Συστάσεις και word of mouth κερδίζουν τη μάχη της εμπιστοσύνης

Η γνώμη και η εμπειρία άλλων καταναλωτών και οι συστάσεις από στόμα σε στόμα, παραμένουν οι πιο αξιόπιστες πηγές πληροφόρησης για ένα προϊόν ή brand και επομένως το πιο ισχυρό μέσο διαφήμισης. Αυτό δείχνουν τα στοιχεία των ερευνών διεθνώς, στο ίδιο συμπέρασμα συγκλίνουν και οι πρακτικές marketing των μεγαλύτερων brands.
 
Όταν ρωτήσεις τον ιδιοκτήτη μιας επιχείρησης ποια είναι αποτελεσματικότερη μέθοδος για να αυξήσει τις πωλήσεις του, η πιο συνηθισμένη απάντηση είναι: το word of mouth! Και αυτό γιατί η προσωπική φύση του προσδίδει αξιοπιστία στις πληροφορίες που μεταφέρονται στο μήνυμα. Αντίστοιχα, οι καταναλωτές στη συντριπτική τους πλειοψηφία εμπιστεύονται τα Word of Mouth μηνύματα διότι θεωρούν ότι ο μεταδίδων μιλάει με ειλικρίνεια.
 
Tο στοιχείο της εμπιστοσύνης και της αλήθειας κατατάσσει τις καμπάνιες “Refer-a-friend” στην κορυφή των πιο αποτελεσματικών στρατηγικών marketing.
 
Τις σύγχρονες τάσεις φαίνεται να ακολουθούν με επιτυχία πολλές επιχειρήσεις και brands στη χώρα μας. Πρόσφατα μάλιστα ξεχωρίσαμε την ιδιαίτερα πρωτότυπη “refer-a-friend” καμπάνια της Gan Direct.
Στο πλαίσιο των εορτασμών της λοιπόν για τα 25 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην αγορά, η πρώτη direct ασφαλιστική της Κύπρου ανακοίνωσε ότι χαρίζει 1.000 βαθμούς δώρο στο Πρόγραμμα Επιβράβευσης της, όχι μόνο στους πελάτες της, αλλά και στους φίλους που οι πελάτες θα συστήσουν στην εταιρεία.
 
Η συγκεκριμένη κίνηση αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία εάν αναλογιστεί κανείς το μέγεθος των πιθανών ωφελούμενων, που μπορεί να προκύψει, από τους περισσότερους από 188.000 οδηγούς, που έχουν συνεργαστεί με την Gan Direct, μέχρι σήμερα.
 
Σε σχετική ανακοίνωσή της η εταιρεία, καλεί τους ασφαλισμένους της να τη συστήσουν σε φίλους, συγγενείς κ.λπ. Δίνοντας την ευκαιρία στους δικούς τους ανθρώπους να αποκτήσουν 1.000 βαθμούς δώρο προς αξιοποίηση μέσα από το Πρόγραμμα Επιβράβευσης, εξασφαλίζουν και οι ίδιοι επιπλέον βαθμούς για τις επόμενες συναλλαγές τους.
 
Οι βαθμοί αυτοί μπορούν να εξαργυρωθούν με έκπτωση σε διαδικτυακές αγορές προϊόντων της Gan Direct (πχ. ανανέωση συμβολαίου, νέο συμβόλαιο, αναβάθμιση συμβολαίου, ενοποίηση συμβολαίων), στην ήδη καλύτερη πρόταση της αγοράς σε τιμή, κάλυψη και εξυπηρέτηση.
 
Τόσο η συγκεκριμένη καμπάνια, όσο και το Πρόγραμμα Επιβράβευσης της εταιρείας, έρχεται σε μια χρονική συγκυρία που κάθε ευρώ μετράει, προσφέροντας πραγματική χρησιμότητα και ουσιαστικό όφελος. Την ίδια στιγμή, δίνει μια καλή αφορμή στον καθένα να ξαναδεί με νέο ενδιαφέρον το σύνολο της ασφαλιστικής του κάλυψης, το δικό του και της οικογένειάς του, καθώς οι δυνατότητες εξοικονόμησης στα ασφαλιστικά προγράμματα είναι τεράστιες: μπορούν να φτάσουν και το 50% εάν αθροιστούν όλες οι παράμετροι.
 
Τελικά το Word of Mouth μπορεί να θεωρηθεί και ως παράγοντας game changer στο σύγχρονο επιχειρείν.
 

Δειτε Επισης

Και εγένετω Σύνδεσμος Κανονιστικής Συμμόρφωσης Κύπρου(CCA)-Ποια η αποστολή του
Σημαντικές πρωτοβουλίες ΕΚΚ για ενίσχυση του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού των νέων
Century Travel Group και Goget Retail Microfinance σε μια συνεργασία προς όφελος του Κύπριου ταξιδιώτη
Διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους €360,000 στην ΚΕΠΕΥ MCA Intelifunds από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς
Ενισχύει τη συνεργασία του με το Υφυπουργείο Κοινωνικής Πρόνοιας το ΚΕΒΕ
Επιτυχής επαναπιστοποίηση Διεθνών Προτύπων της Kition Ocean Port
Το «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με τη Μαρίνα Θεοδώρου 2024» συμπλήρωσε 600 χλμ προσφοράς
Ξεπέρασε κάθε προσδοκία ο ΟΠΑΠ Μαραθώνιος Λεμεσού με χρυσό χορηγό τα Holland & Barrett
25 χρόνια για το Ογκολογικό Κέντρο Τράπεζας Κύπρου-Τι έλεγε κατά τα εγκαίνια ο Μιχαλάκης Α. Τριανταφυλλίδης
H γαλλική AXERIA εισέρχεται στην κυπριακή ασφαλιστική αγορά