Eurolife: Ισχυρή ασπίδα για όλους τους πελάτες της

Πώς βρήκαν τη Eurolife οι εξελίξεις, πώς επηρεάζονται οι εργασίες της και πώς σχεδιάζεται η επόμενη μέρα, περιγράφει ο Γενικός Διευθυντής της Αβραάμ Πεκρής.

«Η αξία μιας ηγετικής ασφαλιστικής εταιρίας ζωής κρίνεται στα δύσκολα», σχολιάζει ο κ. Πεκρής: «Είμαστε από την πρώτη στιγμή δίπλα στους πελάτες και τους εργαζόμενούς μας. Εφαρμόσαμε με προσήλωση τις πρόνοιες του Σχεδίου Αντιμετώπισης Πανδημίας ώστε να διασφαλίσουμε τόσο την προστασία των ανθρώπων μας όσο και τη συνέχιση της εξυπηρέτησης των πελάτων μας σε μια τέτοια κρίσιμη στιγμή.
 
Στις δύσκολες εποχές οι άνθρωποι χρειάζονται περαιτέρω υποστήριξη, καθοδήγηση και προοπτική. Και στην Eurolife κάνουμε ότι είναι δυνατόν έτσι ώστε οι άνθρωποί μας να νιώθουν σιγουριά και εξασφάλιση. Δεν είναι η πρώτη φορά που πρέπει να λειτουργήσουμε ως μια ισχυρή ασπίδα για όσους εξαρτώνται από εμάς. Αναγνωρίζουμε το ρόλο μας και κάνουμε αυτό που μας αναλογεί.
Η Eurolife έχει τα τελευταία χρόνια επενδύσει στην ευελιξία της και την εξυπηρέτηση των πελατών της από όλα τα κανάλια με το πρόγραμμα ψηφιακού μετασχηματισμού της. Έχει παράλληλα φροντίσει για την εκπαίδευση και αναβάθμιση του ρόλου των ασφαλιστών της ώστε με τη σειρά τους να λειτουργούν ως σύμβουλοι και καθοδηγητές των ανθρώπων που αναζητούν λύσεις και σιγουριά, απ’ όπου κι αν βρίσκονται.

Διαβεβαιώνουμε τους πελάτες μας ότι, για άλλη μια φορά, θα είμαστε δίπλα τους σε ό,τι και να τους συμβεί. Τους θέλουμε υγιείς, ασφαλείς και αισιόδοξους. Αντιλαμβανόμαστε όλες τις οικονομικές δυσκολίες που θα αντιμετωπίζουν και πιστέψτε με, τις περιλαμβάνουμε στους σχεδιασμούς μας.»
 
Στην ερώτηση «τι συνιστάτε στους πελάτες, συμβούλους και συνεργάτες», ο κ. Πεκρής ήταν σαφής: «Να μείνουν σπίτι και να ακολουθούν με προσήλωση τις οδηγίες των αρμοδίων αρχών. Έχουμε φροντίσει ώστε να είναι όλα στη διάθεσή τους με ένα τηλέφωνο ή από το διαδίκτυο μέσω της πελατειακής μας πλατφόρμας myeurolife. Τόσο οι ασφαλιστικοί μας σύμβουλοι όσο και το τηλεφωνικό μας κέντρο είναι δίπλα τους για κάθε θέμα που τους απασχολεί».

Τέλος στο κρίσιμο ερώτημα πώς επηρεάζονται οι αποδόσεις της Eurolife σε μια παγκόσμια κρίση; «Όπως συμβαίνει και σε όλους τους διεθνείς ασφαλιστικούς κολοσσούς, τις συνέπειές της πανδημίας στο παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό σύστημα δεν είμαστε σε θέση να τις ελέγξουμε. Είμαστε όμως αρκετά ισχυροί και έμπειροι ώστε να τις διαχειριστούμε με τον προσφορότερο τρόπο προς όφελος των πελάτων μας. Η Επιτροπή Επενδύσεων μαζί με τους εξωτερικούς επενδυτικούς συμβούλους παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στις αγορές και προχωρεί με τις κατάλληλες κινήσεις στα χαρτοφυλάκια της εταιρίας με προτεραιότητα τα μέσο-μακροπροθεσμα συμφέροντα των ασφαλιζομένων».
 

Δειτε Επισης

Όταν ο ρόλος συναντά την προσωπικότητα
Στο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού IN Business... Κυπριακή βιομηχανία: Ηοld the line
Matt Murphie: Ένα φυσικό κινηματογραφικό στούντιο η Κύπρος-Η κάθοδος και τα πλάνα της Copper Island για το νησί
ΟΕΒ: Δυσανάλογο μέτρο με απρόβλεπτες συνέπειες για την αλυσίδα εφοδιασμού η απεργία μεταφορέων Α’
Εναρκτήρια εκδήλωση του Ερευνητικού Κέντρου Μνημοσύνη από την έδρα UNESCO του ΤΕΠΑΚ
Όλες οι λεπτομέρειες του νομοσχεδίου για τον έλεγχο των άμεσων ξένων επενδύσεων-«Σταθερό θεσμικό περιβάλλον»
Με πυξίδα τη βιωσιμότητα το ΙΝΓΚ πρωτοπορεί για τρίτη χρονιά-Διάκριση στα Παγκύπρια Περιβαλλοντικά Βραβεία
Βιωματικό εργαστήριο για τη μεταγεννητική περίοδο στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος
Η ΟΜΟΝΟΙΑ πιστοποιήθηκε με το ISO 37001 κατά της δωροδοκίας της και διαφθοράς
Universal Life: Στηρίζει τη νέα γενιά επιστημόνων και επιβραβεύει την αριστεία