στο οποίο έχει τοποθετηθεί ο καλεσμένος για αποφυγή συνωστισμού κατά την είσοδο στο δείπνο.
8.3. Έλεγχος διατήρησης αποστάσεων και αριθμού καλεσμένων στο χώρο.
8.4. Σταθμός απολύμανσης χεριών στην είσοδο και έξοδο, αλλά και σε προκαθορισμένα σημείου του χώρου.
8.5. Οδοντογλυφίδες συσκευασμένες μιας χρήσεως και προτείνεται η χρήση συσκευασμένων ατομικών αλατοπίπερων.
8.6. Κατά την διάρκεια του δείπνου το ποτό σερβίρεται μόνο από το προσωπικό ανά ποτήρι.
8.7 Ο μέγιστος αριθμός προσώπων ανά τραπέζι κατά το δείπνο καθορίζεται στα 10 άτομα.
9. ΜΠΟΥΦΕ
9.1. Τοποθέτηση γαντιών μια χρήσης για τους καλεσμένους στην αρχή του μπουφέ ή τοποθέτηση σταθμού απολύμανσης χεριών.
9.2. Καλυμμένα μπούφε με ειδικό γυαλί (sneeze guards) η εναλλακτικά τοποθέτηση μάσκας μιας χρήσης για τους καλεσμένους στην αρχή του μπουφέ . Στο τέλος του μπουφέ να τοποθετηθεί κάδος για την απόρριψη γαντιών και μασκών.
9.3. Ο χώρος έκθεσης των φαγητών θα αποκόπτεται με εμφανή και ικανοποιητικό τρόπο όπου χρειάζεται.
9.4. Ρύθμιση εισόδου - εξόδου ατόμων στο χώρο του μπουφέ π.χ να καλείται η προσέλευση στο μπουφέ ανά τραπέζι.
9.5. Οι καλεσμένοι σερβίρονται από το μπουφέ προς αποφυγή συνωστισμού όπου είναι εφικτό. Οι λοιποί καλεσμένοι παραμένουν καθισμένοι στο τραπέζι τους.
9.6. Ο χώρος έκθεσης των φαγητών θα τηρεί αυστηρά τις οδηγίες στα ισχύοντα Διατάγματα του Υπουργού Υγείας για αποφυγή συγχρωτισμού και θα τηρείται η απαιτούμενη απόσταση, από πελάτη σε πελάτη, από πελάτη σε προσωπικό και από προσωπικό σε προσωπικό.
9.7. Το συμπλήρωμα φαγητού στο μπουφέ θα γίνεται μόνο από το προσωπικό εστίασης, το οποίο θα φέρει τα ενδεδειγμένα μέτρα ατομικής προστασίας (μάσκα, γάντια για χειριστές τροφίμων) και θα τηρεί αυστηρούς κανόνες ατομικής υγιεινής.
9.8. Χρήση ειδικού προστατευτικού για μπουφέ (μεταξύ πελάτη και φαγητού) όπου είναι εφικτό.
9.9. Χρήση πάνω της μιας γραμμής μπουφέ για γρηγορότερη εξυπηρέτηση, εφόσον αυτό θεωρηθεί απαραίτητο, σύμφωνα με τον αριθμό καλεσμένων.
9.10 Η εκτέλεση εργασιών στο μπουφέ από το προσωπικό περιλαμβάνει αυστηρά μέτρα ατομικής προστασίας, απολύμανση χεριών κάθε φορά, χρήση γαντιών χειριστή τροφίμων μιας χρήσης, προστατευτική μάσκα. Αυτό ισχύει π.χ. όταν αναπληρώνονται φαγητά στο μπουφέ , όταν παρασκευάζονται φαγητά στο μπουφέ, όταν συμπληρώνονται πιατικά, ασημικά, γυαλικά κλπ., όταν αλλάζονται οι λαβίδες σερβιρίσματος, όταν πρέπει να καθαριστεί ο χώρος και οτιδήποτε άλλη εργασία.
10. ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ
10.1. Χρήση απολυμαντικών καθαριστικών, συχνός αερισμός χώρου ανά τακτά διαστήματα (πριν, καθ’ όλη τη διάρκεια και μετέπειτα της ολοκλήρωσης της εκδήλωσης).
10.2 Σημάνσεις μέτρων τήρησης αποστάσεων και κανόνων υγιεινής.
10.3. Εφοδιασμός των τουαλετών με υγρό σαπούνι, χειροπετσέτες /χαρτοπετσέτες μιας χρήσης και αντισηπτικό αλκοολούχο διάλυμα (περιεκτικότητας 70% σε αλκοόλη) για απολύμανση των χεριών.
10.4. Χρήση κάδων απορριμμάτων με ποδομοχλό.
11. ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
11.1. Η θερμοκρασία σώματος των συνεργατών θα λαμβάνεται, ανέπαφα, πριν από την είσοδο τους στο χώρο.
11.2. Έλεγχος εισόδου – εξόδου συνεργείων συνεργατών για τήρηση μέτρων αποστάσεων και μέγιστου αριθμού ατόμων στο χώρο εκδήλωσης.
11.3. Χρήση κατάλληλων απολυμαντικών για απολύμανση των χεριών. Επίσης, χρήση μάσκας και γαντιών όπου κρίνεται απαραίτητο.
11.4. Ενθαρρύνεται χρήση καλυμμάτων παπουτσιών μίας χρήσης όταν εισέρχονται εντός εσωτερικού χώρου.
12. ΕΝΟΙΚΙΑΣΕΙΣ
12.1. Κατάλληλος καθαρισμός και απολύμανση όλων των προϊόντων πριν από την παράδοση στον χώρο. Προτείνεται η χρήση ταινίας πιστοποίησης καθαρισμού όπου είναι εφικτό.
12.2. Οι παραλαβές θα γίνονται από φορτηγά στα οποία θα έχει προηγηθεί απολύμανση προτού αποχωρήσουν από την εταιρεία ενοικίασης εξοπλισμού, προς το χώρο της εκδήλωσης.