Η ευελιξία πρόκληση για τις ασφαλιστικές στη μετά-covid εποχή

Δελτίο Τύπου  14/05/2021 13:20
Η ευελιξία πρόκληση για τις ασφαλιστικές στη μετά-covid εποχή

Η ευελιξία πρόκληση για τις ασφαλιστικές στη μετά-covid εποχή

Δελτίο Τύπου  14/05/2021 13:20

Η ψηφιακή εξοικείωση και η συσσωρευμένη εμπειρία που απέκτησαν οι καταναλωτές το τελευταίο διάστημα σε διάφορους τομείς της καθημερινότητάς τους έχουν ανεβάσει τον πήχη των προσδοκιών αναφορικά με τις αγορές και τις συμφωνίες τους. Και αυτό είναι κάτι που δεν θα μπορούσε να μην επηρεάσει βασικούς κλάδους όπως η ασφάλιση που σήμερα καλείται να επαναπροσδιορίσει τη σχέση της με τους πελάτες.

Το στοίχημα είναι παγκόσμιο και αφορά φυσικά και την αγορά μας. Όπως όλα δείχνουν, στην μετά-covid εποχή, η προσπάθεια των ασφαλιστικών εταιρειών είναι στραμμένη στη μείωση της διαρροής των υφιστάμενων πελατών και την προσέλκυση νέων. Για την επίτευξη του στόχου, απαιτείται νέα νοοτροπία εξυπηρέτησης, νέα προϊόντα που απαντούν στις νέες ανάγκες, διαφάνεια ως προς την τιμολογιακή πολιτική και αξιοποίηση των δυνατοτήτων που προσφέρει η τεχνολογία.

Η Gan Direct φαίνεται να εισέρχεται με αξιώσεις στη νέα απαιτητική εποχή ξεκινώντας από την αναβάθμιση των υπηρεσιών και των προνομίων που προσφέρει στα συμβόλαια περιουσίας, με περισσότερες, λύσεις και οφέλη για τους πελάτες της.

Η 360° ασφάλιση περιουσίας σύμφωνα με την εταιρεία ανταποκρίνεται στις ιδιαίτερες συνθήκες, αλλά και στις απαιτήσεις των καταναλωτών για ευκολία, ευελιξία και διαφάνεια. Αξιοσημείωτο είναι δε, το εύρος των αναγκών που καλύπτει σε όλα τα επίπεδα με ενισχυμένες καλύψεις και προνόμια, υπηρεσίες που ξεπερνούν την παραδοσιακή ασφάλιση, έξυπνα εργαλεία και εφαρμογές για τη διευκόλυνση των πελατών, λύσεις εξοικονόμησης και το κυριότερο, ταχύτητα ανταπόκρισης και εξυπηρέτησης.

Ενδεικτικά αναφέρουμε την εγγύηση ανταγωνιστικότερης πρότασης σε περίπτωση καλύτερου συνδυασμού τιμής, κάλυψης και εξυπηρέτησης στην αγορά, αλλά και το γεγονός ότι η Gan είναι η μοναδική ασφαλιστική που καλύπτει υλικές ζημιές από σεισμό από το πρώτο ευρώ και παρέχει τη δυνατότητα κάλυψης για “καθίζηση ή ανύψωση ή κατολίσθηση εδάφους”, μετατρέποντας βασικές εξαιρέσεις των παραδοσιακών συμβολαίων σε επιπρόσθετες καλύψεις για τους πελάτες της.

Ξεχωρίζουμε επίσης τη νέα 24ωρη υπηρεσία Home Secure για ολοκληρωμένη προστασία της οικίας και της περιουσίας, μέσω απευθείας σύνδεσης με το σύστημα συναγερμού, αλλά και το “Telecare” που απευθύνεται κυρίως σε ανθρώπους τρίτης ηλικίας και ευπαθείς ομάδες που παραμένουν σπίτι και μπορούν ανά πάσα στιγμή να ζητήσουν βοήθεια με τη χρήση ενός “έξυπνου” ρολογιού ή ενός κουμπιού SOS, που συνδέεται με το κέντρο παρακολούθησης.

Η Gan Direct μας έχει συνηθίσει εξάλλου, σε έξυπνα εργαλεία και ψηφιακές εφαρμογές και πλέον διανύει την περίοδο της πλήρους αξιοποίησής τους. Από την έκδοση προσφοράς και την ανανέωση συμβολαίου με απλά βήματα, μέχρι το SmartAssist app, το “Property Tool” “δείχνει” ηλεκτρονικά πιθανές αιτίες προβλημάτων στην οικία και το πιθανό κόστος τους ενώ το “Advisory Tool” σε καθοδηγεί πως να εξοικονομήσεις το μέγιστο δυνατό. Ο κατάλογος είναι μακρύς!

Το ίδιο και οι λύσεις εξοικονόμησης με κορυφαία την επιλογή του “All In One”.  Είτε συγκεντρώσουν όλα τα βασικά συμβόλαια Υγείας, Περιουσίας, Αυτοκινήτου σε ένα «πακέτο» με μία κοινή ημερομηνία ανανέωσης, είτε προχωρήσουν σε επιμέρους συνδυασμούς ασφάλισης, οι ασφαλισμένοι αξιοποιούν ένα μοναδικό πλεονέκτημα της Gan: έκπτωση στην έκπτωση με τα ίδια και περισσότερα ωφελήματα και καλύψεις καθώς και επιλογή εξόφλησης σε μηνιαίες δόσεις χωρίς καμία επιβάρυνση.

Η εμπειρία ωστόσο του καταναλωτή καθορίζεται σε μεγάλο βαθμό από την on-time ανταπόκριση της εταιρείας ή συνεργάτης στο εκάστοτε αίτημα ή ανάγκη του. Και σε αυτό τον τομέα αναγνωρίζουμε τα σημαντικά βήματα που έχει κάνει η εταιρεία.  

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Gan Direct, στα άμεσα πλάνα της εντάσσεται η αναβάθμιση και των υπόλοιπων κλάδων, δηλ. του αυτοκινήτου και της υγείας, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της θέσης της, ως η πλέον ανταγωνιστική πρόταση της αγοράς σε τιμή, κάλυψη και εξυπηρέτηση.

Το σίγουρο είναι ότι κινήσεις σαν αυτή ωφελούν συνολικά τον κλάδο, αλλά πολύ περισσότερο εμάς τους καταναλωτές που πλέον λειτουργούμε και αποφασίζουμε με άλλα κριτήρια ,σε σχέση με το παρελθόν.

RELATED ARTICLES

Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ

Σχετικά Άρθρα

Πίσω στην αρχή της σελίδας