Η νέα κανονικότητα των συνεδρίων της IMH με φυσική παρουσία

InBusinessNews  28/09/2020 15:41
Η νέα κανονικότητα των συνεδρίων της IMH με φυσική παρουσία

Η νέα κανονικότητα των συνεδρίων της IMH με φυσική παρουσία

InBusinessNews  28/09/2020 15:41
Με νέα κανονικότητα επιστρέφουν τα συνεδρία της IMH με φυσική παρουσία, θέτοντας ως ύψιστη προτεραιότητα την προστασία της υγείας των συμμετεχόντων, καθώς και όλων των παρευρισκομένων, από τη νόσο του κορωνοϊού (covid-19).

RELATED ARTICLES


 
Το Restart των συνεδρίων με φυσική παρουσία φέρει την σφραγίδα του πρωτοκόλλου του Υπουργείου Υγείας αναφορικά με τη διοργάνωση συνεδρίων, με κυρίαρχο στόχο τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας κατά την πραγματοποίηση ιδιωτικού χαρακτήρα εκδηλώσεων.
 
H IMH, συμμορφούμενη κατά τρόπο αυστηρό και απόλυτο με το πρωτόκολλο, προβαίνει σε όλες τις ενδεικνυόμενες ενέργειες και λαμβάνει όλα τα προβλεπόμενα μέτρα, ώστε τα συνεδρία της να πραγματοποιούνται σε υγειονομικά ασφαλείς συνθήκες και οι σύνεδροι να προσέρχονται και να συμμετέχουν σε αυτά με υψηλό το αίσθημα της σιγουριάς πως δεν τίθεται καθ’ οποιοδήποτε τρόπο σε κίνδυνο η υγεία τους.
 
Τονίζεται πως τα λαμβανόμενα μέτρα ασφαλείας, αφορούν και το ίδιο το προσωπικό της IMH, το οποίο στο πλαίσιο ενάσκησης των καθηκόντων του, μεταξύ άλλων, θα φέρει προστατευτική μάσκα, θα υποβάλλεται σε ανέπαφη μέτρηση της θερμοκρασίας προτού εισέλθει εντός του χώρου εργασίας του και θα εφαρμόζει ευλαβικά το μέτρο της τήρησης των αποστάσεων.
 
nea-pramgatikotita

Πιο κάτω, παρατίθενται υπό την μορφή ερωτοαπαντήσεων, οι βασικοί άξονες και πυλώνες, όπως προβλέπονται από το σχετικό πρωτόκολλο του Υπουργείου Υγείας, επί τη βάσει των οποίων θα διεξάγονται τα διά φυσικής παρουσίας συνέδρια της IMH στη νέα κανονικότητα.
 
  1. Ποια διαδικασία θα ακολουθείται κατά την εγγραφή των συνέδρων;
Στις εγγραφές θα τηρείται το μέτρο της τήρησης αποστάσεων και όλα όσα προϋποθέτει το πρωτόκολλο. Θα υπάρχει ένα άτομο ανά 50 συνέδρους/ προσκεκλημένους. Παράλληλα, θα παραχωρείται ατομικό στυλό στον κάθε σύνεδρο για την συμπλήρωση του εντύπου εγγραφής ή άλλων εντύπων. Για παράδειγμα, σε συνέδρια 200 ατόμων, θα υπάρχουν τέσσερα σημεία για εγγραφή και θα γίνεται χρήση διαχωριστικού με plexiglass.
 
  1. Πόση ώρα θα διαρκεί η διαδικασία της εγγραφής;
Η διάρκεια των εγγράφων θα κυμαίνεται ανάλογα με τον τελικό αριθμό των συνέδρων/ καλεσμένων. Όλοι οι σύνεδροι θα ενημερώνονται εκ των προτέρων με sms ή ηλεκτρονικό μήνυμα (email) για τη διάρκεια της εγγραφής και τη διάταξη των θέσεων τους.
 
  1. Σε ποιες άλλες ενέργειες θα υπόκεινται οι σύνεδροι κατά την είσοδό τους στην αίθουσα, ώστε να ελαχιστοποιούνται οι πιθανότητες μεταφοράς του ιού;
Θα υποβάλλονται σε ανέπαφη θερμομέτρηση και θα πρέπει να απολυμαίνουν τα χέρια τους στους ειδικούς σταθμούς απολύμανσης που θα είναι εγκατεστημένοι. Επίσης, αν και η χρησιμοποίησή της δεν είναι υποχρεωτική, θα μπορούν να προμηθευτούν προστατευτική μάσκα μιας χρήσης.
 
  1. Είναι υποχρεωμένοι οι σύνεδροι να φοράνε προστατευτική μάσκα κατά τη διάρκεια του συνεδρίου;
Όχι, η χρήση της μάσκας για τους σύνεδρους δεν είναι υποχρεωτική. Ωστόσο, για την δική τους μεγαλύτερη ασφάλεια, συστήνεται να το πράττουν.
 
  1. Εντός της αίθουσας, ποια μέτρα θα λαμβάνονται για την ασφάλεια της υγείας των παρευρισκόμενων;
Εντός της αίθουσας θα υπάρχουν σταθμοί απολύμανσης των χεριών, θα υπάρχει ταξιθέτηση, ενώ πριν από την έναρξη του συνεδρίου, αλλά και κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων, θα γίνονται ανακοινώσεις αναφορικά με τα μέτρα προφύλαξης που βρίσκονται σε ισχύ.
 
  1. Με ποιο τρόπο θα πραγματοποιούνται τα διαλείμματα για καφέ;
Θα υπάρχουν προκαθορισμένοι χώροι διαλλείματος ανά 50 άτομα. Οι σύνεδροι θα ενημερώνονται στις εγγραφές για τον χώρο διαλειμμάτων της δικής τους ομάδας, ενώ για σκοπούς καλύτερου διαχωρισμού τους, θα φέρουν κονκάρδα με διαφορετικό χρώμα.
 
  1. Πώς θα γίνεται η διάθεση των τροφίμων από το μπουφέ;
Στην αρχή του μπουφέ θα υπάρχουν αντισηπτικά υγρά και γάντια μιας χρήσης, ενώ θα διασφαλίζεται πως κατά την είσοδο των προσκεκλημένων στον χώρο έκθεσης των φαγητών, θα γίνεται σωστή χρήση του αντισηπτικού σταθμού προτού έρθουν σε επαφή με εξοπλισμό ή τρόφιμα.
 
  1. Οι σύνεδροι/προσκεκλημένοι δικαιούνται κατά τη διάρκεια του συνεδρίου να είναι όρθιοι ή να διακινούνται εντός της αίθουσας;   
Καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης οι σύνεδροι/παρευρισκόμενοι πρέπει να είναι καθήμενοι, με εξαίρεση το χρόνο της μετακίνησής τους εντός του χώρου και το cocktail.
 
  1. Τι ισχύει όσον αφορά τους συνεργάτες και την δική τους εμπλοκή στη διοργάνωση του συνεδρίου;   
Θα υπόκεινται σε ανέπαφη λήψη της θερμοκρασίας σώματος πριν από την έναρξη της εργασίας τους στον χώρο, ενώ θα πραγματοποιείται έλεγχος εισόδου-εξόδου των συνεργείων για τήρηση του μέτρου αποστάσεων και μέγιστου αριθμού ατόμων στον χώρο της εκδήλωσης. Υποχρεούνται να χρησιμοποιούν κατάλληλα απολυμαντικά για απολύμανση των χεριών τους και να φέρουν προστατευτική μάσκα και γάντια όπου κρίνεται απαραίτητο. 
 
  1. Σε περίπτωση που προκύψει κρούσμα στο συνέδριο, υπάρχουν ασφαλιστικές δικλείδες για εντοπισμό και σπάσιμο μιας πιθανής αλυσίδας μετάδοσης που ίσως δημιουργηθεί;
Η ΙΜΗ, ως η διοργανώτρια, είναι υποχρεωμένη να παραδίδει στο αρμόδιο Υπουργείο την λίστα με τους σύνεδρους/προσκεκλημένους για σκοπούς ιχνηλασιμότητας, εξ ου και η αυστηρή ταξιθέτηση που θα εφαρμόζεται. Η λίστα, θα κρατείται για  περίοδο τουλάχιστον τριών μηνών.
 
  1.  Θα επιτρέπονται οι χειραψίες;
Aν και με βάση το σχετικό πρωτόκολλο του Υπουργείου Υγείας δεν απαγορεύονται οι χειραψίες, στα συνέδρια που πραγματοποιεί η ΙΜΗ απαγορεύονται ρητώς.
 
 
Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
Πίσω στην αρχή της σελίδας