Χορηγία Κατηγορίας Υπηρεσίες

Ο Senior UX Manager της Victorinox στο General Retail Summit

Η προσφορά προϊόντων που καλύπτουν τις ανάγκες των καταναλωτών αποτελεί αναγκαία αλλά όχι ικανή συνθήκη για τη διασφάλιση της αφοσίωσής τους. Η στρατηγική πιστότητας, ειδικά στο κάδρο που έχει διαμορφώσει η πανδημία, συνιστά πλέον sine qua non της πολιτικής ουσιαστικής σύνδεσης ενός brand με τη βάση του, απαιτεί, ωστόσο, ευελιξία και «χειρουργικό» σχεδιασμό.

Με τις νέες τεχνολογίες να φέρνουν διαδοχικές ανακατατάξεις σε κάθε πτυχή του εμπορικού οικοσυστήματος, την κρίση της πανδημίας να επαναπροσδιορίζει τις σχέσεις brands-κοινού και την απομάκρυνση από τα third-party cookies να θεωρείται δεδομένη, οι μάρκες καλούνται να υιοθετήσουν πολιτικές άμεσης επιβράβευσης και αναβαθμισμένης εμπειρίας, με διευρυμένο φάσμα παροχών και personalized προσφορές που προσφέρουν επιπλέον αξία στον καταναλωτή. Λειτουργικότητα, gamification και mobile-first mindset δείχνουν το δρόμο για την επόμενη μέρα του loyalty οικοσυστήματος.

Το General Retail Summit που θα πραγματοποιηθεί στις 27 Οκτωβρίου, στο ξενοδοχείο Hilton Nicosia θα επιδιώξει να δώσει απαντήσεις στις προκλήσεις που καταγράφονται στις παγκόσμιες αγορές, ενώ κορυφαίοι ομιλητές από Facebook, Google, Benetton και Victorinox θα εξετάσουν τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα του Λιανικού Εμπορίου, Ένδυσης, Υπόδησης, Ηλεκτρικών και Ηλεκτρονικών Ειδών, Καλλυντικών, DIY και Home Improvement, Πολυκαταστημάτων κλπ.

Μεταξύ των ομιλητών και ο Desi Reuben-Sealey, Senior UX Manager της Victorinox UK, ο οποίος θα αναλύσει τη σημαντικότητα στη χρήση δεδομένων για την ενδυνάμωση του UX (Customer Experience). H χρήση των big data analytics παρέχει εξατομικευμένες υπηρεσίες στον καταναλωτή, προσφέροντας μοναδικό customer journey. Ο Desi Reuben-Sealey διαθέτει πρακτική προσέγγιση UX στο coaching, mentoring καθώς οδηγεί την αναπτυσσόμενη ομάδα σχεδιασμού UX στην παράδοση ενός εξαιρετικού ψηφιακού προϊόντος.

Το General Retail Summit απευθύνεται σε Διευθύνοντες Συμβούλους, Γενικούς και Εμπορικούς Διευθυντές, Διευθυντές Μάρκετινγκ, Υπεύθυνους καταστημάτων, καθώς και εξειδικευμένα στελέχη που δραστηριοποιούνται στο Λιανικό και Χονδρικό Εμπόριο:

  • Είδη ένδυσης και υπόδησης
  • Καταστήματα για αξεσουάρ
  • Εμπορικά κέντρα και πολυκαταστήματα
  • Καταστήματα Υψηλής ραπτικής
  • Luxury brands
  • Εταιρείες Εφοδιασμού, Αποθήκευσης και Διανομής
  • Εταιρείες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών
  • Καταστήματα Υγείας και Ομορφιάς
  • Sports & Leisure
  • DIY & Home improvement companies
  • General Merchandise Stores

 

Η συμμετοχή στο Συνέδριο είναι Δωρεάν

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Συνέδριο, κάντε κλικ εδώ.

Για να δηλώσετε συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ.

Πληροφορίες

 

Οργανωτής: IMH

Χορηγοί: Christoudias Logistics και G.A.P. Vassilopoulos Group | WORLDLINE  και Fetch, Powersoft

ΥποστηρικτέςLeroy Merlin και Ways Media Group

Με τη Στήριξη: Εθνική Αρχή Στοιχημάτων

Χορηγοί Επικοινωνίας: περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business και πόρταλ REPORTER

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές, επικοινωνήστε με την IMH:

Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820

Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com |

Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

 

 

Δειτε Επισης

Altius Insurance: Ανανέωσε για 18η συνεχή χρονιά τη συνεργασία της με την ΠΟΕΔ
Μέχρι 31 Μαΐου η υποβολή αιτήσεων για το Κυπριακό Βραβείο Εξαγωγών
PwC Foundation: Γνώσεις σε μαθητές και μαθήτριες για τον χρηματοοικονομικό εγγραμματισμό
Αγκαλιάζουν τα βραβεία δικοινοτικής συνεργασίας του ιδρύματος Στέλιος Χατζηιωάννου
Αντίστροφη μέτρηση για 16α ΙΝ Βusiness Awards-Ολοκληρώνεται στις 4 Απριλίου η διαδικασία ψηφοφορίας
Μήνυμα από Αντικαρκινικό Σύνδεσμο Κύπρου και Τρ. Κύπρου για Πορεία Χριστοδούλας-«Να είσαι εκεί»
O Υπουργός Εσωτερικών για το μεταναστευτικό στο Nicosia Economic Congress
Πέραν κάθε προσδοκίας το ενδιαφέρον για το sCYence Fair 2024-Παρατείνονται μέχρι 10 Απριλίου οι εγγραφές
Κέντρο Κοινωνικής Καινοτομίας: Ενημερωτική συνάντηση με λειτουργούς των ΜΜΕ
ECR Case Study: Πρόληψη ελλείψεων και διαθεσιμότητα στο ράφι