Η συνταγή που θα οδηγήσει τις ΜμΕ στην κορυφή
11:04 - 25 Μαΐου 2021
Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜμΕ) αποτελούν απαραίτητη και ζωτικής σημασίας μηχανή δημιουργίας καινοτομίας και θέσεων εργασίας και λαμβάνοντας υπόψη ότι 90% των επιχειρήσεων ανά τον κόσμο είναι ΜμΕ, αντιλαμβανόμαστε την τεράστια συνεισφορά τους στην παγκόσμια οικονομία. Ωστόσο, η κρίση, που προκλήθηκε λόγω της πανδημίας, έχει δημιουργήσει ένα ιδιαίτερα δυσχερές περιβάλλον για τις επιχειρήσεις σε ολόκληρο τον κόσμο και έχει επηρεάσει τις ΜμΕ σε βαθμό δυσανάλογο με το μέγεθος τους.
Οι ΜμΕ διαθέτουν κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που είτε αποτελούν πλεονεκτήματα για την αξιοποίηση των προκλήσεων, είτε μειονεκτήματα που εμποδίζουν την ανάπτυξη τους. Μεταξύ άλλων τα κυριότερα πλεονεκτήματα των ΜμΕ είναι η ευελιξία και ταχύτητα στη λήψη αποφάσεων, χαμηλότερο κόστος προσαρμογής, άμεση εποπτεία του προσωπικού, και της εξυπηρέτησης του κοινού με δυνατότητα εξυπηρέτησης ιδιαιτέρων αναγκών των πελατών, διευκόλυνση των μεγάλων επιχειρήσεων και εισαγωγή καινοτομιών λόγω της δημιουργικότητας που αναγκάζονται να επιδείξουν.
Μειονεκτήματα των ΜμΕ που λειτουργούν αρνητικά και απειλητικά πολλές φορές προς την ίδια την επιβίωση τους, είναι ο μεγάλος επιχειρηματικός κίνδυνος που δημιουργείται από την συγκέντρωση της εξουσίας στο πρόσωπο του ιδιοκτήτη και από την έλλειψη κεφαλαίων καθώς και η πιστοληπτική τους αδυναμία για μακροχρόνιο δανεισμό. Η θέση των ΜμΕ δυσχεραίνεται περαιτέρω από τη μικρή παραγωγική ικανότητα τους, τις δυσκολίες στην υιοθέτηση σύγχρονων μεθόδων λόγω στενότητας κεφαλαίων όπως επίσης και από την ανυπαρξία οικονομιών κλίμακας που έχει ως αποτέλεσμα να μην επιτυγχάνονται καλύτερες τιμές από τους προμηθευτές.
Έτσι, για την εξασφάλιση της μακροπρόθεσμης επιβίωσής τους, οι ΜμΕ επιβάλλεται να ανανεώνουν σε συνεχή βάση τα ανταγωνιστικά τους πλεονεκτήματα σε όλους τους τομείς δραστηριοποίησής τους.
Αναγνωρίζοντας τις δυσκολίες και τις προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι ΜμΕ και θέλοντας να παράσχουν τα εφόδια που θα διευκολύνουν την χάραξη στρατηγικής για την πορεία ανάπτυξής τους, η ΙΜΗ, η Ελληνική Τράπεζα, η Epic και το Πανεπιστήμιο Central Lancashire Cyprus (UCLan Cyprus) οργανώνουν το παγκύπριο συνέδριο για Μικρομεσαίες επιχειρήσεις με τίτλο «Αναπτύσσοντας τις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις στην Κύπρο».
Mastering βιώσιμης ανάπτυξης
Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευχέρεια να μοιραστούν εμπειρίες και να αναπτύξουν εποικοδομητικό διάλογο με διακεκριμένους επαγγελματίες – ομιλητές, ο καθένας στον τομέα του, για θέματα που αποτελούν την καθημερινή εταιρική τους πρακτική, τις προκλήσεις και τις φιλοδοξίες τους.
Συγκεκριμένα, ο Δρ Φάνος Τεκέλας - Υπεύθυνος Προγράμματος BA (Hons) Business Administration στο Πανεπιστήμιο UCLan Cyprus θα αναλύσει τους κινδύνους και τα ρίσκα τα οποία είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με την επιτυχής ανάπτυξη μιας επιχείρησης, καθώς επίσης και για το πώς ταυτίζεται το κέρδος και το μέγεθος μιας επιχείρησης με την επιτυχία της.
Παραγωγικότητα, ανταγωνιστικότητα και κερδοφορία δεν επιτυγχάνονται χωρίς την χρήση της τεχνολογίας και την ψηφιακή μεταμόρφωση της επιχείρησης.
Ο Μισιέλ Σιεϊπάν, Chief Commercial Officer της Epic θα μιλήσει για τις νέες τεχνολογικές εξελίξεις που προσφέρουν καινούργιες τεχνικές δυνατότητες και επιχειρηματικές ευκαιρίες, καθώς επίσης και για τις ολοκληρωμένες λύσεις που παρέχουν οι υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών, που μπορούν να συμβάλουν στην ομαλότερη λειτουργία, ταχύτερη ανάπτυξη και απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.
Branding is everything
Στο άκουσμα και μόνο της έκφρασης branding strategy, πολλές μικρομεσαίες επιχειρήσεις πανικοβάλλονται. Δεν πρέπει, όμως, να προκαλεί πανικό η εν λόγω στρατηγική, καθώς το branding δεν είναι τίποτα άλλο από την ιστορική διαδρομή και τα στοιχεία που διαμορφώνουν το DNA της κάθε επιχείρησης, τον σκοπό της, την πορεία της για τα επόμενα χρόνια, την θέση της στην αγορά, την προσωπικότητα, τις αρχές, αξίες, χαρακτηριστικά, στόχους και κουλτούρα, καθώς και την στρατηγική για το πώς όλα αυτά θα επιτευχθούν. Ο Peter Economides, Brand Strategist, θα δώσει πρακτικές οδηγίες και παραδείγματα για το πώς μια επιχείρηση μπορεί να αποτελέσει μια οντότητας με παρόν και μέλλον, προσανατολισμό, προσωπικότητα και έντονα στοιχεία που θα την κάνουν να διαφοροποιηθεί μέσω του branding.
Tα θέλω του σύγχρονου καταναλωτή
Η πανδημία άλλαξε άρδην τις καταναλωτικές συνήθειες και τα θέλω του σύγχρονου καταναλωτή. Ο Βαγγέλης Μόσχος, Country Sales Manager - Coca-Cola HBC, θα παρουσιάσει τις τάσεις του σύγχρονου καταναλωτή και θα αναλύσει τις πρακτικές με τις οποίες δημιουργούνται οι κατάλληλες ομάδες και διαδικασίες πωλήσεων που εξαργυρώνονται σε αύξηση του μεριδίου της αγοράς.
Εξασφάλιση χρηματοδότησης
Ο Ανδρέας Παπαδόπουλος, Διευθυντής Κέντρου Επιχειρήσεων της Ελληνικής Τράπεζας θα μιλήσει για τις διαδικασίες και προϋποθέσεις χρηματοδότησης μικρομεσαίων επιχειρήσεων, καθώς και για το ύψος χρηματοδότησης που μπορεί να προσφέρει μια τράπεζα, ενώ ο Αλέξανδρος Μιχαηλίδης, Γενικός Διευθυντής της RTD Talos θα μιλήσει για το πώς οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις μπορούν να εξασφαλίσουν επιχειρηματικές χρηματοδοτήσεις από την Ευρωπαϊκή Ένωση και τα Διαρθρωτικά Ταμεία ώστε να εξασφαλίσουν ανταγωνιστικότητα και επικράτηση στην αγορά.
Το συνέδριο απευθύνεται προς:
Όλα τα διευθυντικά στελέχη των μικρών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
Η συμμετοχή στο συνέδριο είναι δωρεάν, απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής.
Για περισσότερες πληροφορίες, κάντε κλικ εδώ.
Για εγγραφή, κάντε κλικ εδώ.
Οργανωτής: IMH
Partners: Epic, Ελληνική Τράπεζα, Πανεπιστήμιο Central Lancashire Cyprus (UCLan Cyprus)
Χορηγοί επικοινωνίας: Περιοδικό IN Business, Περιοδικό GOLD, Πόρταλ REPORTER
Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ, τηλ.: +357 22505555, φαξ: 22679820, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com