Google και Benetton στο General Retail Summit

Οι ανάγκες και προτεραιότητες των πελατών αυτή τη στιγμή αλλάζουν. Οι εταιρίες και επιχειρήσεις που δείχνουν συναισθηματική ευφυΐα, επικοινωνούν με φροντίδα, ειλικρίνεια και ενσυναίσθηση αναπτύσσονται. Ο στρατηγικός σχεδιασμός κάθε επιχείρησης πρέπει να βασίζεται σε δύο πυλώνες. Πρώτον, να ξεπεράσει τις συνέπειες της πανδημίας και δεύτερον θα καθορίσει την πίστη που έχουν οι πελάτες στην εταιρία και στα προϊόντα.

Προτεραιότητα αποτελούν τα μηνύματα που επικοινωνεί η κάθε επιχείρηση στην αγορά να απαντούν στην θετική εμπειρία και στις ανάγκες των πελατών. Τα μηνύματα αυτά πρέπει να ευθυγραμμίζονται μέσα από κάθε δράση και ενέργεια προς τον πελάτη. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό κάθε επιχείρηση να κερδίσει την εμπιστοσύνη των πελατών με αυτόν τον τρόπο. Αυτή είναι μία διαφορετική μέθοδος όπου οι επιχειρήσεις θα έχουν την δυνατότητα να δημιουργήσουν μια σύνδεση μεταξύ του τώρα και του μέλλοντος. Το μεγάλο μυστικό βρίσκεται στην αφαίρεση ή μείωση σημείων τριβής και στη μεγιστοποίηση των θετικών σημείων επαφής με την επωνυμία της επιχείρησης.

Τα οφέλη για ένα καλοσχεδιασμένο μοντέλο Εμπειρίας του Πελάτη στην εποχή του Covid-19 αποτελούν σημαντικό πυλώνα ανάπτυξης. Οι επιχειρήσεις που λειτούργησαν αυτήν την περίοδο με σχεδιασμένο μοντέλο Εμπειρίας του Πελάτη και με εκπαιδευμένο προσωπικό για την εφαρμογή του είχαν διάφορα οφέλη. Οι πωλήσεις τους διατηρήθηκαν, τα παράπονα διαχειρίστηκαν με επαγγελματισμό και το εκπαιδευμένο προσωπικό τους μπορούσε να ανταπεξέλθει στους έντονους ρυθμούς κρίσης και αλλαγής.

Το General Retail Summit που θα πραγματοποιηθεί στις 27 Οκτωβρίου στο ξενοδοχείο Hilton Nicosia θα επιδιώξει να δώσει απαντήσεις στις προκλήσεις που καταγράφονται στις παγκόσμιες αγορές, ενώ κορυφαίοι ομιλητές από Facebook, Google, Benetton και Victorinox θα εξετάσουν τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα του Λιανικού Εμπορίου, Ένδυσης, Υπόδησης, Ηλεκτρικών και Ηλεκτρονικών Ειδών, Καλλυντικών, DIY και Home Improvement, Πολυκαταστημάτων κλπ.

Μεταξύ των ομιλητών και οι Giovanni Flore, Digital Signage Project Manager του Benetton Group και Thomas Reby, Head of Hardware της Google Store and Google One – Google Ιρλανδίας. Ο Flore θα αναλύσει για το πώς επιτυγχάνεται η άριστη εμπειρία για τον πελάτη μέσα από την πραγματοποίηση πρώτης επαφής, αναγνώριση πιθανών σημείων ταλαιπωρίας και εντοπισμός τρόπου επίλυσης, σωστής αναλογίας τεχνολογίας και ανθρώπινης επαφής καθώς και ανάγκη απρόσμενης έκπληξης (WOW Effect) ώστε να διαμορφωθεί μια συνολικά αξιομνημόνευτη εμπειρία καθώς και πιθανότητα διάδοσής της.

Από την πλευρά του ο Reby θα αναλύσει πως οι επιχειρήσεις μπορούν να κάνουν χρήση των ψηφιακών εργαλείων και να αυξήσουν την κερδοφορία τους, πώς μπορούν να ενσωματώσουν τη ψηφιακή στρατηγική στο brand strategy τους, καθώς και πώς μπορούν να αξιοποιήσουν τα data analytics για μεγιστοποίηση της καταναλωτικής εμπειρίας.

Το General Retail Summit απευθύνεται σε Διευθύνοντες Συμβούλους, Γενικούς και Εμπορικούς Διευθυντές, Διευθυντές Μάρκετινγκ, Υπεύθυνους καταστημάτων, καθώς και εξειδικευμένα στελέχη που δραστηριοποιούνται στο Λιανικό και Χονδρικό Εμπόριο:

  • Είδη ένδυσης και υπόδησης
  • Καταστήματα για αξεσουάρ
  • Εμπορικά κέντρα και πολυκαταστήματα
  • Καταστήματα Υψηλής ραπτικής
  • Luxury brands
  • Εταιρείες Εφοδιασμού, Αποθήκευσης και Διανομής
  • Εταιρείες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών
  • Καταστήματα Υγείας και Ομορφιάς
  • Sports & Leisure
  • DIY & Home improvement companies
  • General Merchandise Stores

Η συμμετοχή στο Συνέδριο είναι Δωρεάν

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Συνέδριο, κάντε κλικ εδώ.

Για να δηλώσετε συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ.

Πληροφορίες

 

Οργανωτής: IMH

Χορηγοί: Christoudias Logistics και G.A.P. Vassilopoulos Group | WORLDLINE  και Fetch, Powersoft

ΥποστηρικτέςLeroy Merlin και Ways Media Group

Με τη Στήριξη: Εθνική Αρχή Στοιχημάτων

Χορηγοί Επικοινωνίας: περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business και πόρταλ REPORTER

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές, επικοινωνήστε με την IMH:

Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820

Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com |

Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

 

Δειτε Επισης

Ενισχύει τη συνεργασία του με το Υφυπουργείο Κοινωνικής Πρόνοιας το ΚΕΒΕ
Επιτυχής επαναπιστοποίηση Διεθνών Προτύπων της Kition Ocean Port
Το «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με τη Μαρίνα Θεοδώρου 2024» συμπλήρωσε 600 χλμ προσφοράς
Ξεπέρασε κάθε προσδοκία ο ΟΠΑΠ Μαραθώνιος Λεμεσού με χρυσό χορηγό τα Holland & Barrett
25 χρόνια για το Ογκολογικό Κέντρο Τράπεζας Κύπρου-Τι έλεγε κατά τα εγκαίνια ο Μιχαλάκης Α. Τριανταφυλλίδης
H γαλλική AXERIA εισέρχεται στην κυπριακή ασφαλιστική αγορά
Επίσκεψη ομάδας εργαζομένων της Gordian στο Κέντρο Υπηρεσιών «ΣΕΑΝΑ»
Την Τρίτη η 63η ετήσια γενική συνέλευση της ΟΕΒ
Το EUHeyDay πάει Πάφο
Η πρώτη δικαστική απόφαση στην Κύπρο που επέτρεψε τη λήψη μαρτυρίας μέσω εικονοτηλεδιάσκεψης σε αστική υπόθεση