Η Ελληνική Τράπεζα στηρίζει το Καραϊσκάκειο Ίδρυμα στον αγώνα κατά της λευχαιμίας

Ο Σεπτέμβριος έχει καθιερωθεί ανά το παγκόσμιο ως «Μήνας Λευχαιμίας» με στόχο την ευαισθητοποίηση και την ενημέρωση του κοινού γύρω από τη λευχαιμία και άλλες αιμοτολογικές ασθένειες, καθώς και για τη δωρεά μυελού των οστών.

Η Ελληνική Τράπεζα στηρίζει το έργο του Καραϊσκάκειου Ιδρύματος κατά των αιματολογικών παθήσεων, προωθώντας διάφορες δράσεις και λαμβάνοντας μέρος στο πρόγραμμα «Συμμαχία Ζωής», ένα επιχειρηματικό και κοινωνικό δίκτυο συνεργασίας για την προώθηση του κοινωνικού έργου αλλά και του οράματος του Ιδρύματος, με στόχο έναν κόσμο χωρίς λευχαιμία.

Ξεκινώντας από την 4η Σεπτεμβρίου, Ημέρα Λευχαιμίας, και μέχρι το τέλος του μήνα, το Κτήριο Διοίκησης της Ελληνικής Τράπεζας θα φωτιστεί πορτοκαλί, το χρώμα που χρησιμοποιείται παγκόσμια στις εκστρατείες ευαισθητοποίησης του κοινού για τη λευχαιμία.

Επιπρόσθετα, στις 08 Σεπτεμβρίου θα πραγματοποιηθεί το φιλανθρωπικό “Dinner for Life” υπό την αιγίδα του Υπουργού Εξωτερικών κ. Νίκου Χριστοδουλίδη, με τη μουσική παρουσία του Γιάννη Πλούταρχου. Η Ελληνική Τράπεζα είναι περήφανος χορηγός του “Dinner for Life”, τα καθαρά έσοδα από το οποίο θα δοθούν για την οικονομική ενίσχυση του εξειδικευμένου Κέντρου Παιδικού Καρκίνου του Καραϊσκάκειου Ιδρύματος.

Επιπλέον, στηρίζοντας έμπρακτα τον αγώνα κατά της ασθένειας που επηρεάζει πέραν των 2 εκατομμύριών ανθρώπων στον κόσμο, η Τράπεζα θα διοργανώσει τη 2η Παγκύπρια Εθελοντική Δειγματοληψία για δότες μυελού των οστών, ανάμεσα στο προσωπικό της, με αφορμή την Ημέρα Εθελοντή Δότη Μυελού των Οστών στις 15/09, στήνοντας σταθμούς δειγματοληψίας παγκύπρια.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η περσινή, πρώτη Παγκύπρια Εθελοντική Δειγματοληψία, έτυχε θερμής ανταπόκρισης από τους εργαζομένους στην Τράπεζα, οι οποίοι αφιέρωσαν μέρος από τον προσωπικό τους χρόνο, συμβάλλοντας με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης σε αυτή την πρωτοβουλία, παρά τους περιορισμούς λόγω του COVID-19.

«H λευχαιμία αποτελεί έναν από τους πιο συχνά εμφανιζόμενους τύπους καρκίνου. Κάθε χρόνο περισσότερα από 250.000 παιδιά, γυναίκες και άνδρες διαγιγνώσκονται και 200.000 χάνουν τη ζωή τους από καρκίνο του αίματος. Παρόλα αυτά, η μεταμόσχευση μυελού των οστών, μπορεί να σώσει ζωές. Μάλιστα, υπολογίζεται ότι κάθε χρόνο περισσότεροι από 10.000 άνθρωποι παγκοσμίως, θα μπορούσαν να επωφεληθούν από μόσχευμα μυελού των οστών. Η Ελληνική Τράπεζα και το προσωπικό της στέκονται δίπλα στο Καραϊσκάκειο Ίδρυμα στη μάχη κατά της λευχαιμίας, με στόχο την ενημέρωση του κοινού, αλλά και τη στήριξη του σημαντικού έργου που επιτελείται», δήλωσε ο Γιώργος Σκλάβος, επικεφαλής Εταιρικής Επικοινωνίας και Ταυτότητας της Ελληνικής Τράπεζας.

Τα τελευταία 25 χρόνια το Καραϊσκάκειο Ίδρυμα πρωτοστατεί στον αγώνα ενάντια στην λευχαιμία. Ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός έχει δημιουργήσει ένα διεθνώς αναγνωρισμένο Αρχείο Δοτών Μυελού των Οστών, πρώτο σε αναλογία πληθυσμού ανά την υφήλιο, ένα Δημόσιο Αρχείο Αίματος Ομφάλιου Λώρου και ένα δίκτυο σύγχρονων διαγνωστικών εργαστηρίων με στόχο τη συνεχή και αξιόπιστη στήριξη των ασθενών με λευχαιμία και άλλες αιματολογικές κακοήθειες. Σημειώνεται ότι με αφορμή τον «Μήνα Λευχαιμίας», το Καραισκάκειο Ίδρυμα έχει δημιουργήσει ένα όμορφο και μοντέρνο πορτοκαλί βραχιόλι, το οποίο είναι διαθέσιμο στο charityshop.com.cy και σε διάφορα σημεία πώλησης σε όλες τις πόλεις, στην τιμή των €6. Αποκτώντας το πορτοκαλί βραχιόλι μπορούμε όλοι να στηρίξουμε το Καραϊσκάκειο ίδρυμα στην μάχη κατά της λευχαιμίας. Περήφανος σύμμαχος της ενέργειας είναι η Ελληνική Τράπεζα.

Δειτε Επισης

ΚΝΕ: Χαιρετίζει την έγκριση του νόμου Net-Zero Industry από την Ευρωβουλή
Τα πρώτα στιγμιότυπα από τα 16α IΝ Business Awards(vid)
Πανίκος Νικολάου: Αυτό το βραβείο ανήκει στους 2722 συναδέλφους στην Τράπεζα Κύπρου (vid)
Άρτεμις Αντωνιάδου: Αναγνωρίση της πορείας και της προσπάθειάς μου το βραβείο στα ΙΝ Business Awards (vid)
Η CNP Ασφαλιστική τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας και Υγείας
Χορηγός του αγώνα Duathlon η CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Το ευ επιχειρείν στο βάθρο... Πραγματοποιήθηκαν τα 16α IN Business Awards(photos)
Πώς αξιολογούν τα ΚΕΠ οι πολίτες-Τα ευρήματα έρευνας του Υπουργείου Οικονομικών
Συνεργασία Ablebook-Buyway365 που προωθεί την προσβασιμότητα
Influencer marketing: Πώς λειτουργεί ως εργαλείο ενδυνάμωσης των brands