Η σημασία του προσωπικού στο LinkedIn

Το LinkedIn είναι φανταστικό εργαλείο για επαγγελματίες και επιχειρήσεις – αρκεί φυσικά να έχει την κατάλληλη προβολή και να αξιοποιείται σωστά.  

Ένας από τους καλύτερους τρόπους να αυξήσετε το visibility του εταιρικού ή επαγγελματικού σας λογαριασμού στο LinkedIn είναι περιλάβετε το προσωπικό σας στη στρατηγική σας όσον αφορά το LinkedIn content.  

Σ’ αυτό το άρθρο, η Webarts σας προτείνει 4 απλούς τρόπους που θα  βοηθήσουν το προσωπικό σας να κάνει συχνότερα share content της εταιρείας σας στα προσωπικά τους δίκτυα στο LinkedIn. 

Πρώτα, όμως, ας δούμε γιατί είναι σημαντικό να ενθαρρύνετε το προσωπικό σας να κάνει share το εταιρικό σας content.  

Γιατί να Ενθαρρύνετε το Προσωπικό σας να Κάνει Share το Εταιρικό σας Content στο LinkedIn 

Η αξιοποίηση προσωπικού στο LinkedIn marketing, “εργαλείο” που χρησιμοποιούμε στην Webarts, γνωστή και ως employee advocacy, έχει τεράστια οφέλη τόσο για το προσωπικό, όσο και για την εταιρεία.

Ως τακτική marketing, ενθαρρύνει το προσωπικό να μοιραστεί τις αξίες του brand και τα μηνύματά του, διευκολύνοντας σας έτσι να διευρύνετε το reach και το engagement.

Η πολύχρονη εμπειρία μας μας έδειξε ότι οι άνθρωποι γενικά εμπιστεύονται πιο εύκολα κάποιον που γνωρίζουν , έτσι λοιπόν, το μυστικό για μεγαλύτερο visibility στο LinkedIn είναι να αξιοποιηθούν συστηματικά τα προσωπικά προφίλ, όχι μόνο η εταιρική μας σελίδα.

Μια απλή αντίδραση, όπως ένα like, σχόλιο, ή share θα βοηθήσει να φτάσει στο κοινό στο οποίο στοχεύετε με τρόπους με τους οποίους η εταιρική σας σελίδα δεν θα μπορούσε να επιτύχει.  

Για να πείσετε τους συνεργάτες σας να σας βοηθήσουν, αναδείξτε τη σημασία των προσωπικών τους προφίλ: βοηθήστε τους δηλαδή να καταλάβουν πόσο πιο αποτελεσματικά είναι στην προώθηση πληροφοριών από ό,τι το προφίλ της επιχείρησης.

Αφού τους βοηθήσετε να κατανοήσουν γιατί χρειάζεστε την υποστήριξή τους,  εφαρμόστε τις ακόλουθες τεχνικές για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.  

#1: Χρησιμοποιήστε τη Λειτουργία LinkedIn Employee Notifications στα Εταιρικά σας Posts 

H Webarts προτείνει να φροντίστε να ενημερώνετε το προσωπικό κάθε φορά που αναρτάτε ένα post ή προσθέτετε υλικό στο εταιρικό σας προφίλ, χρησιμοποιώντας τη λειτουργία LinkedIn Employee Notifications.  

Εκείνοι, με τη σειρά τους, αρκεί απλά να αντιδράσουν π.χ. να πατήσουν like, να προσθέσουν ένα σχόλιο, ή να κάνουν share το post στο δικό τους δίκτυο επαφών.  

Για να χρησιμοποιήσετε αυτή τη λειτουργία, αρχικά αναρτήστε την ενημέρωση στη σελίδα σας. Μετά πατήστε την επιλογή Notify Employees στην πάνω δεξιά γωνία του post. 

Οι γνωστοποιήσεις πραγματοποιούνται με βάση αυτοματοποιημένα μοντέλα που είναι έτσι σχεδιασμένα, ώστε να στέλνουν ειδοποιήσεις σε συγκεκριμένα μέλη του προσωπικού με βάση το περιεχόμενο του post και τη σχετικότητά του με το ιστορικό περιήγησης του κάθε εργαζομένου.  

Αυτό διασφαλίζει πως το περιεχόμενο θα γνωστοποιηθεί σε εργαζόμενους που είναι πιθανότερο να αλληλοεπιδράσουν με αυτό και να το κάνουν share.   

Pro Tip: στα analytics της εταιρικής σας σελίδας στο LinkedIn, οι ενημερώσεις θα έχουν τη σήμανση “Employees Notified”. Έτσι, θα μπορείτε να παρακολουθείτε και να αξιολογείτε το reach και το engagement που πετύχατε με κάθε γνωστοποίηση.  

Βοηθήστε το Προσωπικό σας να Βελτιστοποιήσουν τα Προφίλ τους στο LinkedIn 

Για να εκμεταλλευτείτε όσο το δυνατόν περισσότερο το  προσωπικού σας,   βοηθήστε τους να βελτιστοποιήσουν τα προφίλ τους στο LinkedIn, ώστε να προβάλουν τους εαυτούς τους και την επιχείρησή σας με τον πλέον πειστικό και επαγγελματικό τρόπο.  

Η Webarts συστήνει να καθοδηγήστε τους υπαλλήλους σας βήμα-βήμα στο πώς να προσθέτουν πληροφορίες σε σημαντικές ενότητες του προφίλ. Βοηθήστε τους να γράψουν να γράψουν μια ουσιαστική συνοπτική περιγραφή των καθηκόντων τους. Δώστε τους, επίσης, μια λίστα από προσόντα που σχετίζονται με τον κλάδο και την επιχείρησή σας. Τα μέλη του LinkedIn μπορούν να προσθέσουν έως 50 λέξεις-κλειδιά στο προφίλ τους για να το βοηθήσουν να εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης.  

Όσο πιο αποτελεσματικά αναπτύσσουν το δίκτυό τους, τόσο μεγαλύτερες δυνατότητες θα έχει το περιεχόμενό σας να φτάσει στο κοινό στο οποίο στοχεύετε.  

 

 

 

#2: Χρησιμοποιήστε τη λειτουργία LinkedIn Teammates για να Βάλετε σε Προτεραιότητα Content από Εταιρικές Επαφές στο LinkedIn Feed 

Για να ενθαρρύνετε τη συνεργασία στο εσωτερικό της εταιρείας, ενθαρρύνετε το προσωπικό να χρησιμοποιεί τη λειτουργία Teammates.  Αυτή η λειτουργία διασφαλίζει ότι κάθε μέλος του προσωπικού θα βλέπει τα updates των προφίλ των υπόλοιπων μελών της ομάδας στην οποία ανήκουν.

Οι ειδοποιήσεις περιλαμβάνουν updates, όπως εργασιακές επετείους, γενέθλια, αναρτήσεις, shares και comments. 

Για να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία LinkedIn Teammates, πατήστε στο εικονίδιο My Network στο πάνω μέρος της αρχικής σας σελίδας στο LinkedIn, και κάντε κλικ στο Teammates στα αριστερά.  Στη συνέχεια, θα ανακατευθυνθείτε σε έναν κατάλογο με όλα τα τρέχοντα μέλη της ομάδας σας. Για να προσθέσετε κάποιον ως teammate πρέπει να έχει την επιχείρησή σας στο προφίλ του στο LinkedIn. 

#3: Ζητήστε Content από το Προσωπικό για την Εταιρική σας Σελίδα  

Ως marketer, πρέπει να  παρακολουθείτε τα projects που έχει αναλάβει το προσωπικό σας και να ζητάτε περιεχόμενο που αναδεικνύει την κουλτούρα της εταιρείας.

Είναι σημαντικό να δημιουργήσετε μια εσωτερική διαδικασία συλλογής υλικού από το προσωπικό για να δημοσιεύετε τακτικά ποιοτικό περιεχόμενο.  

Δείτε μερικούς τρόπους που προτείνει η Webarts για να το καταφέρετε:  

  • Κάνετε share το marketing και το social media πλάνο σας σε όλη την επιχείρηση, ώστε να καταλάβει το προσωπικό τι ακριβώς θέλετε να πετύχετε.  
  • Βρείτε ένα άτομο σε κάθε τμήμα  το οποίο θα μπορεί να σας βοηθά στη συγκέντρωση αυτού του υλικού.
  • Προσφερθείτε να προβάλετε μέλη του προσωπικού στα προφίλ σας στα κοινωνικά δίκτυα. 
  • Ζητήστε άμεσα πληροφορίες από το προσωπικό: πχ. ποια επιτυχία είχαν με τους πελάτες αυτόν τον μήνα.

#4: Προτρέψτε και Βοηθήστε το Προσωπικό να Κάνει Updates στα Προσωπικά τους Προφίλ 

H Webarts συμβουλεύει να  ενθαρρύνετε τους συναδέλφους σας να δημοσιεύουν και δικό τους περιεχόμενο στο LinkedIn, το οποίο μπορεί να γίνει έπειτα share από άλλα μέλη της ομάδας.  

Να ορισμένες οδηγίες ή ερωτήσεις που μπορείτε να μοιραστείτε μαζί τους  για να πιάσουν το νόημα:  

  • Σε τι ακριβώς δουλεύουν αυτήν την περίοδο;  
  • Ποιος είναι ο στόχος του project; 
  • Τι έμαθαν από το event που παρακολούθησαν πρόσφατα;  
  • Τι τους υποκίνησε να μοιραστούν μια συγκεκριμένη ανάρτηση;  

Εκτός από ιδέες, δώστε τους και τεχνικές συμβουλές, ειδικά σε όσους δεν έχουν πείρα ή αυτοπεποίθηση στο LinkedIn. Βοηθώντας και εκπαιδεύοντάς τους θα έχετε καλύτερα και πιο συνεπή αποτελέσματα σε όλο το εύρος της επιχείρησης.  

Πείτε τους, επίσης, συγκεκριμένα τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνουν, π.χ. πριν κάνουν μια ανάρτηση, πρέπει να κάνουν πάντοτε τις παρακάτω ερωτήσεις:  

  • Παίρνω πληροφορίες από αξιόπιστες πηγές;  
  • Ποιος θα δει το post; Είναι σχετικό με το κοινό μου;  
  • Προβάλει θετικά την επιχείρηση ή εμένα;  
  • Μήπως περιλαμβάνει ευαίσθητες πληροφορίες, που δεν θα ήταν κατάλληλο να γίνουν δημόσια γνωστές;  

Όσο περισσότερο τους διευκολύνετε, τόσο περισσότερο και πιο πρόθυμα θα συνεργαστούν.   

Συμπέρασμα 

Κάντε το καλύτερο που μπορείτε για να εξασφαλίσετε τη βοήθεια του προσωπικού σας στο LinkedIn marketing. Δείξτε τους πώς μπορεί το προφίλ τους να μετατραπεί σε εργαλείο ενίσχυσης της εταιρικής σας στρατηγικής.  

Για περισσότερες συμβουλές στον τομέα του Digital Marketing, μπορείτε να μιλήσετε απευθείας μαζί μας!

Δειτε Επισης

ΚΝΕ: Χαιρετίζει την έγκριση του νόμου Net-Zero Industry από την Ευρωβουλή
Τα πρώτα στιγμιότυπα από τα 16α IΝ Business Awards(vid)
Πανίκος Νικολάου: Αυτό το βραβείο ανήκει στους 2722 συναδέλφους στην Τράπεζα Κύπρου (vid)
Άρτεμις Αντωνιάδου: Αναγνωρίση της πορείας και της προσπάθειάς μου το βραβείο στα ΙΝ Business Awards (vid)
Η CNP Ασφαλιστική τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας και Υγείας
Χορηγός του αγώνα Duathlon η CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Το ευ επιχειρείν στο βάθρο... Πραγματοποιήθηκαν τα 16α IN Business Awards(photos)
Πώς αξιολογούν τα ΚΕΠ οι πολίτες-Τα ευρήματα έρευνας του Υπουργείου Οικονομικών
Συνεργασία Ablebook-Buyway365 που προωθεί την προσβασιμότητα
Influencer marketing: Πώς λειτουργεί ως εργαλείο ενδυνάμωσης των brands