Δείξε μου τον υπάλληλο… να σου πω τι manager είσαι!

Sponsored Article  29/07/2020 10:29
Δείξε μου τον υπάλληλο… να σου πω τι manager είσαι!

Δείξε μου τον υπάλληλο… να σου πω τι manager είσαι!

Sponsored Article  29/07/2020 10:29

Σας έχει τύχει στο παρελθόν να εργαστείτε για ένα διοικητικό στέλεχος που νοιαζόταν ελάχιστα για τα προσωπικά σας ενδιαφέροντα, τα ξεχωριστά σας ταλέντα και τις φιλοδοξίες για τη μελλοντική σας καριέρα; Σύμφωνα με πρόσφατα στατιστικά στοιχεία σχετικά με τους λόγους που παραιτούνται οι υπάλληλοι, η απάντηση σε αρκετές περιπτώσεις ήταν καταφατική.

RELATED ARTICLES

Πολλοί managers δεν γνωρίζουν τα προσόντα ή τις αδυναμίες των υπαλλήλων τους, τι τους παρακινεί να συνεχίσουν τη δουλειά τους ή τις ξεχωριστές δεξιότητες και τα ταλέντα που διαθέτουν. Αγνοούν επίσης ποιοι, πόσο και αν είναι ενθουσιασμένοι με το αντικείμενό τους, ή ακόμη πώς αισθάνονται για τη δουλειά τους τη δεδομένη στιγμή.

Αδιαμφισβήτητα, αυτής της κατηγορίας managers, κάθε άλλο παρά βοηθούν τους υπαλλήλους τους και τον βαθμό παραγωγικότητάς τους στις επιχειρήσεις στις οποίες εργοδοτούνται. 

Για να είναι αποτελεσματικοί στον μέγιστο βαθμό, οι managers πρέπει να προσαρμόσουν τον τρόπο που διαχειρίζονται καταστάσεις, ώστε να ταιριάζει στις προτιμήσεις -και μη- του κάθε μέλους της ομάδας τους. Ανακαλύπτοντας, για παράδειγμα, τον επιθυμητό τρόπο εκμάθησης (learning style) των υπαλλήλων, ο κάθε manager θα είναι σε θέση να δημιουργήσει πιο αποτελεσματικά προγράμματα κατάρτισης.

Η αναγνώριση των επιθυμητών τρόπων επικοινωνίας, θα ευνοήσει μια πιο αποτελεσματική ανταλλαγή πληροφοριών και θα ελαχιστοποιηθούν οι πιθανές παρεξηγήσεις. Επιπλέον, οι managers οφείλουν να κατανοήσουν τα δυνατά και αδύναμα σημεία του κάθε υπαλλήλου τους. Μάθετε εδώ πώς μπορείτε να ενδυναμώσετε τους υπαλλήλους σας!
 
Μάθετε ποιοι είναι οι “χρυσοί κανόνες” που θα επιτρέπουν στους managers μιας εταιρείας να κατανοούν καλύτερα και πιο συχνά τους υπαλλήλους τους:

  • Συζητήστε με τον καθένα ξεχωριστά
Δείξτε ενδιαφέρον για τον υφιστάμενο βαθμό ικανοποίησής τους. Δείχνουν ενθουσιασμό σε αυτό που ασχολούνται τώρα; Θέλουν να αλλάξουν κάτι στο προσεχές μέλλον; Ακούστε τους.
  • Συζητήστε με άλλα διοικητικά στελέχη και συνεργάτες

Εάν ο υπάλληλός σας συνεργάστηκε με άλλο διοικητικό στέλεχος ή υπάλληλο σε ένα πρόσφατο project, ποια ήταν η κατάληξή του; Υπήρχαν συγκεκριμένες δεξιότητες ή δυνατότητες που υπέδειξε ο υπάλληλος, τις οποίες θα πρέπει να γνωρίζετε; Μάθετε εκείνα που πρέπει.

 • Να είστε ο αντιπρόσωπός τους
Αναζητήστε ευκαιρίες για να βοηθήσετε τους υπαλλήλους σας να πετύχουν τους στόχους τους. Προωθήστε ενεργά τις δεξιότητές τους σε άλλους. Ως υποστηρικτές και «αντιπρόσωποί» τους, όχι μόνο θα βοηθήσετε τους υπαλλήλους σας να αξιοποιήσουν τις δυνατότητές τους, αλλά παράλληλα θα διασφαλιστεί και ότι η εταιρεία σας, αξιοποιεί πλήρως τα ταλέντα των ανθρώπων της. Θα πραγματοποιούνται έτσι πιο ομαλά και οι «άβολες συζητήσεις» σχετικά με την απόδοση και τις δυνατότητες, όταν είναι απαραίτητες.
Οι εργαζόμενοι που πιστεύουν ότι ο manager τους εκτιμά τα δυνατά τους σημεία και αναγνωρίζει την προσπάθειά τους, είναι λιγότερο πιθανό να αισθάνονται «αμυντικοί» στην αξιολόγηση της απόδοσής τους. Είναι επίσης πιο αναμενόμενο να αποδεχθούν και να θεωρήσουν δίκαιη την αξιολόγηση τους, άσχετα με το αποτέλεσμα.
Η υλοποίηση των πιο πάνω τακτικών θα πάρει χρόνο μέχρι να εφαρμοστεί. Αν όμως δεν ξεκινήσετε έγκαιρα, τότε θα σας κοστίσει την απώλεια αξιόλογων μελών της εταιρείας σας. Οι περισσότεροι γνωρίζουμε ότι οι υπάλληλοι είναι πρόθυμοι να εγκαταλείψουν τη δουλειά τους εξαιτίας «κακών αφεντικών». Η αποφυγή όμως αυτού του σεναρίου, είναι ένας από τους κύριους λόγους που πρέπει να επενδύσουμε στην ανάπτυξη σχέσεων με τους υπαλλήλους μας σε βαθύτερο επίπεδο.

  • Αυξημένη αλληλεπίδραση (engagement). Η συνεπής επικοινωνία μεταξύ υπαλλήλων και managers έχει συνδεθεί με συγκριτικά μεγαλύτερη αλληλεπίδραση.
  • Βελτιωμένη απόδοση. Η δημιουργία σχέσεων με τους υπαλλήλους δημιουργεί εμπιστοσύνη, η οποία φαίνεται να έχει σημαντικό αντίκτυπο στην απόδοση τους. Η επίγνωση όλων όσων συμβαίνουν στη ζωή των υπαλλήλων σας εκτός δουλειάς (π.χ. ένας γονέας που έχει αρρωστήσει, κάποιος/α που αντιμετωπίζει ένα προσωπικό ζήτημα κ.λπ.) μπορεί να δώσει σε εσάς ως διοικητικό στέλεχος, μια σημαντική εικόνα για να σκεφτείτε αν ο υπάλληλός σας παρουσίαζε μια απόδοση που δεν ήταν η αναμενόμενη ή η συνηθισμένη.
  • Αυξημένη παραγωγικότητα. Γνωρίζετε τι ώρα της ημέρας οι υπάλληλοί σας τείνουν να είναι πιο παραγωγικοί; Η προσαρμογή των χρονοδιαγραμμάτων, ο καταμερισμός των διαφόρων εργασιών και ο καθορισμός προθεσμιών σύμφωνα με αυτές τις προτιμήσεις και συμπεριφορές, θα μπορούσε να επιφέρει σημαντικές βελτιώσεις στην παραγωγικότητα τους.
  • Αυξημένη ικανοποίηση. Τι είναι αυτό που παρακινεί περισσότερο τους υπαλλήλους σας; Είναι θέματα οικονομικής φύσεως; Είναι το αίσθημα ασφάλειας ως προς μια εγγυημένη θέση εργασίας; Τα καθήκοντα των διάφορων ρόλων; Οι προοπτικές ανάπτυξης και ανέλιξης εντός της εταιρείας; Η εκτίμηση που λαμβάνουν στο εργασιακό τους περιβάλλον;  Ή κάτι άλλο; Η κατανόηση των λόγων που παρακινούν τους υπαλλήλους σας είναι καίρια και καθοριστική, όχι μόνο για τη δική τους ικανοποίηση, αλλά και για την οικονομική στρατηγική της εταιρείας σας, τη στρατηγική διαδοχής καθώς και το σχεδιασμό της ανάπτυξης και εκπαίδευσης των υπαλλήλων.
Μάθετε εδώ πώς η Supernova Consulting μπορεί να βοηθήσει την εταιρεία σας να βελτιώσει την ικανοποίηση των υπαλλήλων σας!
 
 
Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
Πίσω στην αρχή της σελίδας