Γ. Μαλέκκος: Customer Experience θα επικρατήσει στο General Retail

Δύσκολη χαρακτήρισε την περίοδο της πανδημίας για το λιανικό εμπόριο, αλλά παράλληλα η πανδημία ώθησε τις επιχειρήσεις χονδρικού και λιανικού εμπορίου να κινηθούν άμεσα και κάνουν πράγματα τα οποία σε αντίθετη περίπτωση θα τους έπαιρνε αρκετά χρόνια για να τα κάνουν. Αυτό ανέφερε μιλώντας στο General Retail Summit ο Γιώργος Μαλέκκος, Software Innovation Architect, CEO της Powersoft Computer Solutions Ltd, υπογραμμίζοντας πως η πανδημία μας έκανε να αγαπήσουμε την τεχνολογία και τις διάφορες εφαρμογές.

Σε μια δια δραστική συνομιλία με το ακροατήριο ο κ. Μαλέκκος ανέφερε πως με βάση την τελευταία ανάλυση του CNBC μόνο τον περασμένο Αύγουστο και σε μια μόνο χώρα χάθηκαν 28.500 θέσεις εργασίας που σχετίζονταν με θέσεις σε καταστήματα λιανικού εμπορίου, με όσους έχασαν την θέση εργασία τους να απασχολούνται στον τομέα των μεταφορών.

Παράλληλα, αναφέρθηκε στον όρο omnishopper όπου οι καταναλωτές πλέον πραγματοποιούν τις αγορές τους μέσω διαδικτύου και μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πράγμα το οποίο εξωθεί τις επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου να αναπτύξουν online κανάλια και να διαθέτουν παρουσία στα social media.

Δυστυχώς, πρόσθεσε, δεν μπορεί να δουλέψει τίποτα από μόνο του και απαιτείται μεγάλη προσπάθεια, υπογραμμίζοντας πως πλέον δεν είναι σημαντικό μια επιχείρηση να διαθέτει προϊόντα που είναι στη μόδα, μάρκες ή χαμηλή τιμή. Αυτό που διαμορφώνει την επιλογή των καταναλωτών είναι το customer experience που προσφέρει η επιχείρηση. «Δεν μπορείτε να κερδίζετε πάντα λόγω τιμής, θέλετε πλέον το συναίσθημα, το customer experience και είναι αυτό που θα επικρατήσει την επόμενη πενταετία».

Επίσης, ο Μαλέκκος τόνισε πως η μικρότερη ζημιά που μπορεί να προκαλέσει ένας πελάτης που δεν είναι ικανοποιημένος, είναι να σπάσει τη βιτρίνα του καταστήματος, καθώς μια ενδεχόμενη έκθεση της επιχείρησης στα social media μπορεί να προκαλέσει απρόβλεπτες ζημιές. «Τα social media έδωσαν μεγάλη δύναμη στους καταναλωτές».

Τόνισε πως μια επιχείρηση θα πρέπει να διαθέτει παρουσία σε όλα τα social media, δεν υπάρχει η ευχέρεια της επιλογής social media όπου η επιχείρηση θα διαθέτει παρουσία, διότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθοδηγούν την αγορά και καθορίζει συγκεκριμένες τάσεις.

Δειτε Επισης

Και εγένετω Σύνδεσμος Κανονιστικής Συμμόρφωσης Κύπρου(CCA)-Ποια η αποστολή του
Σημαντικές πρωτοβουλίες ΕΚΚ για ενίσχυση του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού των νέων
Century Travel Group και Goget Retail Microfinance σε μια συνεργασία προς όφελος του Κύπριου ταξιδιώτη
Διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους €360,000 στην ΚΕΠΕΥ MCA Intelifunds από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς
Ενισχύει τη συνεργασία του με το Υφυπουργείο Κοινωνικής Πρόνοιας το ΚΕΒΕ
Επιτυχής επαναπιστοποίηση Διεθνών Προτύπων της Kition Ocean Port
Το «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με τη Μαρίνα Θεοδώρου 2024» συμπλήρωσε 600 χλμ προσφοράς
Ξεπέρασε κάθε προσδοκία ο ΟΠΑΠ Μαραθώνιος Λεμεσού με χρυσό χορηγό τα Holland & Barrett
25 χρόνια για το Ογκολογικό Κέντρο Τράπεζας Κύπρου-Τι έλεγε κατά τα εγκαίνια ο Μιχαλάκης Α. Τριανταφυλλίδης
H γαλλική AXERIA εισέρχεται στην κυπριακή ασφαλιστική αγορά