Πώς να κρατήσετε τους subscribers που κερδίσατε κατά τη διάρκεια της καραντίνας

Michael Boccacino  26/10/2020 17:00
Πώς να κρατήσετε τους subscribers που κερδίσατε κατά τη διάρκεια της καραντίνας

Πώς να κρατήσετε τους subscribers που κερδίσατε κατά τη διάρκεια της καραντίνας

Michael Boccacino  26/10/2020 17:00
Η καραντίνα που περάσαμε καθώς και οι υφιστάμενοι περιορισμοί που έχουν τεθεί ανά το παγκόσμιο λόγω του Covid-19, μας παρακίνησαν να βρούμε καινούργιους τρόπους για να ψυχαγωγηθούμε. Ανεξάρτητα από το αν έχουμε γίνει experts στη μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική, ή αν βλέπουμε αστεία βιντεάκια για να ξεφύγουμε από την τόση αρνητικότητα των ειδήσεων, το μόνο σίγουρο είναι ότι πλέον ξοδεύουμε πολύ περισσότερο χρόνο βλέποντας βίντεο από ποτέ άλλοτε.

RELATED ARTICLES


 
Εμείς στη TheSoul Publishing, τη δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία διαδικτυακών μέσων και ψυχαγωγίας παγκοσμίως, έχουμε καταγράψει μια θεαματική αύξηση στους viewers των καναλιών μας τους τελευταίους έξι μήνες. Συγκεκριμένα, η σελίδα του 5-Minute Crafts στο Facebook σημείωσε αύξηση 20% στις συνολικές προβολές το πρώτο εξάμηνο του 2020, ενώ οι συνδρομητές της σελίδας αυξήθηκαν κατά 82%.
 
Η προσέλκυση τόσο μεγάλου κοινού σε μια τόσο «ασυνήθιστη» χρονική περίοδο είναι αξιοσημείωτη, ενώ παράλληλα δημιουργείται μια ευκαιρία για να μετατρέψουμε τους περιστασιακούς viewers σε συνδρομητές.
 
tsp2

Προσαρμογή στις νέες τάσεις περιεχομένου
 
Τα brands πρέπει να παρακολουθούν τις δημοφιλείς τάσεις και να αξιολογούν ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να τις αξιοποιήσουν. Είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι δεν αρκεί απλά να «συμβαδίσουν» με μια τάση – πρέπει να αξιολογήσουν πρώτα εάν ταιριάζει με τις αξίες του brand και τις ανάγκες του κοινού το οποίο προσπαθούν να προσεγγίσουν.
 
Πρέπει να σκεφτούν πως το επιθυμητό κοινό προτιμά να αλληλεπιδρά, και ποιες πλατφόρμες θα έχουν τη μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα στο να επιτευχθεί η σύνδεση με αυτό το κοινό.
 
Νέες πλατφόρμες που προτιμά το κοινό
 
Κατά τη διάρκεια του 2020, παρατηρήθηκε μια αλλαγή στο τοπίο των κοινωνικών δικτύων. Ενώ στο παρελθόν τα likes σε Facebook και Twitter κυριαρχούσαν, τώρα παρατηρείται ένας συνεχής κατακερματισμός του κοινού. Το TikTok κέρδισε απότομα έδαφος, δίνοντας έμπνευση για νέες δυνατότητες, όπως το Instagram Reels και τα YouTube Shorts, ενώ το Pinterest μπήκε ξανά στο παιχνίδι, με τις προβολές βίντεο να αυξάνονται κατά  240% από έτος σε έτος.
 
Ως εκ τούτου, τα brands πρέπει να είναι σε θέση να κατανοούν ποια είναι τα νέα κανάλια που αποκτούν δημοτικότητα ανά πάσα στιγμή και πώς το κοινό τα χρησιμοποιεί, έτσι ώστε να καταφέρουν να παραμείνουν στο παιχνίδι. Η διαχείριση ενός καναλιού απαιτεί σημαντικό χρόνο και πόρους, επομένως η προσπάθεια δεν πρέπει να είναι επιφανειακή. Στη TheSoul Publishing, αναπτύσσουμε πάντοτε τη στρατηγική μας με την προσέγγιση ‘test and learn’, κάτι που λειτούργησε πολύ καλά όταν λανσάραμε κανάλια στο TikTok.
 
Παροχή του περιεχομένου που αναζητούν οι θεατές κατά τη διάρκεια μιας ταραχώδους χρονιάς
 
Ομολογουμένως ήταν μια δύσκολη χρονιά και η απόδραση από την αρνητικότητα είναι ένας από τους κύριους λόγους που το κοινό παρακολουθεί ψυχαγωγικό περιεχόμενο. Η φετινή έρευνα που διενεργήθηκε από το Channel Factory, έδειξε ότι το 80% των καταναλωτών καταφεύγουν στο YouTube για να βελτιώσουν τη διάθεσή τους ενώ βρίσκονται στο σπίτι, μακριά από φίλους και οικογένεια.
 
Το περιεχόμενο που παράγουμε για τα κανάλια μας είναι θετικό και βελτιώνει τη διάθεση. Από χειροτεχνίες μέχρι και γρίφους και κινούμενα σχέδια, θέλουμε να συμβάλουμε στην ανάγκη που έχει το κοινό για να νιώσει καλά. Αν λάβουμε υπόψη τον αυξανόμενο αριθμό των followers μας, φαίνεται ότι η ανάγκη για γέλιο και μάθηση θα συνεχίσει να υφίσταται.
 
Αν βάλουμε τις τάσεις στην άκρη, οι περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν αυτές τις πλατφόρμες για τον ίδιο λόγο: αναζητούν κάτι ή κάποιον για να συνδεθούν, σε έναν ολοένα και πιο αποδιοργανωμένο κόσμο. Τα brands που συμβαδίζουν με το παρόν και τα γεγονότα, ενώ επιτυγχάνουν παράλληλα την ισορροπία μεταξύ αυθεντίας και αυθεντικότητας, θα κερδίσουν τελικά το κοινό.
 
*Ο Michael Boccacino είναι Director of Content Partnerships στη TheSoul Publishing, τη δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία διαδικτυακών μέσων και ψυχαγωγίας παγκοσμίως που παράγει διασκεδαστικό, ενημερωτικό και πρωτότυπο περιεχόμενο για ένα παγκόσμιο κοινό. Με έδρα τη Λεμεσό, η TheSoul Publishing είναι μια από τις πιο γνωστές εταιρείες διαδικτυακών Μέσων στον κόσμο, με εκατομμύρια ακόλουθους σε Facebook και YouTube.
Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
Πίσω στην αρχή της σελίδας