Στον Όμιλο Λεπτός το Βραβείο Ανάπτυξη Γης/ Κατασκευές

Με το Βραβείο Ανάπτυξη Γης/ Κατασκευές διακρίθηκε ο Όμιλος Λεπτός στα 13α IN Business Awards.

Ο όμιλος δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη γης με έργα σε διάφορους τομείς. Αναπτύσσει με στρατηγική τον επαγγελματισμό των ανθρώπων του, το ευρύ διεθνές δίκτυο πωλήσεων που έχει δημιουργήσει, τα μεγάλα αποθέματα γης εντός ζωνών ανάπτυξης που διαθέτει και την παροχή υπηρεσιών υποστήριξης. Βασίζεται στη μακρά εμπειρία και τη συνολική του αντίληψη για τον ευρύ επιχειρηματικό χώρο στον οποίο κινείται, με έμφαση στον τουρισμό και τα ξενοδοχεία. Πιο πρόσφατα έχει προβεί και σε αναπτύξεις στους κλάδους υγείας και εκπαίδευσης.

 

Τα 13α ΙΝ ΒUSINESS AWARDS παρουσιάζει το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου.

  • Powered by EPIC
  • Xρυσός χορηγός η RCB
  • Αργυροί χορηγοί ECOMMBX το Whiskey Glenfiddich και οι υπεραγορές Σκλαβενίτης
  • Media sponsor Αlpha Κύπρου.
  • Οργανωτές ΙΜΗ και περιοδικό ΙΝ Βusiness.

Χορηγοί κατηγορίας βραβείων: Η ΟΠΑΠ Κύπρου χορηγός του βραβείου Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, η BMW χορηγός του βραβείου Kύπριος Επαγγελματίας/Επιχειρηματίας που διαπρέπει στο εξωτερικό και η G.A.PVassilopoulos, χορηγός του βραβείου της κατηγορίας Μικρομεσαία Επιχείρηση.

Δειτε Επισης

Το Πανεπιστήμιο Frederick πρώτο στην Κύπρο στη διεθνή κατάταξη THE Impact Rankings 2025
Μ. Κυριακίδης: Προσέλκυση «σωστού» τύπου επενδύσεων με το νέο πλαίσιο ελέγχου ΑΞΕ-Δεν θα αποθαρρύνει επενδυτές
Ενισχύεται ο ρόλος της Κύπρου στην προώθηση της καινοτομίας, επιστήμης και νέων τεχνολογιών-Υπέγραψαν MoU KEBE και CSEO
Καραϊσκάκειο Ίδρυμα και Costa Coffee ενώνουν ξανά δυνάμεις για ενίσχυση του αρχείου εθελοντών δοτών μυελού των οστών
Eurobank: Όταν η ανάπτυξη μετριέται με κοινωνικό αποτύπωμα
Τα πaiδία παίζει στη RedwolfOgilvy...Η σειρά μικρών διαφημίσεων που επανατοποθετούν την αφήγηση με σύγχρονα εργαλεία(vid)
Save The Date για το 17ο Συνέδριο Εταιρικής Βιωσιμότητας & Υπευθυνότητας
Το SupportCY της Τράπεζας Κύπρου στη μάχη της πρόληψης και άμεσης ανταπόκρισης σε πυρκαγιές
Φοιτητές αρχιτεκτονικής του Πανεπιστημίου Νεάπολις σχεδίασαν για τη Γάζα με οδηγό την ανθεκτικότητα
Η νέα καμπάνια «Voices of Purpose» της Purpose Communications-Δημόσια συζήτηση για επανεξέταση του ρόλου της επικονωνίας