powered by

Τονωτική ένεση στο εμβολιαστικό πρόγραμμα μέσω ORB

Ώθηση στο εμβολιαστικό πρόγραμμα κατά του κορωνοϊού επιχειρεί να δώσει το υπουργείο Υγείας, μέσω προωθητικής εκστρατείας που ανέλαβε να υλοποιήσει το γραφείο μάρκετινγκ και επικοινωνίας ORB.

Η ORB συμμετείχε και κέρδισε τον σχετικό διαγωνισμό που προκήρυξε το υπουργείο Υγείας και στον οποίο έλαβαν μέρος συνολικά δέκα διαφημιστικά γραφεία. Η έναρξη της εκστρατείας προώθησης του εμβολιαστικού πλάνου του υπουργείου Υγείας από την ORB, σε μια ιδιαίτερα κομβική συγκυρία μιας και η επιδημιολογική εικόνα της χώρας μας βρίσκεται σε οριακά επίπεδα, τίθεται άμεσα σε ισχύ.   

«Νιώθουμε περήφανοι που σε αυτή την τόσο κρίσιμη χρονική στιγμή για την χώρα μας», ανέφερε στο InBusinessNews ο γενικός διευθυντής της ORB Ηλίας Αντωνιάδης, «ανατέθηκε μετά από διαγωνισμό από το Υπουργείο Υγείας η διαφημιστική εκστρατεία προώθησης του εθνικού πλάνου εμβολιασμού για την COVID-19 στην εταιρεία μας».

Δειτε Επισης

Familychef: Πλάνα...διατροφής και μια εταιρεία που έχει ως στόχο οι πελάτες της να μάθουν να τρώνε σωστά
Stoiximan και Απόλλων Λεμεσού στο πλευρό της τρίτης ηλικίας με ουσιαστική στήριξη στο Αλεξάνδρειο Μέλαθρο
Προχωρά στη δημιουργία δικτύου εγκαταστάσεων διαχείρισης δημοτικών αποβλήτων το Τμήμα Περιβάλλοντος
Επενδύει στη δημιουργία ενός καλύτερου αύριο ο ΣΕΛΚ-Εκδήλωση με επίκεντρο την δεντροφύτευση και την βιωσιμότητα
Πώς ενδυναμώνει τη θέση της Ελληνικής στον ασφαλιστικό τομέα η απόκτηση της CNP-Αύξηση μεριδίων αγοράς και εσόδων
Πασχαλινό μήνυμα από τον Φιλόκυπρο Ρουσουνίδη...Η διαβεβαίωση που δίνει προς τα μέλη του ΚΕΒΕ(video)
Οι δηλώσεις των χορηγών του 15ου Nicosia Economic Congress (vid)
Μαρία Μαρκίδου Γεωργιάδου: Το Cyprus Seeds ανάμεσα στα κορυφαία εκκολαπτήρια startups στην Ευρώπη
Το Cyprus Forum-Cities επιστρέφει για τρίτη χρονιά στη Λεμεσό
Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών: H Cyta διοργανώνει το συνέδριο «Women in STEAM»