Αναπτύσσοντας τους ηγέτες του αύριο, σήμερα!

Από τη Δρ Σίλια Χατζηχριστοδούλου και τον κ. Αντώνη Καρατζιά, πιστοποιημένους εκπαιδευτές από την ΑνΑΔ σε θέματα ηγεσίας

Μια χρονιά που τα είχε όλα! Ένα 2020 που θα το θυμόμαστε όλοι για πάντα.

Μια πρωτόγνωρη πανδημία επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τη καθημερινότητα και τις συνθήκες εργασίας των ανθρώπων σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης.

Eκατομμύρια επαγγελματίες συμμετέχουν ταυτόχρονα στο μεγαλύτερο «πείραμα» εισαγωγής της τηλεργασίας στη καθημερινότητα τους.

Η αλλαγή συντελέσθηκε σχεδόν αυτόματα, ενστικτωδώς. Τα στάδια της αλλαγής, οκτώ* στον αριθμό σύμφωνα με τον κύριο John Kotter (διάσημο ειδικό στα θέματα της αλλαγής και της οργανωσιακής συμπεριφοράς ), έχουν συμπτυχθεί σε ένα.

Μπαμ και εγένετο αλλαγή!

Η δημιουργία κλίματος αλλαγής

Η δέσμευση των ανθρώπων και η ετοιμασία του οργανισμού

Η εφαρμογή και ενσωμάτωση των αλλαγών στον οργανισμό

Έχουν συντελεστεί σε μερικές μόνον εβδομάδες.

Εργασία από το σπίτι, από την καφετέρια, από την παραλία ή από οπουδήποτε αλλού υπάρχει υπολογιστής και διασύνδεση με το Ίντερνετ.

Ακόμα, ηλεκτρονικά ποτά (happy hours, ή happy drinks) και ηλεκτρονική δικτύωση έχουν γίνει η νέα πραγματικότητα στη κοινωνική ζωή των εργαζομένων.

Κι όλα αυτά χωρίς διαμαρτυρίες, χωρίς συντεχνίες, χωρίς ειδικά προγράμματα προσαρμογής, συμβούλους, διοικητικούς και ειδικούς ψυχολόγους.

Δυσμενείς και ραγδαίες εξελίξεις παρατηρούνται στις πλείστες επιχειρήσεις και επαγγελματικούς τομείς, σαν συνέπεια αυτής της πανδημίας. Το αποτέλεσμα; Αβεβαιότητα, φόβος και άγχος για το μέλλον των επιχειρήσεων. Πώς θα αντιμετωπίσουμε αυτές τις πρωτόγνωρες συνθήκες; Πότε θα μπορέσουμε να επιστρέψουμε στην «κανονικότητα» μας, στα προηγούμενα θετικά οικονομικά αποτελέσματα και την επιχειρηματική ανάπτυξη; Πόσο σοβαρή είναι η τωρινή οικονομική παγκόσμια κρίση και πώς επηρεάζει τη δική μου επιχείρηση; Θα τα καταφέρω να επιβιώσω και να κρατήσω την εταιρεία μου ζωντανή; Μήπως πρέπει να απολύσω τους συνεργάτες μου, τα στελέχη ή το προσωπικό της εταιρείας μου, τους συνοδοιπόρους μου; Όχι όλους, μερικούς, αλλά πόσους και ποιούς;

Μήπως πρέπει να εγκαταλείψω το καράβι; Όλα μοιάζουν μαύρα. Ο επιχειρηματίας είναι έτοιμος να τα παρατήσει.

Όλα αυτά είναι ερωτήματα που περνάνε καθημερινά από το μυαλό των πλείστων επιχειρηματιών στη Κύπρο και στο εξωτερικό, ανεξάρτητα από το μέγεθος και τη δραστηριοποίηση της επιχείρησης.

Ή μήπως όχι!!!

Σίγουρα όχι! Η φουρτούνα κάνει τον καλό καπετάνιο να ξεχωρίζει.

Λύση στην αντιμετώπιση όλων αυτών των πρωτοφανών εμποδίων αποτελεί η ανάπτυξη της κατάλληλης στάσης και του θετικού τρόπου σκέψης από τον ίδιο τον επιχειρηματία.

Είναι η κατάλληλη στιγμή για να ξεδιπλώσει τις ηγετικές και διοικητικές δεξιότητες, τις δικές του και των συνεργατών του. Γιατί, άν όχι τώρα, τότε πότε;

Οι ηγετικές ικανότητες συνεχίζουν να απασχολούν τον επιχειρηματικό κόσμο και τη κοινωνία γενικότερα, με τις ξεχωριστές ανάγκες της εποχής να επιτάσσουν όπως όλοι οι εργαζόμενοι να είναι σε θέση να ηγηθούν και να λάβουν σημαντικές αποφάσεις. Οι σύγχρονες επιχειρήσεις αναγνωρίζουν ότι για να επιτύχουν στο έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον χρειάζεται να αναπτύξουν τις ηγετικές και διευθυντικές ικανότητες των στελεχών τους, τούς επιχειρηματικούς ηγέτες του αύριο.

Πέραν από τις τρέχουσες διαφοροποιημένες συνθήκες λόγω της πανδημίας, οι κυπριακές επιχειρήσεις έχουν συχνά να αντιμετωπίσουν το εξής πρόβλημα:

Ενώ έχουν νέους επαγγελματίες που κατέχουν εξαιρετικά ακαδημαϊκά προσόντα και είναι γνώστες των τεχνικών θεμάτων που αφορούν την εργασία τους, συχνά αντιμετωπίζουν προβλήματα με τους προϊσταμένους, υφιστάμενους ή πελάτες τους σε θέματα επικοινωνίας, παρακίνησης, αντιμετώπισης συγκρούσεων, διαχείρισης πίεσης και άγχους, επίλυσης προβλημάτων ή χειρισμού παραπόνων. Αυτές οι κοινωνικές δεξιότητες (soft skills) συμβάλλουν τα μέγιστα στην ανάπτυξη των ηγετών του μέλλοντος, διαφοροποιώντας έναν καλό επαγγελματία από έναν εξαιρετικό ηγέτη. 

Το ερώτημα που τίθεται συχνά στο χώρο των επιχειρήσεων είναι το εξής: Γεννιέται κάποιος ηγέτης ή η ηγεσία είναι μια δεξιότητα που μαθαίνεται; Είναι θέμα DNA και προσωπικότητας ή γνώσης και κατάρτισης; Η απάντηση δεν είναι ποτέ απλή, χωρίς αμφιβολία, όμως, οι ηγετικές δεξιότητες ενός ατόμου μπορούν να εντοπιστούν και να αναπτυχθούν.

Σαν λύση στα πιο πάνω, η GrantXpert Consulting διοργανώνει για ακόμα μια φορά το πολύ επιτυχημένο σεμινάριο THE BUSINESS LEADER OF TOMORROW : Ανάπτυξη και ενίσχυση των νέων ηγετών στις κυπριακές επιχειρήσεις.

Το σεμινάριο το οποίο θα διεξαχθεί διαδικτυακά μέσω zoom. Απευθύνεται σε νέους επαγγελματίες και επιχειρηματίες που ενδιαφέρονται να αναπτύξουν τις ηγετικές και διευθυντικές τους ικανότητες ώστε να μπορούν να διευθύνουν τις ομάδες τους αποτελεσματικά.

Το πρόγραμμα είναι σε πολύ μεγάλο βαθμό διαδραστικό, πρακτικό και ευχάριστο.

Διαδικτυακά μέσω ΖΟΟΜ: Τρίτη, 3 Νοεμβρίου 11:00-13:00, Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 10:30-13:30, Τρίτη 10 Νοεμβρίου 10:30-13:30, Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 10:30-13:30 και Τρίτη 17 Νοεμβρίου 10:30-13:30 (Συνολική διάρκεια σεμιναρίου 14 ώρες) 

Δικαίωμα συμμετοχής €338 πλέον ΦΠΑ, μείον €238 χορηγία από ΑνΑΔ. Καταβλητέο ποσό ανά συμμετέχοντα: €100 πλέον ΦΠΑ (64,22)

Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα της GrantXpert:
   
https://www.grantxpert.eu/business-leaders-of-tomorrow-nov-2020

Τελευταία ημερομηνία δήλωσης συμμετοχής: 02/11/2020

Θα τηρηθούν αυστηρά τα πρωτόκολλα που αφορούν τον Covid-19 στο σεμινάριο με φυσική παρουσία.

Η προδιαγραφή του προγράμματος έχει εγκριθεί από την Αρχή Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού.
 
*Τα 8 βήματα της αλλαγής του Kotter:
  1. Δημιουργώντας της αίσθησης της αναγκαιότητας.
  2. Δημιουργώντας τη συμμαχία καθοδήγησης
  3. Αναπτύσσοντας ξεκάθαρο Όραμα
  4. Μετάδοση του Οράματος.
  5. Αναπτύσσοντας την βάση της μεταρρύθμισης
  6. Επιτυγχάνοντας βραχυπρόθεσμα αποτελέσματα.
  7. Εμπεδώνοντας τα οφέλη και συνεχίζοντας.
  8. Ενσωματώνοντας τις αλλαγές στον οργανισμό.

Δειτε Επισης

Τα πρώτα στιγμιότυπα από τα 16α IΝ Business Awards(vid)
Πανίκος Νικολάου: Αυτό το βραβείο ανήκει στους 2722 συναδέλφους στην Τράπεζα Κύπρου (vid)
Άρτεμις Αντωνιάδου: Αναγνωρίση της πορείας και της προσπάθειάς μου το βραβείο στα ΙΝ Business Awards (vid)
Η CNP Ασφαλιστική τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας και Υγείας
Χορηγός του αγώνα Duathlon η CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Το ευ επιχειρείν στο βάθρο... Πραγματοποιήθηκαν τα 16α IN Business Awards(photos)
Πώς αξιολογούν τα ΚΕΠ οι πολίτες-Τα ευρήματα έρευνας του Υπουργείου Οικονομικών
Συνεργασία Ablebook-Buyway365 που προωθεί την προσβασιμότητα
Influencer marketing: Πώς λειτουργεί ως εργαλείο ενδυνάμωσης των brands
10 χρόνια προσφοράς Andrey & Julia Dashin’s Foundation