H νέα νόρμα των connected brands και το raison d’etre

Περασμένα μεσάνυκτα, αναχωρείτε από το εστιατόριο μετά από ένα επαγγελματικό δείπνο και με γοργά βήματα προχωρείτε προς τον χώρο στάθμευσης που αφήσατε το αυτοκίνητό σας. Ο οδικός φωτισμός χαμηλός, ενώ καθώς εισέρχεστε στον χώρο στάθμευσης διαπιστώνετε πως ο φωτισμός είναι ελάχιστος. Ασυναίσθητα ψηλαφάτε την τσέπη σας για το κλειδί του αυτοκινήτου σας και πατάτε το κουμπί για να εντοπίσετε το αυτοκίνητό σας. Αναβοσβήνουν τα φλας και τα φώτα πορείας του αυτοκινήτου ανάβουν.

Φανταστείτε, όμως, να μην ανάβουν τα φώτα πορείας μόνο του δικού σας αυτοκινήτου, αλλά να ανάβουν τα φώτα πορείας όλων των αυτοκινήτων που προέρχονται από το ίδιο brand και είναι στον χώρο στάθμευσης, φωτίζοντας με τις ακτίνες τους τον δρόμο προς το δικό σας αμάξι. Κι αυτό γιατί το brand του αυτοκινήτου σας έχει πειραματιστεί με προηγμένη τεχνολογία προβολέων για χρόνια και παράγει μυριάδες νέες ιδέες.

Το πιο πάνω αποτελεί ένα εξαιρετικό παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο τα connected brands πρέπει να σκέφτονται και να συμπεριφέρονται. Εξετάζουν τη συνολική εμπειρία που δημιουργούν για τους ανθρώπους και με αυτόν τον τρόπο συχνά προσφέρουν περισσότερη αξία για τους καταναλωτές τους. Και στον σημερινό κόσμο, συνήθως – αλλά όχι αποκλειστικά -σημαίνει τη χρήση τεχνολογίας για να μπορέσει το brand να ζήσει πραγματικά μέσα στη ζωή των ανθρώπων.

Τα agencies θα πρέπει να βλέπουν, να εξετάζουν και τη μεγαλύτερη εικόνα εμπειρίας. Μερικές φορές αποσπάται η προσοχή από τα μπιχλιμπίδια: το έργο, τη φιλόδοξη εκστρατεία, τη νέα κοινωνική πλατφόρμα. Αλλά αυτό είναι σαν να περπατάει κανείς ανέμελα στα Ηλύσια Πεδία και δεν κάνει μία ανάπαυλα για να θαυμάσει τη συμμετρία που υπάρχει στην ίσως πιο όμορφη λεωφόρο του κόσμου. Τα μπιχλιμπίδια εμποδίζουν να φέρει κάποιος όλα τα κατάλληλα στοιχεία μαζί και να απογειώσει το όλο σύστημα.

Ενδιαφέρον παράδειγμα είναι το Uber που δεν κατάφερε να δημιουργήσει έναν συναισθηματικό δεσμό με τους ανθρώπους, αλλά στην πραγματικότητα, κάνει το αντίθετο σε πολλές περιπτώσεις. Αποτελεί απλά μια υπηρεσία που κάνει τη ζωή ευκολότερη όταν πρέπει, αλλά το ίδιο κάνει και το Lyft, το DiDi στην Κίνα και το Ola στην Ινδία. Μια δεκαετία μετά την ίδρυσή της, η εταιρεία χάνει περισσότερα χρήματα και αναπτύσσεται πιο αργά από ποτέ.

Οι επιχειρήσεις αρχίζουν να συνειδητοποιούν τη σημασία του raison d’être  πέραν από τα κέρδη. Και το raison d’être  πρέπει να περάσει από του awareness στη δράση. Αρκετές μεγάλες επιχειρήσεις αντιλαμβάνονται πλέον πως πρέπει να προχωρήσουν πέραν από την παροχή αξίας στους μετόχους, στην επένδυση στους υπαλλήλους και την παροχή αξίας στους πελάτες τους.

Η Airbnb κάνει πολύ περισσότερα από την παροχή καταλύματος διακοπών. Φέρνει τους ταξιδιώτες πιο κοντά στις κοινότητες που επισκέπτονται και τους κάνει να αισθάνονται σαν στο σπίτι τους. Το brand έχει καταστήσει σαφές τον στόχο του μέσα από το σλόγκαν: «Don’t go there – live there». Και σε έναν κόσμο που μπορεί να φαίνεται πιο απρόβλεπτος και περίπλοκος από ποτέ, brands όπως η Airbnb μπορούν να κάνουν τους ανθρώπους να αισθάνονται πιο ασφαλείς. Έχουν, επίσης, βρει τρόπους να δημιουργούν αντίκτυπο στις κοινότητες, μέσα από την συνεργασία με οικοδεσπότες για την παροχή δωρεάν διαμονή σε εργαζόμενους και εκτοπισμένους κατά τη διάρκεια έκτακτων καιρικών συνθηκών.

Brands Connected
Για την ιδέα των connected brands και πως μπορεί αυτό το μοντέλο να ανταποκριθεί στη νέα αγορά/πελάτες και καταναλωτές αναμένεται να μιλήσει ενώπιον του 8th Advertising, Marketing & Communication Conference που διοργανώνει η IMH την Πέμπτη 17 Ιουνίου 2021, στο ξενοδοχείο Hilton Nicosia, ο Andrew Dimitriou, CEO, VMLY&R, EMEA.

Ο Andrew είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση του VMLY&R σε όλη την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική (EMEA). Είναι υπεύθυνος για 24 γραφεία και πάνω από 3.000 υπαλλήλους στην περιοχή EMEA. Είναι υπεύθυνος για τον καθορισμό της στρατηγικής, του οράματος για την ανάπτυξη, της M&A, καθώς και για τον καθορισμό της ατζέντας ανάπτυξης πελατών για την περιοχή. Προηγουμένως, ηγήθηκε της Y & R Europe για τρία χρόνια. Ο Andrew είναι ένας αληθινός globalist και ένας στοχαστικός ολοκληρωμένος έμπορος, δημιουργικός και επιχειρηματικός στοχαστής. To Australian accent του είναι εμφανής στον προφορικό του λόγο. Έχει έδρα το Παρίσι όπου διαμένει με την σύζυγό του Τζένιφερ και τα δίδυμα τους, Zoe και Christian. Μιλάει αγγλικά, ελληνικά και ισπανικά, ενώ προσπαθεί συνεχώς να βελτιώσει τα γαλλικά του.

Το συνέδριο θα διεξαχθεί στην αγγλική και ελληνική. Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το πρόγραμμα, κάντε κλικ εδώ.

Για ηλεκτρονικές εγγραφές, κάντε κλικ εδώ.

Οργανωτής: IMH

Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Κύπρου, περιοδικό IN Business, REPORTER

Με τη στήριξη: Του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου, του Συνδέσμου Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου και του Κυπριακού Οργανισμού Εκδοτών Διαδικτύου

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την IMH:

Τηλ.: 22505555 | Φαξ: 22679820 | Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Με επικρίσεις και τροπολογίες ψηφίστηκε ο προϋπολογισμός του ΤΕΠΑΚ
Το πρώτο Nissan X-Trail e-POWER από το MyPetrolina app στον μεγάλο νικητή
Τέσσερα εμπόδια για νέους διευθυντές και ο ρόλος της εκπαίδευσης στην υπέρβασή τους
Επεκτείνει την παρουσία του στην Κύπρο με το άνοιγμα νέων γραφείων ο Όμιλος Isystems
H Lidl Κύπρου στηρίζει σταθερά το Ayia Napa Youth Soccer Festival
Έρευνα CyEmployers: Διασύνδεση των δεξιοτήτων που αποκτούνται από την ανώτερη εκπαίδευση με τις ανάγκες της αγοράς εργασίας
Ανοίγει τις πύλες της η γκαλερί που έρχεται να κάνει την ανατροπή
Η επίδραση της ΤΝ στις επαγγελματικές υπηρεσίες
Ενδυνάμωση νέας γενιάς για καταπολέμηση της ρητορικής μίσους στο διαδίκτυο
Η ανακοίνωση της CNP για την πώληση στην Ελληνική- «Το επόμενο βήμα…»