Τονωτική ένεση στο εμβολιαστικό πρόγραμμα μέσω ORB

Ώθηση στο εμβολιαστικό πρόγραμμα κατά του κορωνοϊού επιχειρεί να δώσει το υπουργείο Υγείας, μέσω προωθητικής εκστρατείας που ανέλαβε να υλοποιήσει το γραφείο μάρκετινγκ και επικοινωνίας ORB.

Η ORB συμμετείχε και κέρδισε τον σχετικό διαγωνισμό που προκήρυξε το υπουργείο Υγείας και στον οποίο έλαβαν μέρος συνολικά δέκα διαφημιστικά γραφεία. Η έναρξη της εκστρατείας προώθησης του εμβολιαστικού πλάνου του υπουργείου Υγείας από την ORB, σε μια ιδιαίτερα κομβική συγκυρία μιας και η επιδημιολογική εικόνα της χώρας μας βρίσκεται σε οριακά επίπεδα, τίθεται άμεσα σε ισχύ.   

«Νιώθουμε περήφανοι που σε αυτή την τόσο κρίσιμη χρονική στιγμή για την χώρα μας», ανέφερε στο InBusinessNews ο γενικός διευθυντής της ORB Ηλίας Αντωνιάδης, «ανατέθηκε μετά από διαγωνισμό από το Υπουργείο Υγείας η διαφημιστική εκστρατεία προώθησης του εθνικού πλάνου εμβολιασμού για την COVID-19 στην εταιρεία μας».

Δειτε Επισης

Η έναρξη μιας δυναμικής συνεργασίας που ενισχύει την επιχειρηματική συμμόρφωση και υποστήριξη των ΜμΕ
Ζητούν κατοχύρωση του επαγγέλματος οι μεταφορείς skip-Αντιδρούν στο κλείσιμο μονάδας ανακύκλωσης αποβλήτων
Ο Tilo Bonow στο INSPIRE 2025: Ο άνθρωπος που έκανε το «PR» sexy
35+1 υποτροφίες στο MBA του CIIM Business School-Πανεπιστήμιο Λεμεσού
Ινστιτούτο Κύπρου: Το αόρατο τίμημα της πυρκαγιάς στη Λεμεσό-Έως και 20 εκατ. υψηλότερο το τελικό κόστος
Όμιλος εταιρειών Rostro και Ίδρυμα Rostro: €100,000 για πληγείσες κοινότητες και αποκατάσταση οικοσυστημάτων
Σκληρός ανταγωνισμός στα ευρωπαϊκά λιμάνια-Στην κορυφή το Ρότερνταμ, διατηρείται στην πεντάδα ο Πειραιάς
ΙδΕΚ: Ανακοίνωση εμβληματικού προγράμματος χρηματοδότησης «AI in Government»
Παναγιώτης Σάββα: Ο άνθρωπος που έκανε την παλαίωση…εμπειρία
Προειδοποιεί για παράνομους εράνους για τους πυρόπληκτους το ΠΣΣΕ-Ποιοι δύο είναι νόμιμοι