Τονωτική ένεση στο εμβολιαστικό πρόγραμμα μέσω ORB

Ώθηση στο εμβολιαστικό πρόγραμμα κατά του κορωνοϊού επιχειρεί να δώσει το υπουργείο Υγείας, μέσω προωθητικής εκστρατείας που ανέλαβε να υλοποιήσει το γραφείο μάρκετινγκ και επικοινωνίας ORB.

Η ORB συμμετείχε και κέρδισε τον σχετικό διαγωνισμό που προκήρυξε το υπουργείο Υγείας και στον οποίο έλαβαν μέρος συνολικά δέκα διαφημιστικά γραφεία. Η έναρξη της εκστρατείας προώθησης του εμβολιαστικού πλάνου του υπουργείου Υγείας από την ORB, σε μια ιδιαίτερα κομβική συγκυρία μιας και η επιδημιολογική εικόνα της χώρας μας βρίσκεται σε οριακά επίπεδα, τίθεται άμεσα σε ισχύ.   

«Νιώθουμε περήφανοι που σε αυτή την τόσο κρίσιμη χρονική στιγμή για την χώρα μας», ανέφερε στο InBusinessNews ο γενικός διευθυντής της ORB Ηλίας Αντωνιάδης, «ανατέθηκε μετά από διαγωνισμό από το Υπουργείο Υγείας η διαφημιστική εκστρατεία προώθησης του εθνικού πλάνου εμβολιασμού για την COVID-19 στην εταιρεία μας».

Δειτε Επισης

Σεμινάριο της Harris Kyriakides: «Latest Developments in Insurance Law»
Α. Αρτεμίου: Η Τεχνητή Νοημοσύνη βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής του University of Limassol
Φόρος τιμής στον Κίκη Λαζαρίδη-Η ΚΟΕ απένειμε την «Ηθική αμοιβή αριστείας, αξίας, τιμής» στον Επίτιμο Πρόεδρό της (pics)
Από την Κύπρο στο κέντρο των ευρωπαϊκών χρηματοοικονομικών εξελίξεων
Ηγεσία με αυθεντικότητα: Όταν τα φώτα σβήνουν και μένει ο άνθρωπος
Δημοτικό Σχολείο ICan: Επίσημη ένταξη στον κατάλογο των αδειοδοτημένων σχολείων του Υπουργείου Παιδείας
CBN Young Dragon Awards: Ξεκίνησε το open call για τις υποψηφιότητες-Πού και πώς μπορούν να υποβληθούν
Γιάννης Γεωργούλας: Ουσιαστικά βήματα σε ψηφιακή πολιτική, έρευνα και καινοτομία-Δημιουργικός ο ρόλος του ΔΗΣΥ
Μάριος Ταννούσης: Πολύ σημαντικό και θετικό βήμα ο Εθνικός Μηχανισμός Ελέγχου ΑΞΕ-Το όφελος για την Κύπρο
Το Andrey & Julia Dashin’s Foundation ήταν χρυσός χορηγός του φιλανθρωπικού δείπνου του Καραϊσκάκειου Ιδρύματος