powered by

Δ. Ιωαννίδης: Εντοπίζοντας τον κατάλληλο Influencer

Ένα νέο εργαλείο, το οποίο προσφέρει νέες δυνατότητες στο Influencer Marketing service ανέπτυξε η Action Global Communications.
 
Πρόκειται για την πλατφόρμα Campaygn, η οποία μπορεί να αναλύσει το περιεχόμενο των δημογραφικών στοιχείων και της απήχησης των αναρτήσεων 600+ Kύπριων και 5 εκατομμυρίων international micro, macro και mega influencers σε Instagram, TikTok, Facebook και YouTube. Σε συνέντευξη του στο InBusinessNews, o Δημήτρης Ιωαννίδης, Γενικός Διευθυντής της Action Global Communications, Κύπρου, Ελλάδας & Action Digital μιλά για τις δυνατότητες της Campaygn, μέσω της οποίας οι πελάτες της εταιρείας θα μπορούν ακόμα πιο αποτελεσματικά να στείλουν το μήνυμα τους στο «κοινό-στόχος».
 
Ποιος είναι ο σκοπός της επένδυσης στο εργαλείο Campaygn από την Action Global Communications;
Η διαρκής επένδυση σε νέα και καινοτόμα εργαλεία είναι στο DNA της Action Global Communications, καθώς ως πρωτοπόρος Όμιλος στον κλάδο της επικοινωνίας στην Κύπρο και στο εξωτερικό, η εξέλιξη των μοντέλων στρατηγικής επικοινωνίας που εφαρμόζουμε είναι πρωταρχικός στόχος. Το Influencer Marketing τα τελευταία χρόνια έχει μπει δυναμικά στο communications mix, γεγονός που σημαίνει πως δεν μπορεί να παραμένει στάσιμο σε παραδοσιακές προσεγγίσεις και εφαρμογές. Έχοντας ήδη στο ενεργητικό μας στην Κύπρο, περισσότερες από 100 “talk of the town” εκστρατείες Influencer Marketing, εντοπίσαμε αδυναμίες κυρίως στη στοχευμένη επιλογή των influencers, στη βάση πραγματικών δεδομένων, στατιστικών και πρόβλεψης απόδοσης. Ως αποτέλεσμα, αναζητήσαμε τη λύση, την οποία βρήκαμε μέσω του καινοτόμου εργαλείου Campaygn. Πρόκειται για την πλέον προηγμένη πλατφόρμα παροχής δεδομένων εξειδικευμένων αναλύσεων, ενισχύοντας στο έπακρο την αποτελεσματικότητα του Influencer Marketing service που προσφέρουμε.
 

Διαβάστε ακόμα: 

Κατάργηση ΚΕΠ: Άρχισαν οι απολύσεις στις κατασκευές

Μια Black Friday αλλιώτικη και διαδικτυακή


Με ποιο τρόπο δουλεύει το συγκεκριμένο εργαλείο και πως θα το αξιοποιήσει η Action;
Μέσω της πλατφόρμας Campaygn, έχουμε στη διάθεσή μας, σε πραγματικό χρόνο, την ανάλυση του περιεχομένου, των δημογραφικών στοιχείων και της απήχησης των αναρτήσεων 600+ Kύπριων και 5 εκατομμυρίων international micro, macro και mega influencers σε Instagram, TikTok, Facebook και YouTube. Τα εν λόγω στοιχεία, επιτρέπουν στην εξειδικευμένη ομάδα της Action Global Communications, μεταξύ άλλων την ανάλυση των followers κάθε influencer, το ποσοστό αυθεντικών, ψεύτικων και ανενεργών προφίλ, τη χώρα/πόλη διαμονής τους καθώς και το engagement της κάθε ανάρτησης. Επιπλέον, επιτρέπει τον προσδιορισμό της καταλληλότητας των influencers, με κριτήρια σχετικότητας, δημιουργικότητας και επιρροής αφού μέσω αλγορίθμων, μπορούμε να προβλέψουμε στη βάση δεδομένων την απόδοση μιας εκστρατείας. Έχουμε παράλληλα τη δυνατότητα ανάλυσης του ανταγωνισμού, προφυλάσσοντας τους πελάτες μας από κακές πρακτικές, επαναλαμβανόμενες συνεργασίες, άστοχες αναρτήσεις και κακή χρήση των Μέσων Κοινωνικής δικτύωσης.

 
 
Πως το Influencer Marketing και κατ’ επέκταση η πλατφόρμα Campaygn μπορεί να συνεισφέρει στη βελτίωση του Marketing Strategy, μιας εταιρείας ή πιο συγκεκριμένα  μιας εκστρατείας;
Τα τελευταία χρόνια η μετατόπιση της προσοχής του κοινού μεταφέρθηκε ακόμη περισσότερο στις digital συσκευές δίνοντας ώθηση στο Influencer Marketing, αφού σημαντική μερίδα εταιρειών στον κλάδο του retail, των FMCG, του hospitality και όχι μόνον επενδύουν ολοένα και περισσότερο σε αυτή την παγκόσμια τάση. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι σύμφωνα με έρευνες σε ΗΠΑ, Ευρώπη και Μέση Ανατολή, διαφαίνεται πως οι δαπάνες στο influencer Marketing διατηρήθηκαν σε επίπεδα προ πανδημίας ή αυξήθηκαν ελαφρώς. Αυτό, ξεκαθαρίζει μια σημαντική τάση που στη μετά-πανδημίας εποχή θα δούμε να εξελίσσεται περαιτέρω. Η πλατφόρμα Campaygn έρχεται να δημιουργήσει το πλαίσιο που εξισορροπεί την εφαρμογή του Influencer Marketing, εντάσσοντας στην όλη προσέγγιση την ανάλυση δεδομένων, τη στρατηγική επιλογή και διαμόρφωση στοχευμένων εκστρατειών. Δημιουργεί παράλληλα τις κατάλληλες προϋποθέσεις για ανάλυση στοιχείων content creators σε διάφορες αγορές, που σημαίνει πως μια επιχείρηση ή ένας οργανισμός, έχοντας μέσω της Action Global Communications πρόσβαση σε πραγματικά δεδομένα, μπορεί να υλοποιήσει καμπάνιες influence marketing με τελικό αποδέκτη το καταναλωτικό κοινό και εκτός των συνόρων της Κύπρου. Σκεφτείτε τα οφέλη για μια ξενοδοχειακή μονάδα, μια FMCG εταιρεία με έντονη εξαγωγική δράση, μια Τουριστική Εταιρεία Αναπτύξεως και όχι μόνον ή ακόμη και για τις Κρατικές υπηρεσίες που στηρίζουν προϊόντα που καλύπτονται από τα συστήματα Προστατευόμενων Ονομασιών Προέλευσης (ΠΟΠ) και Προστατευόμενων Γεωγραφικών Ενδείξεων (ΠΓΠ), εάν μέσω ενός στοχευμένου Influencer Marketing προγράμματος απευθυνθούν σε ένα τελείως καινούργιο κοινό που θα μπορούσε να μετατραπεί σε μελλοντικό αγοραστή, χρήστη, επισκέπτη κλπ.
 
Σε ποιο επίπεδο αξιοποιούνται στην Κύπρο οι influencers στην προώθηση προϊόντων; Ποιους influencers προτιμούν οι κυπριακές εταιρείες; Με ποια κριτήρια τους επιλέγουν; Τους ενδιαφέρουν και μη Κύπριοι influencers?
Σαφώς και η δυναμική του Influencer Marketing είναι αισθητή και στην κυπριακή αγορά. Όπως σας προανέφερα, ήδη στην Κύπρο τα τελευταία χρόνια, η Action Global Communications έχει υλοποιήσει πολλές “talk of the town” εκστρατείες Influencer Marketing, ενώ παράλληλα έχουμε δει μια σταδιακή αύξηση του μεριδίου που καταλαμβάνει στο overall marketing budget επιχειρήσεων. Τώρα, σε σχέση με της επιλογή των Kύπριων influencers, όπως έγραψα και σε μια ανάρτησή μου στο LinkedIn, το Influencer Marketing δεν πρέπει να βασίζεται σε προσωπικές επιλογές και προτιμήσεις, αλλά σε sophisticated στατιστικά και πραγματικά δημογραφικά στοιχεία. Είναι επίσης σημαντικό να ξεκαθαρίσουμε την πραγματική έννοια του influencer, καθώς μερικές φορές αυτό συνδυάζεται λανθασμένα με τη φήμη που μπορεί κάποιος να έχει κυρίως λόγω της ιδιότητας του ως τηλεοπτικό πρόσωπο, ηθοποιός, αθλητής κλπ.
 
 
Με πιο τρόπο μπορεί η πλατφόρμα Campaygn να καθοδηγήσει τον κάθε ενδιαφερόμενο να επενδύσει στον σωστό Influencer, για την επίτευξη των στόχων της εκστρατείας του;
Ένα από τα πλέον κρίσιμα σημεία για μια πετυχημένη Influencer Marketing εκστρατεία είναι η επιλογή των κατάλληλων influencers. Αρκετές εταιρείες έχουν «πέσει» στην παγίδα να συνεργαστούν με κάποιον macro influencer με βασικό κριτήριο τον αριθμό των followers και μόνο, χωρίς να ξέρουν αν αυτοί οι followers είναι αληθινοί ή ενεργοί, αν είναι εγχώριοι ή διάσπαρτοι στα μήκη και πλάτη του πλανήτη, με αποτέλεσμα να μην έχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα και η εκστρατεία τους να μην «φτάσει» ποτέ στο κοινό-στόχος. Εργαλεία όπως το Campaygn, δίνουν σημαντικά στατιστικά που μπορούν να ξεκαθαρίσουν το σκηνικό και να μεγιστοποιήσουν το ROI.
 
Με ποιους τρόπους μπορείτε να αναλύσετε το κοινό και την απήχηση που έχει ο κάθε Influencer; 
Αυτό είναι η υπεροχή του data driven analysis, για το οποίο έχουμε πλέον στη διάθεσή μας εργαλεία που μας δίνουν όλη αυτή την πληροφόρηση. Έχοντας επενδύσει στο καινοτόμο εργαλείο Campaygn, έχουμε αποκτήσει πρόσβαση σε sophisticated στατιστικά και δεδομένα, ξεπερνώντας έτσι πολλές από τις προκλήσεις που συχνά έρχονται αντιμέτωποι οι απανταχού marketeers. Μπορούμε πλέον, με σωστά κριτήρια  και τα κατάλληλα εργαλεία να κάνουμε την επιλογή ποιοτικών και αυθεντικών influencers που «μιλούν» στο κοινό-στόχος και μπορούν να δημιουργήσουν engaging περιεχόμενο. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Action Global Communications μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.actionprgroup.com ή να απευθυνθείτε μέσω email για την υπηρεσία influencer marketing, στο Influencer@actionprgroup.com.
 
 

Δειτε Επισης

Προγράμματα €293 εκ. για ανάπτυξη καινοτομίας από Έφορο Ελέγχου Κρατικών Ενισχύσεων
Η PIN-UP Global υποστήριξε το Leadership & HR Management Conference
Mindset Talks 7: Ένα διήμερο συνέδριο προσωπικής και επιχειρηματικής ανάπτυξης και δικτύωσης στην Πάφο
Η εξέλιξη της S. Kaniklides (Cyprus) Limited από την ίδρυσή της μέχρι σήμερα
Podcast series: Ο ρόλος των τμημάτων HR στην πρόληψη προβληματικών συμπεριφορών στους εργαζομένους (video)
Podcast series: Η ενασχόληση με το στοίχημα και τα τυχερά παιχνίδια αποτελεί ζήτημα δημόσιας υγείας (video)
Podcast series: EAΣ και ΣΠΑΒΟ ενώνουν δυνάμεις για πρόληψη προβληματικών συμπεριφορών (video)
Podcast series ΕΑΣ: Ασφάλεια, ο αληθινός ήρωας σε κάθε παιχνίδι (video)
ΚΕΒΕ: Αδικαιολόγητη και ετσιθελική η απεργία των γιατρών στα δημόσια νοσηλευτήρια
Ανανέωσαν τη συνεργασία τους CMMI και Alexander College