Ενώνοντας τις «τελείες» για μια πετυχημένη διαφημιστική καμπάνια

InBusinessNews  15/10/2020 11:27
Ενώνοντας τις «τελείες» για μια πετυχημένη διαφημιστική καμπάνια

Ενώνοντας τις «τελείες» για μια πετυχημένη διαφημιστική καμπάνια

InBusinessNews  15/10/2020 11:27
Η Webarts παρουσιάζει το «7th Advertising, Marketing and Communication Conference», το οποίο θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2020, στο ξενοδοχείο Hilton Nicosia (πρώην Hilton Park). 

RELATED ARTICLES


 
Πρόκειται για τη μεγαλύτερη σύναξη των επαγγελματιών του κλάδου, που στόχο έχει την ενημέρωση, την ανάπτυξη γνώσης, την ανταλλαγή εμπειριών και τη συζήτηση των σημαντικών θεμάτων που απασχολούν τον τομέα. Κύριος στόχος του συνεδρίου είναι να αναδείξει την αναγκαιότητα και τη σημαντικότητα μιας σταθερά μοναδικής εμπειρίας του πελάτη καθ’ όλη τη διάρκεια του «ταξιδιού» του, από την διαφήμιση του προϊόντος ή της υπηρεσίας μέχρι και την αγορά, μέσα από τα επιτυχημένα case studies από διεθνούς φήμης brands.
 
Ανάμεσα στα θέματα τα οποία θα συζητηθούν στο συνέδριο είναι και η σχέση ανάμεσα σε ένα brand και το διαφημιστικό του γραφείο. Πώς έχει εξελιχθεί σήμερα η σχέση ενός brand με το διαφημιστικό του γραφείο; Πόσο σημαντική είναι και σε ποιο βαθμό επηρεάζει την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης; Για την σχέση του brand με το διαφημιστικό του γραφείο θα αναφερθούν σε παράλληλη ομιλία ο Boris Loman, Social Media Manager στην Coca-Cola Σερβίας και η Ana Milanović, Senior Digital Account Manager στην Flexis Σερβίας, το διαφημιστικό γραφείο με το οποίο η Coca-Cola Σερβίας συνεργάζεται. Οι δύο τους θα περιγράψουν πώς ενώνοντας τις «τελείες», όπως οι ίδιοι το αποκαλούν, δημιουργείται μια επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια. 
 
Το συνέδριο απευθύνεται σε διευθυντές και στελέχη μάρκετινγκ, brand managers, διευθυντές πωλήσεων, ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, διευθύνοντες συμβούλους, γενικούς διευθυντές, υπεύθυνους επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων και διευθυντικά στελέχη από επιχειρήσεις και οργανισμούς απ’ όλους τους τομείς οικονομικής δραστηριότητας. Αφορά, επίσης, στελέχη διαφημιστικών γραφείων, συμβούλους μάρκετινγκ και ειδικούς συναφών υπηρεσιών προώθησης.
 
Το συνέδριο θα διεξαχθεί στην αγγλική και ελληνική. Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το περιεχόμενό του, κάντε κλικ εδώ.
 
Για ηλεκτρονικές εγγραφές, κάντε κλικ εδώ.
 
Οργανωτής: IMH
Κύριος Χορηγός: Webarts
Χορηγοί (μέχρι στιγμής): Great Place to Work®
Aκαδημαϊκός Συνεργάτης: Πανεπιστήμιο UCLan Cyprus
Conference Experience Sponsor: Conferience
Coffee Sponsor: Gloria Jean’s Coffees
Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Κύπρου, περιοδικό IN Business, REPORTER
Με τη στήριξη: Του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου, του Συνδέσμου Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου και του Κυπριακού Οργανισμού Εκδοτών Διαδικτύου
 
Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε με την IMH: τηλέφωνο: 22505555 │ φαξ: 22679820
ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com
Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
Πίσω στην αρχή της σελίδας