Τονωτική ένεση στο εμβολιαστικό πρόγραμμα μέσω ORB

Ώθηση στο εμβολιαστικό πρόγραμμα κατά του κορωνοϊού επιχειρεί να δώσει το υπουργείο Υγείας, μέσω προωθητικής εκστρατείας που ανέλαβε να υλοποιήσει το γραφείο μάρκετινγκ και επικοινωνίας ORB.

Η ORB συμμετείχε και κέρδισε τον σχετικό διαγωνισμό που προκήρυξε το υπουργείο Υγείας και στον οποίο έλαβαν μέρος συνολικά δέκα διαφημιστικά γραφεία. Η έναρξη της εκστρατείας προώθησης του εμβολιαστικού πλάνου του υπουργείου Υγείας από την ORB, σε μια ιδιαίτερα κομβική συγκυρία μιας και η επιδημιολογική εικόνα της χώρας μας βρίσκεται σε οριακά επίπεδα, τίθεται άμεσα σε ισχύ.   

«Νιώθουμε περήφανοι που σε αυτή την τόσο κρίσιμη χρονική στιγμή για την χώρα μας», ανέφερε στο InBusinessNews ο γενικός διευθυντής της ORB Ηλίας Αντωνιάδης, «ανατέθηκε μετά από διαγωνισμό από το Υπουργείο Υγείας η διαφημιστική εκστρατεία προώθησης του εθνικού πλάνου εμβολιασμού για την COVID-19 στην εταιρεία μας».

Δειτε Επισης

Ολοκλήρωσε την εξαγορά του «Εδέμ» ο όμιλος Υγεία-Σημαντικό ορόσημο για τις επενδύσεις της ECM Partners στον τομέα
Δρ. Ζήσης Δημητριάδης: Το όραμά μου για ένα πιο έξυπνο, αποδοτικό και ανθρωποκεντρικό σύστημα φροντίδας
Όταν η παράδοση ξαναγράφεται στον αργαλειό
Η συμβολή της τεχνολογίας στην αντιμετώπιση του καρκίνου στο επίκεντρο συνάντησης Σκουρίδη με ΠΑΣΥΚΑΦ
Στην Photos Photiades Breweries το χρυσό βραβείο «Προστάτης του Περιβάλλοντος 2024» για δεύτερη συνεχή χρονιά
Ανάμεσα στα κορυφαία πανεπιστήμια παγκοσμίως στη βιώσιμη ανάπτυξη το ΤΕΠΑΚ-Οι θέσεις στην κατάταξη THE
Αρχή Λιμένων Κύπρου: Φάρος ασφάλειας στην ανατολική Μεσόγειο το ΚΣΕΔ-Τριάντα χρόνια αξιέπαινης πορείας
Α.Φ.Η.Σ. Κύπρος: Με σταθερά βήματα προς τον στόχο της για ένα καθαρότερο και βιώσιμο περιβάλλον
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Πρωτοποριακό εργαστήρι τεχνητής νοημοσύνης για παιδιά δημοτικού
Ο ΟΑΥ στο προσκήνιο σε ρόλο διαμορφωτή και εκσυχρονιστή