Ο guru του branding παραδίδει μαθήματα στρατηγικής

InBusinessNews  18/05/2021 14:30
Ο guru του branding παραδίδει μαθήματα στρατηγικής

Ο guru του branding παραδίδει μαθήματα στρατηγικής

InBusinessNews  18/05/2021 14:30

H στρατηγική του Branding, αποτελεί ένα μακροπρόθεσμο σχέδιο για την ανάπτυξη μιας επιτυχημένης μάρκας, προκειμένου να επιτευχθούν συγκεκριμένοι επιχειρηματικοί στόχοι. Η σωστή εκτέλεση στρατηγικής του Branding, που δεν είναι άλλη από την διαδικασία διαχείρισης του brand, επηρεάζει όλες τις πτυχές της επιχείρησης και είναι άμεσα συνδεδεμένη με τις ανάγκες των καταναλωτών, τα συναισθήματα τους καθώς και το περιβάλλον του ανταγωνισμού που υπάρχει.

Ο βασικός στόχος, είναι το θεμελιώδες σημείο εκκίνησης για οποιαδήποτε στρατηγική branding. Τα γνωστά Brands δεν έχουν κατασκευαστεί εν μία νυκτί, έτσι η στρατηγική δεν θα πρέπει να επικεντρώνεται σε βραχυπρόθεσμες τακτικές, αλλά μάλλον σε μακροπρόθεσμους στόχους και στην αειφόρο ανάπτυξη.

Βεβαίως, είναι δύσκολο να επιμείνει κανείς απλά σε στρατηγικές, όταν στελέχη μιας επιχείρησης απαιτούν μετρήσιμη ανάπτυξη και τη θετική απόδοση της επένδυσής τους άμεσα. Ωστόσο, η βραχυπρόθεσμη εστίαση σε ένα προϊόν μπορεί να αποδειχθεί λανθασμένη κίνηση και να οδηγήσει στην αποτυχία.

Για αρκετές μικρομεσαίες επιχειρήσεις, η έκφραση branding strategy προκαλεί πανικό. Ωστόσο, τα πράγματα είναι απλά καθώς το branding δεν είναι τίποτα άλλο από την ιστορική διαδρομή και τα στοιχεία που διαμορφώνουν το DNA της κάθε επιχείρησης, τον σκοπό της, την πορεία της για τα επόμενα χρόνια, την θέση της στην αγορά, την προσωπικότητα, τις αρχές, αξίες, χαρακτηριστικά, στόχους και κουλτούρα, καθώς και την στρατηγική για το πώς όλα αυτά θα επιτευχθούν.

Ο Peter Economides, Brand Strategist θα παρευρεθεί στο συνέδριο με τίτλο «Αναπτύσσοντας τις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις στην Κύπρο», και θα μιλήσει για τον ρόλο του branding.

Ο Peter Economides είναι ειδικός στο marketing και το branding, ιδρυτής της εταιρείας Felix BNI με διεθνή δραστηριότητα και έδρα στην Αθήνα. Ξεκίνησε την καριέρα του στην Pepsi-Cola Africa ως Υπεύθυνος Διαφήμισης. Ο Peter εντάχθηκε αρχικά στο δυναμικό της διαφημιστικής εταιρείας McCann-Erickson στη Νότιο Αφρική. Αναλαμβάνοντας θέσεις ως Regional Account Director στο Hong Kong, Διευθύνων Σύμβουλος στην Ελλάδα και Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος στο Μεξικό, ορίστηκε στη συνέχεια Αντιπρόεδρος και Διευθυντής Παγκόσμιου Δικτύου Πελατολογίου στη Νέα Υόρκ, υπεύθυνος για τις διαφημιστικές εκστρατείες της Coca-Cola παγκοσμίως. Το 1996 πέρασε στην TBWAWorldwide στη Νέα Υόρκη ως Υπεύθυνος του Παγκόσμιου Δικτύου Πελατών.

Η φιλανθρωπική δράση του Peter περιλαμβάνει θητεία στην προεδρία του Διοικητικού Συμβουλίου του Make-A-Wish International με έδρα στο Φοίνιξ της Αριζόνα. Είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Los Angeles Greek Film Festival και του Washington OXI Day Foundation. Επίσης, είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του ελληνικού εκπαιδευτικού ιδρύματος SAHETI στο Γιοχάνεσμπουργκ και δρα συμβουλευτικά για το HOPEgenesis που ασχολείται με το πρόβλημα της υπογεννητικότητας στην Ελλάδα. Έχει βραβευτεί με το Lifetime Achievement Award από το Hellenic Council of America. Παράλληλα, το έργο του έχει αναγνωριστεί από το αμερικανικό Κογκρέσσο. Το International Propeller Club της Αμερικής τον τίμησε με το Members’ Award of Excellence το 2018.

Το συνέδριο απευθύνεται προς:

Όλα τα διευθυντικά στελέχη των μικρών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

Η συμμετοχή στο συνέδριο είναι δωρεάν, απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής.

Για περισσότερες πληροφορίες, κάντε κλικ εδώ

Για εγγραφή, κάντε κλικ εδώ

Οργανωτής: IMH

Partners: Epic, Ελληνική Τράπεζα, Πανεπιστήμιο Central Lancashire Cyprus (UCLan Cyprus)

Χορηγοί επικοινωνίας: Περιοδικό IN Business, Περιοδικό GOLD, Πόρταλ REPORTER

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ, τηλ.: +357 22505555, φαξ: 22679820, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

RELATED ARTICLES

Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
Πίσω στην αρχή της σελίδας