Ταμεία Προνοίας: Πως να υποστηρίξετε τα μέλη σας εν μέσω της κρίσης του COVID-19

Καθώς οι εργοδότες και οι διαχειριστικές επιτροπές αντιδρούν στο τρέχον περιβάλλον, τα μέλη ενδέχεται να αναρωτιούνται τι σημαίνει αυτό για τ ι ς συνταξιοδοτικές τους αποταμιεύσεις .

Συγκεντρώσαμε δέκα ερωτήσεις για να σκεφτείτε πώς μπορείτε να υποστηρίξετε καλύτερα τα μέλη σας αυτήν τη στιγμή και να συνεχίσετε να τους προσφέρετε αξία.
 
“Κρίνεται απαραίτητο να ενημερώνετε τα Μέλη του Ταμείου σας για τις επιπτώσεις της πανδημίας Covid-19…η ενημέρωση θα πρέπει να γίνεται με τρόπο που να αποθαρρύνει τα Μέλη να λαμβάνουν βεβιασμένες αποφάσεις που θα μπορούσαν μακροπρόθεσμα να θέσουν σε κίνδυνο τα συνταξιοδοτικά τους ωφελήματα”
  • Έφορος Ιδρυμάτων Επαγγελματικών Συνταξιοδοτικών Παροχών
 
 
1.Επικοινωνία
Έχετε επικοινωνήσει με τα μέλη σχετικά με τον αντίκτυπο της κρίσης στους λογαριασμούς τους; Έχετε ιστότοπο μελών για να κατευθύνετε τα μέλη σας για περισσότερες πληροφορίες;
 
2. Συνταξιοδοτικές απάτες
Έχετε ελέγξει πώς το Ταμείο σας διαχειρίζεται τον κίνδυνο συνταξιοδοτικών απατών; Έχετε συμφωνήσει διαδικασίες για την ευαισθητοποίηση των μελών σε απάτες;
 
3. Ατομικές Επενδυτικές Επιλογές
Υπάρχει δυνατότητα στο Ταμείο σας για ατομικές επενδυτικές επιλογές; Καταλαβαίνουν τα μέλη τι στοχεύει η επενδυτική στρατηγική του Ταμείου, πώς κατανέμονται τα χρήματά τους και ποιο επίπεδο κινδύνου αναλαμβάνεται;
 
4. Ευέλικτες επιλογές συνταξιοδότησης
Γνωρίζουν τα μέλη σας ποιες είναι οι τρέχουσες επιλογές τους σε περίπτωση που θέλουν να τις ασκήσουν νωρίτερα / αργότερα; Γνωρίζουν τα επόμενα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν εάν ενδιαφέρονται για αυτές τις επιλογές; Έχετε σκεφτεί νέες επιλογές που μπορούν να εφαρμοστούν κατά τη διάρκεια αυτής της
περιόδου;
 
5. Εισφορές Μελών
Τα μέλη σας έχουν ευελιξία να αλλάξουν τις κανονικές και πρόσθετες εθελοντικές εισφορές τους ανά πάσα στιγμή; Εάν όχι, μπορεί αυτό να διευκολυνθεί βραχυπρόθεσμα;
 
6. Υποστήριξη Μελών
Έχουν τα μέλη σας επαρκή υποστήριξη για να λάβουν σοβαρές και ενημερωμένες αποφάσεις σχετικά με τις επενδύσεις τους (αν επιτρέπεται από το Ταμείο) και τις επιλογές συνταξιοδότησής τους; Έχετε σκεφτεί διαδικτυακά εργαλεία ή την πρόσβαση σε έναν χρηματοοικονομικό σύμβουλο;
 
7. Αντιδράσεις μελών και δέσμευση
Ξέρετε πώς αντέδρασαν τα μέλη σας κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου; Διαθέτετε διαδικασίες για την παρακολούθηση του όγκου των αιτήσεων για δάνεια, αλλαγές εισφορών και αλλαγές επενδύσεων (αν επιτρέπεται στο Ταμείο σας);
 
8. Διαχείριση Ταμείου (Administration)
Έχετε αξιολογήσει τον πιθανό αντίκτυπο στη λειτουργία διαχείρισης σας από την τρέχουσα κρίση; Συμφωνήσατε σε ποιους τομείς εξυπηρέτησης μελών πρέπει να δοθεί προτεραιότητα;
 
 
9. Εργαζόμενοι σε αναστολή εργασίας
Γνωρίζετε τι μπορεί να σημαίνει για τις συνεισφορές και τις παροχές τους; Θα έχουν αργότερα την ευκαιρία να καλύψουν τυχόν κενό με αναδρομικές συνεισφορές;
 
10. Ενημέρωση Εργοδότη
Έχετε συνεργαστεί με τον εργοδότη για να διασφαλίσετε ότι οι ενέργειες σας αντικατοπτρίζουν τις πρόσφατες επιχειρηματικές ανακοινώσεις;
 
 
“Ενόσω οι χρηματαγορές συνεχίζουν να χαρακτηρίζονται από σοβαρές διακυμάνσεις, ο Έφορος σας συστήνει να ενεργείτε με σύνεση και να μην προβαίνετε σε βεβιασμένες επενδυτικές αποφάσεις , εκτός και αν είναι απόλυτα απαραίτητο, και λαμβάνονται με γνώμονα τη προστασία των μελών”
  • Έφορος Ιδρυμάτων Επαγγελματικών Συνταξιοδοτικών Παροχών

 
 
Ο Έφορος Ιδρυμάτων Επαγγελματικών Συνταξιοδοτικών Παροχών αναμένει από τα Ταμεία να είναι σε εγρήγορση για τις συνέπειες στα μέλη. Η εξέταση των απαντήσεων σας στις 10 ερωτήσεις βοηθά στη τεκμηρίωση προς τους βασικούς ενδιαφερόμενους του Ταμείου ότι λαμβάνετε όλα τα εύλογα μέτρα για την προστασία και ενημέρωση των μελών σας.
 
Ποιο ήταν το Σκόρ σας?
 
0–4
Πιθανότατα θέλετε να δώσετε προτεραιότητα στη δράση σχετικά με την επικοινωνία για να διασφαλίσετε ότι τα μέλη σας κατανοούν τις πιθανές επιπτώσεις για αυτούς
 

5–7
Ίσως χρειαστεί να προβείτε σε πρόσθετες ενέργειες για να διασφαλίσετε ότι οι επιλογές που είναι διαθέσιμες στα μέλη παραμένουν κατάλληλες και οι διαδικασίες για ενεργά μέλη δεν έχουν επηρεαστεί.
 

8–10
Τα μέλη σας είναι πιθανώς ενημερωμένα και πιστεύουν ότι έχουν τις πληροφορίες που χρειάζονται, αλλά αξίζει τον
κόπο να εξετάσετε νέες επιλογές για να τους βοηθήσετε κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.
 
 
Επικοινωνήστε μαζί μας
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις ενέργειες που μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε την ανθεκτικότητα του Ταμείου σας, επικοινωνήστε με το σύμβουλο σας στην Aon ή στο 22458011 / info@aonhewitt.com.cy

Δειτε Επισης

Πανίκος Νικολάου: Αυτό το βραβείο ανήκει στους 2722 συναδέλφους στην Τράπεζα Κύπρου (vid)
Άρτεμις Αντωνιάδου: Αναγνωρίση της πορείας και της προσπάθειάς μου το βραβείο στα ΙΝ Business Awards (vid)
Η CNP Ασφαλιστική τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας και Υγείας
Χορηγός του αγώνα Duathlon η CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Το ευ επιχειρείν στο βάθρο... Πραγματοποιήθηκαν τα 16α IN Business Awards(photos)
Πώς αξιολογούν τα ΚΕΠ οι πολίτες-Τα ευρήματα έρευνας του Υπουργείου Οικονομικών
Συνεργασία Ablebook-Buyway365 που προωθεί την προσβασιμότητα
Influencer marketing: Πώς λειτουργεί ως εργαλείο ενδυνάμωσης των brands
10 χρόνια προσφοράς Andrey & Julia Dashin’s Foundation
Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των 16ων IN Business Awards