Θέτοντας τις βάσεις για το μέλλον του λιανικού και χονδρικού εμπορίου

Το λιανικό και χονδρικό εμπόριο, παρόλες τις σοβαρές δυσκολίες που κλήθηκε να αντιμετωπίσει τα τελευταία χρόνια, παραμένουν από τις πιο δυναμικές βιομηχανίες. Οι προκλήσεις, ωστόσο, ολοένα και αυξάνονται, ιδιαίτερα σε μια περίοδο όπου σημαντικό ρόλο για κάθε επιχειρηματία διαδραματίζει η κατανόηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς. Μόνο μέσα από την κατανόηση των αλλαγών και την συμπεριφορά του καταναλωτή, οι έμποροι θα είναι σε θέση να προσφέρουν αυτό που πραγματικά επιθυμούν και είναι διατεθειμένοι να αγοράσουν οι καταναλωτές.

Ποιες αλλαγές καταγράφονται στην συμπεριφορά του Κύπριου καταναλωτή, που υποδεικνύουν την σταδιακή αλλαγή του προφίλ του που θεωρούσαμε δεδομένο μέχρι στιγμής; Ποιο είναι το μέλλον του λιανικού και χονδρικού εμπορίου στην Κύπρο;

Ενώπιον του General Retail Summit, που διοργανώνεται στις 27 Οκτωβρίου στο ξενοδοχείο Hilton Nicosia επιχειρηματίες από τον κλάδο του χονδρικού και λιανικού εμπορίου στο πλαίσιο συζήτησης στρογγυλής τραπέζης με θέμα «Κτίζοντας το μέλλον του λιανικού και χονδρικού εμπορίου στην Κύπρο» αναμένεται να αναλύσουν τις προκλήσεις του τομέα λιανικού και χονδρικού εμπορίου στη μετά-Covid εποχή, ενώ θα αγγίξουν το καυτό θέμα της διαχείρισης εφοδιαστικής αλυσίδας, μέσω της χρήσης νέων εργαλείων και νέων στρατηγικών για σωστή διαχείριση αποθεμάτων, ενίσχυση της κερδοφορίας και καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών.

Παράλληλα, επί τάπητος θα τεθεί και το ηλεκτρονικό εμπόριο και η κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών με τη χρήση δεδομένων και τεχνητής νοημοσύνης για υπέρβαση της εμπειρίας καταναλωτών.

Στη συζήτηση συμμετέχουν οι:

  • Χρίστος Χριστούδιας, Διευθύνων Σύμβουλος, Christoudias Logistics
  • Δημήτρης Κατωπόδης, Διευθυντής καταστήματος, Leroy Merlin Κύπρου
  • Νίκος Ανδρονίκου, CEO, WaysExpress.com

Συντονιστής Συζήτησης: Γιώργος Μαλέκκος, Software Innovation Architect, CEO, Powersoft Computer Solutions Ltd

Υπό το μικροσκόπιο θα τεθούν και θέματα marketing και διαφήμισης, ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά τη σωστή διαχείριση της μάρκας σε περιόδους κρίσεις και πως μπορούν να αναπτυχθούν σχέσεις και δεσμοί με τον καταναλωτή. Ποια θα πρέπει να είναι η στρατηγική μάρκετινγκ και ποιες προωθητικές ενέργειες μπορούν να οδηγήσουν το brand στην κορυφή της κατηγορίας του; Πώς μπορεί ένα brand να ενσωματώσει κριτήρια βιώσιμης ανάπτυξης (ΕSGs) στη στρατηγική του;

Η συμμετοχή στο Συνέδριο είναι Δωρεάν .

 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Συνέδριο, κάντε κλικ εδώ.

Για να δηλώσετε συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ.

Πληροφορίες

 

Οργανωτής: IMH

Χορηγοί: Christoudias Logistics και G.A.P. Vassilopoulos Group | WORLDLINE  και Fetch, Powersoft Computer Solutions Ltd.

ΥποστηρικτέςLeroy Merlin και Ways Media Group

Με τη Στήριξη: Εθνική Αρχή Στοιχημάτων

Χορηγοί Επικοινωνίας: περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business και πόρταλ REPORTER

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές, επικοινωνήστε με την IMH:

Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820

Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com |

Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

 

Δειτε Επισης

Όταν ο ρόλος συναντά την προσωπικότητα
Στο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού IN Business... Κυπριακή βιομηχανία: Ηοld the line
Matt Murphie: Ένα φυσικό κινηματογραφικό στούντιο η Κύπρος-Η κάθοδος και τα πλάνα της Copper Island για το νησί
ΟΕΒ: Δυσανάλογο μέτρο με απρόβλεπτες συνέπειες για την αλυσίδα εφοδιασμού η απεργία μεταφορέων Α’
Εναρκτήρια εκδήλωση του Ερευνητικού Κέντρου Μνημοσύνη από την έδρα UNESCO του ΤΕΠΑΚ
Όλες οι λεπτομέρειες του νομοσχεδίου για τον έλεγχο των άμεσων ξένων επενδύσεων-«Σταθερό θεσμικό περιβάλλον»
Με πυξίδα τη βιωσιμότητα το ΙΝΓΚ πρωτοπορεί για τρίτη χρονιά-Διάκριση στα Παγκύπρια Περιβαλλοντικά Βραβεία
Βιωματικό εργαστήριο για τη μεταγεννητική περίοδο στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος
Η ΟΜΟΝΟΙΑ πιστοποιήθηκε με το ISO 37001 κατά της δωροδοκίας της και διαφθοράς
Universal Life: Στηρίζει τη νέα γενιά επιστημόνων και επιβραβεύει την αριστεία