Άγης Λοΐζου: Γιατί να επενδύσει κανείς στην Κύπρο

Στα πολλά πλεονεκτήματα που προσφέρει η Κύπρος ως επενδυτικός προορισμός αλλά και στις πολύ καλές σχέσεις μεταξύ Κύπρου και Ινδίας αναφέρθηκε ο Ύπατος Αρμοστής της Κυπριακής Δημοκρατίας στην Ινδία, Άγης Λοΐζου, κατά την εναρκτήρια ομιλία του στο το Invest Cyprus Roadshow India.
 
Ο κ. Λοΐζου εστίασε  στις εξαιρετικές διμερείς σχέσεις των δύο χωρών, γεγονός που, όπως είπε, αποδεικνύεται μεταξύ άλλων και από τις επισκέψεις που πραγματοποιήσαν οι Προέδροι των δύο χωρών τόσο στην Κύπρο όσο και στην Ινδία. Αναφέρθηκε επίσης και στις πολλές διμερείς συμφωνίες που υπάρχουν μεταξύ Κύπρου και Ινδίας, οι οποίες μεταξύ των αφορούν αποφυγή διπλής φορολογίας, shipping και άλλα.
 
Παράλληλα, ο Ύπατος Αρμοστής της Κυπριακής Δημοκρατίας στην Ινδία απαρίθμησε μερικά από τα πολλά πλεονεκτήματα που προσφέρει η Κύπρος ως επενδυτικός προορισμός, αναφέροντάς μάλιστα ότι η χώρας μας περιλαμβάνεται στους πιο ελκυστικούς προορισμούς σε παγκόσμιο επίπεδο.    
 
Μεταξύ αλλών αναφέρθηκε στο ελκυστικό φορολογικό σύστημα, στο καλά εκπαιδευμένο προσωπικό, στην ασφάλεια που παρέχει, καθώς επίσης και στην εξαιρετική ποιότητα ζωής που προσφέρεται, όντας ένα πολύ καλό μέρος για να μεγαλώσει κανείς την οικογένεια του.
 
Γι αυτό, κατέληξε, η Κύπρος αποτελεί μια από τις καλύτερες παγκοσμίως για να μετακομίσει κανείς.
 
 

Δειτε Επισης

ΚΝΕ: Χαιρετίζει την έγκριση του νόμου Net-Zero Industry από την Ευρωβουλή
Τα πρώτα στιγμιότυπα από τα 16α IΝ Business Awards(vid)
Πανίκος Νικολάου: Αυτό το βραβείο ανήκει στους 2722 συναδέλφους στην Τράπεζα Κύπρου (vid)
Άρτεμις Αντωνιάδου: Αναγνωρίση της πορείας και της προσπάθειάς μου το βραβείο στα ΙΝ Business Awards (vid)
Η CNP Ασφαλιστική τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας και Υγείας
Χορηγός του αγώνα Duathlon η CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Το ευ επιχειρείν στο βάθρο... Πραγματοποιήθηκαν τα 16α IN Business Awards(photos)
Πώς αξιολογούν τα ΚΕΠ οι πολίτες-Τα ευρήματα έρευνας του Υπουργείου Οικονομικών
Συνεργασία Ablebook-Buyway365 που προωθεί την προσβασιμότητα
Influencer marketing: Πώς λειτουργεί ως εργαλείο ενδυνάμωσης των brands