Η αγοράς της διαφήμισης στην Κύπρο και ποια μορφή κερδίζει έδαφος

Κερδίζει έδαφος η digital διαφήμιση στην Κύπρο, καθώς το 90% την θεωρεί ως αναπόσπαστο μέρος του promotional mix των διαφημιστικών εκστρατειών της εταιρείας τους σε μεγάλο βαθμό. Aυτό κατέδειξαν τα ευρήματα της έρευνας για Δαπάνη σε digital Διαφημίσεις που πραγματοποίησε η Pulse Market Research για λογαριασμό του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου.

Παρουσιάζοντας τα ευρήματα της έρευνας ενώπιον διαδικτυακής παρουσίασης με τίτλο «το Μερίδιο της Digital Διαφήμισης στην Κυπριακή Αγορά», ο Παναγιώτης Παναγιώτου Διευθυντής της Pulse Market Research, επισήμανε πως το 92% των διαφημιστικών εκστρατειών είχαν και digital media ή μόνο digital και μόνο το 6% των διαφημιστικών εκστρατειών δεν περιλάμβανε καθόλου digital media.

Σε ό,τι αφορά την συνολική δαπάνη στον τομέα της διαφήμισης, ο κ. Παναγιώτου σημείωσε πως το 2020 σε σχέση με το 2019 η δαπάνη κατέγραψε μείωση 3%-6%, ενώ παρουσιάζεται αύξηση 14% στη δαπάνη της Digital διαφήμισης από το 2019 στο 2020 και για το 2020 εκτιμάται ότι το μερίδιο της Digital διαφήμισης θα αποτελεί το 14% της συνολικής διαφημιστικής επένδυσης.

Οι μικρές ψηφίζουν digital
Αναλυτικότερα η αύξηση στη δαπάνη της Digital διαφήμισης συνδέεται με τη συνολική επένδυση της εταιρείας σε διαφήμιση ως εξής:

• Εταιρίες με συνολική δαπάνη σε διαφήμιση μέχρι €400.000 ευρώ (2019) παρουσιάζουν αύξηση 23%

• Εταιρίες με συνολική δαπάνη σε διαφήμιση από €400.001 – €1.000.000 (2019) παρουσιάζουν αύξηση 4%

• Εταιρίες με συνολική δαπάνη σε διαφήμιση περισσότερα €1.000.000 (2019) παρουσιάζουν αύξηση 6%

Σε ό,τι αφορά το μερίδιο της δαπάνης της Digital διαφήμισης συνδέεται με τη συνολική επένδυση της εταιρείας σε διαφήμιση ως εξής:

• Εταιρίες με συνολική δαπάνη σε διαφήμιση μέχρι €400.000 (2020) παρουσιάζουν μερίδιο δαπάνης Digital διαφήμισης 34%

• Εταιρίες με συνολική δαπάνη σε διαφήμιση από €400.001 - €1.000.000 (2020) παρουσιάζουν μερίδιο δαπάνης Digital διαφήμισης 14%

• Εταιρίες με συνολική δαπάνη σε διαφήμιση περισσότερα €1.000.000 (2020) παρουσιάζουν μερίδιο δαπάνης Digital διαφήμισης 5%

 

  

 

Top 4 είδη Digital διαφήμισης

•Social Media Campaigns 32%

•Display Campaigns 23%

•Productions & Maintenance 13%

•Video Campaigns 9%

Social Media
Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, η διαφημιστική παρουσία στο Instagram φαίνεται να διπλασιάστηκε από το 2016 στο 2020 (από 42% σε 90%) καθιστώντας το τη δεύτερη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων για διαφήμιση. Η διαφήμιση στο Twitter παρουσιάζει σημαντική μείωση ενώ η παρουσία στο LinkedIn παρουσιάζει αύξηση παίρνοντας την τέταρτη θέση.

Ψηλά στις προτιμήσεις για ψηφιακή διαφήμιση και διαφημιστικές εκστρατείες παραμένει το παραμένει το Facebook με ποσοστό 98%.

Ταυτότητα Έρευνας
Στόχος της έρευνας ήταν η διερεύνηση της διαφημιστικής δαπάνης του τομέα των Digital Media στην Κύπρο και αφορούσε στις δαπάνες του 2019 και στην εκτίμηση του 2020.

 Μέγεθος Δείγματος : Σύνολο 59 Επιτυχημένες συνεντεύξεις

• Trade Distribution : 16
• Finance/Insurance & Professional Services: 10
• Telco: 4
• Services (Accounting/Audit, Education, Gambling, Hospitality, Real estate, other): 12
• Retail (Retail, Supermarkets, Home Retail, Automotive, Fuels): 17

Περίοδος Συλλογής Πληροφοριών : Ιούλιος Νοέμβριος 2020

Δειτε Επισης

Και εγένετω Σύνδεσμος Κανονιστικής Συμμόρφωσης Κύπρου(CCA)-Ποια η αποστολή του
Σημαντικές πρωτοβουλίες ΕΚΚ για ενίσχυση του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού των νέων
Century Travel Group και Goget Retail Microfinance σε μια συνεργασία προς όφελος του Κύπριου ταξιδιώτη
Διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους €360,000 στην ΚΕΠΕΥ MCA Intelifunds από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς
Ενισχύει τη συνεργασία του με το Υφυπουργείο Κοινωνικής Πρόνοιας το ΚΕΒΕ
Επιτυχής επαναπιστοποίηση Διεθνών Προτύπων της Kition Ocean Port
Το «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με τη Μαρίνα Θεοδώρου 2024» συμπλήρωσε 600 χλμ προσφοράς
Ξεπέρασε κάθε προσδοκία ο ΟΠΑΠ Μαραθώνιος Λεμεσού με χρυσό χορηγό τα Holland & Barrett
25 χρόνια για το Ογκολογικό Κέντρο Τράπεζας Κύπρου-Τι έλεγε κατά τα εγκαίνια ο Μιχαλάκης Α. Τριανταφυλλίδης
H γαλλική AXERIA εισέρχεται στην κυπριακή ασφαλιστική αγορά