Η Head of Retail DACH - Facebook στο General Retail Summit

Ο κλάδος του εμπορίου, πριν ακόμα και από το ξέσπασμα της πανδημίας του COVID-19, βρισκόταν στο «μάτι του κύκλωνα» των mega-trends της διεθνούς οικονομίας. Πιο συγκεκριμένα, οι διακυμάνσεις της ενεργού ζήτησης, οι ιδιαίτερα έντονες τάσεις της από-παγκοσμιοποίησης, η βίαιη ψηφιακή μετάβαση, η γήρανση του πληθυσμού αλλά και οι προκλήσεις της περιβαλλοντικής υποβάθμισης και της κλιματικής αλλαγής επιδρούν στην φυσιογνωμία και, κατ’ επέκταση, στη λειτουργία των εμπορικών επιχειρήσεων.

Η ψηφιακή επανάσταση, η λεγόμενη «πλατφορμοποίηση» με τη χρήση τεχνολογιών Blockchain, edge computing, 5G και άλλες, αλλά και τα νέα καταναλωτικά πρότυπα που ευθυγραμμίζονται με αυτήν, μετατρέπουν τις τοπικές αγορές σε διεθνείς. Η ψηφιοποίηση λόγω και της πανδημίας, ενεργοποιεί νέες επιμέρους τάσεις, που απομακρύνονται από το e-shop. Άλλωστε, οι κινητές συσκευές μεταλλάσσουν τις καταναλωτικές πρακτικές ακόμα και εντός των φυσικών καταστημάτων. Πλέον τα φυσικά προϊόντα μετατρέπονται σε ψηφιακές υπηρεσίες, ακόμη και στην ένδυση – υπόδηση.

Στο General Retail Summit που θα πραγματοποιηθεί στις 27 Δεκεμβρίου, στο ξενοδοχείο Hilton Nicosia, θα επιδιώξει να δώσει απαντήσεις στις προκλήσεις που καταγράφονται στις παγκόσμιες αγορές, ενώ κορυφαίοι ομιλητές από Facebook, Google, Benetton και Victorinox θα εξετάσουν τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα του Λιανικού Εμπορίου, Ένδυσης, Υπόδησης, Ηλεκτρικών και Ηλεκτρονικών Ειδών, Καλλυντικών, DIY και Home Improvement, Πολυκαταστημάτων κλπ.

Μεταξύ των ομιλητών και η Claudia Studtmann, Head of Retail, DACH Facebook η οποία θα μιλήσει για το πώς προδιαγράφεται το μέλλον του λιανικού εμπορίου. Η κ. Studtmann διαθέτει περισσότερα από 20 χρόνια στον τομέα των FMCGs με εμπειρία στο marketing, πωλήσεις και ανάπτυξης brand. Παθιασμένη marketeer και business leader με σαφές όραμα και νοοτροπία ‘action not debate’ mentality  που αγαπά τις προκλήσεις. Αξιόπιστος team player και αυθεντική people leader & coach που δημιουργεί ομάδες στα θεμέλια της εμπιστοσύνης και της ενδυνάμωσης.

Το General Retail Summit απευθύνεται σε Διευθύνοντες Συμβούλους, Γενικούς και Εμπορικούς Διευθυντές, Διευθυντές Μάρκετινγκ, Υπεύθυνους καταστημάτων, καθώς και εξειδικευμένα στελέχη που δραστηριοποιούνται στο Λιανικό και Χονδρικό Εμπόριο:

  • Είδη ένδυσης και υπόδησης
  • Καταστήματα για αξεσουάρ
  • Εμπορικά κέντρα και πολυκαταστήματα
  • Καταστήματα Υψηλής ραπτικής
  • Luxury brands
  • Εταιρείες Εφοδιασμού, Αποθήκευσης και Διανομής
  • Εταιρείες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών
  • Καταστήματα Υγείας και Ομορφιάς
  • Sports & Leisure
  • DIY & Home improvement companies
  • General Merchandise Stores

 

Η συμμετοχή στο Συνέδριο είναι Δωρεάν .

 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Συνέδριο, κάντε κλικ εδώ.

Για να δηλώσετε συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ.

Πληροφορίες

 

Οργανωτής: IMH

Χορηγοί: Christoudias Logistics και G.A.P. Vassilopoulos Group | WORLDLINE  και Fetch, Powersoft

ΥποστηρικτέςLeroy Merlin και Ways Media Group

Με τη Στήριξη: Εθνική Αρχή Στοιχημάτων

Χορηγοί Επικοινωνίας: περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business και πόρταλ REPORTER

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές, επικοινωνήστε με την IMH:

Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820

Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com |

Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

 

Δειτε Επισης

Το Andrey & Julia Dashin’s Foundation ήταν χρυσός χορηγός του φιλανθρωπικού δείπνου του Καραϊσκάκειου Ιδρύματος
Νέο ερευνητικό έργο στο Πανεπιστήμιο Κύπρου με χρηματοδότηση €200.000 από το Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας
Πράσινο φως από τη γενική συνέλευση της ΑΕΛ για συμμετοχή του Andrew Budzinski στο μετοχικό κεφάλαιο
Σεμινάριο Harris Kyriakides: «Latest Developments in Banking Litigation»
Έμπρακτη στήριξη μικρομεσαίων επιχειρήσεων μέσω του «ΘΑλΕΙΑ2021-2027»-Τα σχέδια που έρχονται
Έκκληση ΣΥ.ΚΕ.Α.Α. προς βουλευτές: Μην επιβραβεύσετε την ανισότητα, προστατέψτε τους ασθενείς
Σημαντικό βήμα για επέκταση του παγκόσμιου δικτύου του AUB Mediterraneo-Υπέγραψε MoU με το Πανεπιστήμιο Jiliang Κίνας
Καινοτόμα φωτονικά κυκλώματα για τα δίκτυα 6G-Νέο έργο στο Πανεπιστήμιο Κύπρου με χρηματοδότηση ΙδΕΚ
EY Κύπρου και CIM Cyprus Business School ενώνουν δυνάμεις και παρουσιάζουν το πρόγραμμα EY Learn & Earn
Partners: 30 χρόνια πορείας, δημιουργίας και αλλαγής στον χώρο της διαφήμισης και της επικοινωνίας στην Κύπρο