Ο Πέτρος Μιχαηλίδης νέος Πρόεδρος του Γερμανικού Ογκολογικού Κέντρου

Συμπληρώνοντας το 3ο έτος της λειτουργίας του στην Κύπρο, και έχοντας ήδη καταξιωθεί από την κοινωνία για τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες που προσφέρει, το German Oncology Center (GOC) προχώρησε σε αναδιάρθρωση και ενίσχυση της διοικητικής του δομής εν όψει και της νέας φάσης πολύπλευρης ανάπτυξής του. 

Νέος Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του GOC εξελέγη ο επιχειρηματίας κ. Πέτρος Μιχαηλίδης, Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου εταιρειών MPM Group εδώ και 35 χρόνια, ο οποίος θα βάλει και τη δική του σφραγίδα στις προκλήσεις που ανοίγονται μπροστά για το Κέντρο.

Ο κ. Μιχαηλίδης διαδέχεται τον κ. Κίκη Καζαμία, ο οποίος συμπλήρωσε την 3ετή θητεία του στη θέση αυτή.   

Ταυτόχρονα, ο ιδρυτής και Ιατρικός Διευθυντής του Γερμανικού Ογκολογικού Κέντρου, Καθ. Νίκος Ζαμπόγλου, αναλαμβάνει και τα καθήκοντα του Διευθύνοντος Συμβούλου (CEO). 

Περισσότεροι από 6,000 ασθενείς έχουν εμπιστευτεί μέχρι τώρα το GOC για την διάγνωση και θεραπεία τους. Επί πλέον, οι μη ογκολογικοί ασθενείς, με την ένταξη στην 1η φάση του ΓεΣΥ, παραπέμπονται στο Κέντρο για ένα ευρύ φάσμα διαγνωστικών και εργαστηριακών εξετάσεων υψηλού επιπέδου, από άρτια εκπαιδευμένο επιστημονικό προσωπικό.  

Τα μέλη του Δ.Σ. και το προσωπικό του νοσηλευτηρίου καλωσορίζουν τον κ. Μιχαηλίδη στην ομάδα τους και του εύχονται καλή επιτυχία στα νέα του καθήκοντα.

Δειτε Επισης

ΚΝΕ: Χαιρετίζει την έγκριση του νόμου Net-Zero Industry από την Ευρωβουλή
Τα πρώτα στιγμιότυπα από τα 16α IΝ Business Awards(vid)
Πανίκος Νικολάου: Αυτό το βραβείο ανήκει στους 2722 συναδέλφους στην Τράπεζα Κύπρου (vid)
Άρτεμις Αντωνιάδου: Αναγνωρίση της πορείας και της προσπάθειάς μου το βραβείο στα ΙΝ Business Awards (vid)
Η CNP Ασφαλιστική τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας και Υγείας
Χορηγός του αγώνα Duathlon η CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Το ευ επιχειρείν στο βάθρο... Πραγματοποιήθηκαν τα 16α IN Business Awards(photos)
Πώς αξιολογούν τα ΚΕΠ οι πολίτες-Τα ευρήματα έρευνας του Υπουργείου Οικονομικών
Συνεργασία Ablebook-Buyway365 που προωθεί την προσβασιμότητα
Influencer marketing: Πώς λειτουργεί ως εργαλείο ενδυνάμωσης των brands