powered by

Orb Communications: Στη μάχη κατά της πανδημίας χρειάζεσαι κι εσύ! Μάθε. Κρίνε. Πράξε.

Προτάσσοντας έγκυρα και τεκμηριωμένα επιστημονικά δεδομένα, η νέα εκστρατεία ενημέρωσης του κοινού για τον εμβολιασμό κατά της νόσου COVID-19 δίνει σαφείς απαντήσεις στα ερωτήματα, τις ανησυχίες και τους προβληματισμούς μερίδας πολιτών που συνεχίζει να εκφράζει διστακτικότητα ή να αρνείται τον εμβολιασμό. Στόχος του Υπουργείου Υγείας -με την υποστήριξη της Αρχής Ηλεκτρισμού Κύπρου- είναι η αντιμετώπιση της άγνοιας και η αναχαίτιση της παραπληροφόρησης της κοινής γνώμης, έτσι ώστε ο κάθε πολίτης να μπορέσει να εμπιστευτεί την επιστήμη, να δράσει συλλογικά και να κατανοήσει πως κανείς δεν είναι άτρωτος απέναντι στον ιό.

Το απαιτητικό αυτό εγχείρημα ανατέθηκε στην Orb Communications, η οποία μέσα από μια στοχευμένη καμπάνια, φρόντισε να στείλει το μήνυμα -ιδιαίτερα προς τους νέους- πως «σε αυτή τη μάχη χρειάζεσαι κι εσύ», σε μια προσπάθεια να ενδυναμωθεί η αίσθηση της συλλογικότητας και της ανάγκης για συμμετοχή όλων στην προσπάθεια για αντιμετώπιση της πανδημίας. Με βασικό σλόγκαν το «Μάθε-Κρίνε-Πράξε» κάθε πολίτης καλείται να αναζητήσει σε ασφαλείς πηγές, αξιόπιστες απαντήσεις και πληροφορίες για το θέμα του εμβολιασμού.

 

Η Orb Communications δημιούργησε, για την εκστρατεία, την ιστοσελίδα mathe-krine-praxe.com μέσω της οποίας δίνεται η ευχέρεια στους επισκέπτες να ενημερωθούν για τον εμβολιασμό αλλά και την πανδημία γενικότερα. Στην ιστοσελίδα, η οποία ουσιαστικά λειτουργεί ως η βάση της εκστρατείας, δημοσιεύονται πληροφορίες σχετικά με την ασφάλεια και αποτελεσματικότητα των εμβολίων, τις πιθανές παρενέργειες, την επίδραση στη γονιμότητα, ενώ καταρρίπτονται μέσω επιστημονικής τεκμηρίωσης ισχυρισμοί και μύθοι που δημιουργούν λανθασμένες εντυπώσεις. Κατά τη διάρκεια της περιήγησης στην ιστοσελίδα, ξεχωρίζει ιδιαίτερα ένα πρωτότυπο βίντεο που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για την εκστρατεία, το οποίο μέσα από τη χρήση ευφάνταστων γραφικών, περιγράφει την ιστορία της πανδημίας ενώ εξηγεί με απλά λόγια τι ακριβώς είναι ο κορωνοϊός και οι μεταλλάξεις.

Η καμπάνια υιοθετεί μια ολιστική προσέγγιση στην προσπάθεια επικοινωνίας των ορθών μηνυμάτων. Περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, σειρά από έξι βίντεο, με το καθένα από αυτά να απαντά σε ανησυχίες που εκφράζονται σε σχέση με τον εμβολιασμό και αποδεικνύει εμπεριστατωμένα γιατί δεν πρέπει να αναβάλλει κάποιος τον εμβολιασμό του, αν θέλει να συνεισφέρει στην καταπολέμηση της πανδημίας. Η εκστρατεία περιλαμβάνει επίσης άρθρα περιεχομένου και testimonial videos με νέους που νόσησαν, τα οποία φιλοξενήθηκαν σε ειδησεογραφικές ιστοσελίδες.

Παράλληλα ξεκίνησε και η προβολή μιας τηλεοπτικής εκπομπής με τίτλο «Ρώτα. Μάθε. Κρίνε. Πράξε.» και θεματολογία που αφορά αποκλειστικά την πανδημία. Η εκπομπή φιλοξενεί σε κάθε επεισόδιο, μέλη της επιστημονικής κοινότητας που δίνουν απαντήσεις σε ερωτήματα των πολιτών.

Επιπρόσθετα, δίνοντας έμφαση στην ευαισθητοποίηση της νέας γενιάς και ενισχύοντας την καινοτομία, στο πλαίσιο της εκστρατείας ενημέρωσης δημιουργήθηκε διαδικτυακό παιχνίδι ερωτήσεων, με στόχο να εντοπίσει το επίπεδο γνώσεων και ορθής ενημέρωσης των νέων σε σχέση με την πανδημία. Τέλος, προγραμματίστηκε σειρά από podcasts στα οποία συμμετέχουν γιατροί και μέλη της επιστημονικής ομάδας.

Αίσθημα ευθύνης από την Orb Communications
Αναμφισβήτητα, η μεταφορά σωστής πληροφόρησης και των σωστών μηνυμάτων με αποδέκτες πολίτες, όλων των ηλικιών, υπήρξε μεγάλο στοίχημα για την Orb Communications, η οποία σε συνεργασία με τις αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες, σχεδίασε και υλοποίησε τη φετινή χρονιά, μια σειρά από στοχευμένες δράσεις και εκστρατείες με επίκεντρο το θέμα του εμβολιασμού.

Οι άνθρωποι της Orb Communications μας εξέφρασαν το αίσθημα ευθύνης που ένιωσαν για την ευκαιρία που δόθηκε στην εταιρεία να συμβάλει από την πλευρά της, στην προσπάθεια που καταβάλλεται για αντιμετώπιση της παρατεταμένης υγειονομικής κρίσης και επιστροφή στην κανονικότητα.

Δειτε Επισης

Νέα χρηματοδοτικά προγράμματα ύψους €16,2 εκατ. από το ΙδΕΚ-Σε ποιες επιχειρήσεις απευθύνονται
Η Emirates αποκαλύπτει τη νέα εμφάνιση του A380 για την υπηρεσία Courier Express
Αυτοί είναι οι νικητές του διαγωνισμού φωτογραφίας «FEELINGS» από το Youth Makerspace
Τάσσος Παπαδόπουλος & Συνεργάτες Δ.Ε.Π.Ε.: «Διαμορφώνοντας ένα σταθερό και δυναμικό αύριο»
Η έκθεση διαφάνειας της Baker Tilly Cyprus-Απολογισμός της εταιρείας για το 2024
Η επιχειρηματίας Τασούλα Χατζητοφή καλεί για πραγματικά κίνητρα προσέλκυσης ταλέντων στην Κύπρο
Deloitte Technology Fast 50 και ARIS παρουσίασαν τη νέα γενιά νεοφυών εταιρειών τεχνολογίας
Η Cablenet παρουσιάζει το «Hassle-Free Living» στη Λεμεσό
Ο Σταύρος Μαλάς στο Harm Reduction Conference 2025
Γ. Χατζηγιάννης: Η νέα συνεργασία CIM-Cyprus Business School και PwC Κύπρου...Μια μοναδική ευκαιρία για τους νέους