Μεγάλη επιτυχία η 43η τελετή αποφοίτησης του CIM

Το CIM ολοκληρώνοντας ακόμα μια επιτυχημένη ακαδημαϊκή χρονιά  διοργάνωσε την Τετάρτη 24  Νοεμβρίου 2021 στο Χίλτον Λευκωσία, την καθιερωμένη τελετή αποφοίτησης για το ακαδημαϊκό έτος 2020-21 στην παρουσία πέραν των 500 προσκεκλημένων. 

Η τελετή έλαβε ιδιαίτερα πανηγυρικό χαρακτήρα λόγω της συμπλήρωσης 10 χρόνων συνεργασίας μεταξύ του CIM και του University of West London. Στην τελετή παρευρέθηκαν βουλευτές, επιχειρηματίες, απόφοιτοι και μέλη του CIM. Μετά την τελετή ακολούθησε επίσημη δεξίωση. 

Την απονομή των πτυχίων έκαναν ο Υπουργός Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας κ. Πρόδρομος Προδρόμου, ο Υπουργός Οικονομικών Κωνσταντίνος Πετρίδης και ο Υφυπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Δημητριάδης, οι οποίοι και εξήραν το έργο του CIM και την συνεισφορά του στην ανώτατη εκπαίδευση τα τελευταία 43 χρόνια.  

Κατά την διάρκεια της Τελετής απονεμήθηκαν από κορυφαίες Εταιρείες 18 βραβεία σε φοιτητές που αρίστευσαν. 

Το CIM εδώ και 43 χρόνια καταρτίζει και εκπαιδεύει στελέχη επιχειρήσεων προσφέροντας τους έτσι μια δεύτερη ευκαιρία για επαγγελματική καταξίωση και ανέλιξη. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι το CIM  είναι το μοναδικό ακαδημαϊκό ίδρυμα ανά το Παγκύπριο που ανέκαθεν η είσοδος στην αποφοίτηση και στην δεξίωση είναι δωρεάν για όλους τους απόφοιτους και προσκεκλημένους.

Δειτε Επισης

ΚΝΕ: Χαιρετίζει την έγκριση του νόμου Net-Zero Industry από την Ευρωβουλή
Τα πρώτα στιγμιότυπα από τα 16α IΝ Business Awards(vid)
Πανίκος Νικολάου: Αυτό το βραβείο ανήκει στους 2722 συναδέλφους στην Τράπεζα Κύπρου (vid)
Άρτεμις Αντωνιάδου: Αναγνωρίση της πορείας και της προσπάθειάς μου το βραβείο στα ΙΝ Business Awards (vid)
Η CNP Ασφαλιστική τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας και Υγείας
Χορηγός του αγώνα Duathlon η CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Το ευ επιχειρείν στο βάθρο... Πραγματοποιήθηκαν τα 16α IN Business Awards(photos)
Πώς αξιολογούν τα ΚΕΠ οι πολίτες-Τα ευρήματα έρευνας του Υπουργείου Οικονομικών
Συνεργασία Ablebook-Buyway365 που προωθεί την προσβασιμότητα
Influencer marketing: Πώς λειτουργεί ως εργαλείο ενδυνάμωσης των brands