Διάκριση Deloitte: Το κορυφαίο εμπορικό σήμα παροχής εμπορικών υπηρεσιών

Δελτίο Τύπου  29/06/2020 10:37
Διάκριση Deloitte: Το κορυφαίο εμπορικό σήμα παροχής εμπορικών υπηρεσιών

Διάκριση Deloitte: Το κορυφαίο εμπορικό σήμα παροχής εμπορικών υπηρεσιών

Δελτίο Τύπου  29/06/2020 10:37
Σύμφωνα με την έκθεση της Brand Finance ‘Commercial Services 50’ για το 2020, η Deloitte διακρίθηκε για ακόμη μία χρονιά, ως το μεγαλύτερο σε αξία και ισχυρότερο εμπορικό σήμα στον τομέα παροχής εμπορικών υπηρεσιών παγκοσμίως. Η αξία του εμπορικού σήματος της Deloitte υπολογίζεται στα 32.471 εκατ. δολάρια, σημειώνοντας 9,6% άνοδο σε σχέση με πέρυσι.

RELATED ARTICLES


 
Η συγκεκριμένη διάκριση είναι αποτέλεσμα της ισχυρής απόδοσης της Deloitte και της επένδυσής της στην οικοδόμηση μιας πιο συνεπούς και διαφοροποιημένης μάρκας σε παγκόσμιο επίπεδο. Όπως αναφέρεται σε προηγούμενη σχετική ανακοίνωση, η ανανέωση του εμπορικού σήματός της και η επικοινωνία των παγκόσμιων στόχων και αξιών της, επέτρεψε στην Deloitte να ανταποκριθεί ακόμη καλύτερα στις ανάγκες των πελατών της, να διατηρήσει την εμπιστοσύνη της κοινής γνώμης, καθώς και να συνεχίσει να φροντίζει τους ανθρώπους της και να στηρίζει τις κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιείται. Όπως ανέφερε ο ο Χρίστης Μ. Χριστοφόρου, Ανώτερος Εκτελεστικός Σύμβουλος της Deloitte Κύπρου: «Είμαστε υπερήφανοι που έχουμε λάβει τη διάκριση αυτή και που οι αξίες της Deloitte έχουν το θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία μας στον οποίο αποσκοπούμε. Οι άνθρωποί μας επιδιώκουν την υψηλότερη ποιότητα στην επαγγελματική μας εργασία, δημιουργώντας σχέσεις που βασίζονται στην αμοιβαία εμπιστοσύνη και στο σεβασμό.»
 
Όλα αυτά οδήγησαν τη Deloitte στην κορυφή, βοηθώντας την να ξεπεράσει τους ανταγωνιστές της και να ηγηθεί της κατηγορίας της, με τις American Express, Visa, Accenture και PwC να ακολουθούν, συμπληρώνοντας την πεντάδα.
 
Σύμφωνα με την έκθεση, η Deloitte διατηρεί τον τίτλο της με βαθμολογία δείκτη δύναμης (BSI) 91,4 / 100 και αντίστοιχη κορυφαία βαθμολογία ΑΑΑ+, με βάση παράγοντες που αξιολογούνται πέραν των οικονομικών αποτελεσμάτων, όπως το marketing, η εξοικείωση με τους πελάτες, η ικανοποίηση του προσωπικού και η εταιρική φήμη.
Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
Πίσω στην αρχή της σελίδας