Οι προκλήσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο στην μετά-Covid εποχή

Ποιες είναι οι προκλήσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο στην μετά-Covid εποχή; Ποια είναι τα νέα δεδομένα και ποιες οι προκλήσεις που έχουν δημιουργηθεί; Τα πιο πάνω, είναι μόνο μερικά από τα πολύ ενδιαφέροντα και κρίσιμα ερωτήματα που θα απαντηθούν μέσα από παραδείγματα, στο 12ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου, που διοργανώνει διαδικτυακά η ΙΜΗ, την Tετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2020 και ώρα 16:00 μ.μ.

Η έννοια της κοινωνικής αποστασιοποίησης σε όλες τις εκφάνσεις της, περιλαμβανομένων των εμπορικών δραστηριοτήτων, έγινε μέρος της καθημερινότητας των ανθρώπων σε κάθε γωνιά του πλανήτη, με τις ανέπαφες συναλλαγές και  την αγορά προϊόντων μέσω διαδικτύου να έχουν καταστεί αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας. Στο νέο αυτό σκηνικό που διαμορφώθηκε, όλοι όσοι ασχολούνται με τον τομέα του εμπορίου αγωνίζονται να ανταποκριθούν στα πρωτόγνωρα αυτά δεδομένα. Δεν πρόκειται, ασφαλώς, για μια μόδα εποχής, αλλά για μια τάση που αναμένεται να ενισχυθεί και να εδραιωθεί ακόμη περισσότερο το προσεχές χρονικό διάστημα.
 
Λαμβάνοντας υπόψη τα πιο πάνω δεδομένα, κατά τη διάρκεια του συνεδρίου στελέχη επιχειρήσεων θα λάβουν μέρος σε συζήτηση στρογγυλής τραπέζης με θέμα: Η πανδημία του Covid-19 και η στροφή στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
 
Στη συζήτηση θα αναλυθούν θέματα όπως: Οι προκλήσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο στην μετα-Covid εποχή, τα νέα δεδομένα που δημιούργησε στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου ο Covid-19, τις ευκαιρίες που αφήνει πίσω του, αλλά και τα πλάνα των επιχειρήσεων για το επόμενο διάστημα.

Τα στελέχη που θα λάβουν μέρος στη συζήτηση είναι τα ακόλουθα:
 
Γιώργος Λεβεντάκης, Regional e-Commerce Operations Manager, Intersport, Ελλάδα
Θεόδωρος Χαραλάμπους, e-Commerce Manager, Α.Μ Papakyriakou Ltd-Famous Sports
Λουκία Βασιλειάδη, Marketing Manager, Leroy Merlin Κύπρου
Μικαέλο Παπαδάκης, Ιδρυτής, KAVA 24/7
• Πέτρος Παπαϊωάννου, Country Manager, ΙΚΕΑ Κύπρου
 
Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το περιεχόμενο του συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ.
 
Το 12ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου επικεντρώνεται και απευθύνεται σε:
  • Επιχειρηματίες
  • Διευθυντές και Ιδιοκτήτες
  • Εμπορικούς Διευθυντές
  • Διευθυντές και Λειτουργούς Διαφήμισης, Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
  • Digital Managers
  • Προμηθευτές
  • Εμπόρους
  • Εταιρείες logistics
  • Τράπεζες και ηλεκτρονικές πληρωμές
  • Courier και εταιρείες μεταφορών
  • Εταιρείες που προσφέρουν ψηφιακές υπηρεσίες
 
Το συνέδριο θα διεξαχθεί διαδικτυακά. Η συμμετοχή είναι δωρεάν, με απαραίτητη προϋπόθεση την εγγραφή. Για ηλεκτρονικές εγγραφές, κάντε κλικ εδώ.
 
Οργανωτής: ΙΜΗ
Χορηγοί: JCC Payment Systems Ltd | Settle & Όμιλος G.A.P. Vassilopoulos | Worldline | SIX Payment Services | Fetch
Ακαδημαϊκός Συνεργάτης: Πανεπιστήμιο UCLan Cyprus
Coffee Sponsor: Gloria Jean’s Coffees
Υποστηρικτές: Έργο: Γραφεία Διασύνδεσης Πανεπιστημίων με την Αγορά Εργασίας, Εθνική Αρχή Στοιχημάτων
Χορηγοί Επικοινωνίας: περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, πόρταλ REPORTER
 
Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την IMH:
Τηλ.: 22505555 | Φαξ: 22679820 | Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com
 

Δειτε Επισης

Σύντομα ο σχεδιασμός για Σχολή Θαλάσσιων Επιστημών ΤΕΠΑΚ στη Λάρνακα
«sCYence Fair 2024»: Με εκατοντάδες χαμόγελα πλημμύρισε η μεγαλύτερη γιορτή της επιστήμης
Οι νικητές των «Stelios Bi - Communal Awards for Business Co-operation 2024»
TELETHON και Κεραυνός Στροβόλου ενώνουν δυνάμεις
16α ΙΝ Business Awards: Ανακοινώνονται την ερχόμενη εβδομάδα οι βραβευθέντες
Στην ΟΕΒ ο Σύνδεσμος Συλλογικότητας Θεατρικών Δημιουργών-Το πρώτο Διοικητικό Συμβούλιο
Στις 16 Μαΐου η ετήσια εκδήλωση «Cisco Experience»
Oι content creators αλλάζουν την όψη της οικονομίας
Με διαδρομές ενθουσιασμού, επιτυχίας και επιδόσεων ο απολογισμός για τον ΟΠΑΠ Μαραθώνιο Λεμεσού
ΓεΣΥ: Πώς διατηρείται και ενισχύεται η ποιοτική εξυπηρέτηση ασθενών;