Νέα εταιρεία στον Κώδικα Καταναλωτικής Δεοντολογίας

Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή ανακοινώνει την εγγραφή νέας εταιρείας στον Κώδικα Καταναλωτικής Δεοντολογίας.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Υπηρεσίας, πρόκειται για την εταιρεία Internetivo Ltd.

Σκοπός του ΚΚΔ "είναι να παρέχει ένα πλαίσιο μέσα στο οποίο η σχέση μεταξύ καταναλωτών και εμπορευόμενων μπορεί να αναπτυχθεί περαιτέρω με αμοιβαίο όφελος ενώ οι εμπορευόμενοι που συμμετέχουν στον ΚΚΔ παρέχουν ουσιαστικά στους πελάτες τους επιπρόσθετα οφέλη, πέραν των νόμιμων δικαιωμάτων τους, αναδεικνύοντας με αυτόν τον τρόπο τις επιχειρήσεις που επιδεικνύουν σεβασμό και αφοσίωση προς τους καταναλωτές".

Επίσης, "οι εμπορευόμενοι που συμμετέχουν στον ΚΚΔ ενισχύουν τα νόμιμα δικαιώματα των καταναλωτών αλλά και τα πρόσθετα οφέλη για τις ίδιες τις επιχειρήσεις, αναβαθμίζουν τις υπηρεσίες τους και παρέχουν υψηλότερο επίπεδο προστασίας προς τους πελάτες τους, με αποτέλεσμα να ενισχύεται η εμπιστοσύνη των καταναλωτών προς τους εμπορευόμενους, να αυξάνονται οι πωλήσεις των εμπορευόμενων και να επιτυγχάνεται η δημιουργία συνθηκών υγιούς ανταγωνισμού μεταξύ των εμπορευόμενων".

Επιπρόσθετα, "οι επιχειρήσεις αποκτούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, έχοντας σε περίοπτη θέση στην επιχείρηση τους (κατάστημα/ ηλεκτρονικό κατάστημα) το σήμα συμμετοχής (logo) στον ΚΚΔ".

Καταλήγοντας, η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή συγχαίρει την εταιρεία Internetivo Ltd  "για το ενδιαφέρον να συμμετέχει στον ΚΚΔ και προτρέπει και άλλες επιχειρήσεις, όπως υποδείξουν ανάλογο ενδιαφέρον".

Δειτε Επισης

ΚΝΕ: Χαιρετίζει την έγκριση του νόμου Net-Zero Industry από την Ευρωβουλή
Τα πρώτα στιγμιότυπα από τα 16α IΝ Business Awards(vid)
Πανίκος Νικολάου: Αυτό το βραβείο ανήκει στους 2722 συναδέλφους στην Τράπεζα Κύπρου (vid)
Άρτεμις Αντωνιάδου: Αναγνωρίση της πορείας και της προσπάθειάς μου το βραβείο στα ΙΝ Business Awards (vid)
Η CNP Ασφαλιστική τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας και Υγείας
Χορηγός του αγώνα Duathlon η CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Το ευ επιχειρείν στο βάθρο... Πραγματοποιήθηκαν τα 16α IN Business Awards(photos)
Πώς αξιολογούν τα ΚΕΠ οι πολίτες-Τα ευρήματα έρευνας του Υπουργείου Οικονομικών
Συνεργασία Ablebook-Buyway365 που προωθεί την προσβασιμότητα
Influencer marketing: Πώς λειτουργεί ως εργαλείο ενδυνάμωσης των brands