powered by

Εξ’ αποστάσεως αλλά όσο πιο κοντά γίνεται

“Home alone..” Η ομάδα σας εργάζεται online από το σπίτι, γι’ αυτό…

To πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να καταλάβετε και να αναγνωρίσετε τι πραγματικά νοιώθουν τα μέλη της ομάδας σας:

  • Μπορεί να είναι σπίτι τους, αλλά είναι εκτός της ρουτίνας και της ζώνης άνεσης τους
  • Διακατέχονται, πιθανό από αισθήματα ανησυχίας και ανασφάλειας
  • Αποπροσανατολισμό που προκύπτει από την έλλειψη της οργάνωσης με την οποία έχουν συνηθίσει
  • Έλλειψη πληροφόρησης, βιώνοντας το αίσθημα «Δεν ξέρουμε τι συμβαίνει. Δεν είμαστε μέσα στα πράγματα…»
  • Έλλειψη της καθιερωμένης κοινωνικής συναναστροφής και συντροφικότητας που τους έδινε ο άμεσος περίγυρος τους

 

Αυτό σημαίνει ότι το κάθε στέλεχος πρέπει τώρα, περισσότερο παρά άλλες φορές, να είναι κοντά στους ανθρώπους του. Να σχεδιάσετε τη Ψηφιακή Ηγετική Παρουσία σας και επαφή με κάθε μέλος της ομάδας σας,  υπενθυμίζοντας στον εαυτό σας το αυτονόητο: Ότι δηλαδή, στην ώρα της κρίσης, ο ηγέτης είναι παρόν, μπροστά και προσβάσιμος. Με την καλά σχεδιασμένη ψηφιακή παρουσία και επαφή σας πρέπει να επιδιώξετε να:

 

  • Ακούτε με ενσυναίσθηση τις ανησυχίες των ανθρώπων σας
  • Δημιουργείτε στο βαθμό που είναι δυνατό κλίμα ασφάλειας
  • Παρέχετε με σαφήνεια, καθοδήγηση και οργάνωση
  • Παρέχετε, στην ομάδα σας, τη μέγιστη δυνατή πληροφόρηση σε σχέση με τη μεγάλη εικόνα των εξελίξεων
  • Ενισχύετε τη συνοχή/δεσμούς και ανθεκτικότητα της ομάδας σας

Tώρα είναι η ευκαιρία           

Κάτω από κανονικές συνθήκες, που τρέχουμε για να προλάβουμε, με την μόνιμη πίεση των αριθμών και του χρόνου, αμελούμε πράγματα που είναι στρατηγικά απαραίτητα. Είναι γνωστό για παράδειγμα ότι στη προσπάθεια εξασφάλισης νέων πελατών, δεν κάνουμε όσα πρέπει, για να διατηρήσουμε και να ενδυναμώσουμε τις σχέσεις μας με υφιστάμενους πελάτες μας. Ειδικά αν ο τομέας δραστηριότητας σας είναι Β2Β, τώρα μπορείτε να σχεδιάσετε μια  εκστρατεία επαφής (τηλεφωνική βέβαια) με υφιστάμενους πελάτες σας.

Με μια σειρά από ανοικτές ερωτήσεις μπορείτε, αφενός να  δείξετε και να τεκμηριώσετε το ενδιαφέρον και έγνοια σας και αφετέρου να μάθετε πως οι πελάτες σας αντιμετωπίζουν την κρίση τώρα, τι σκέφτονται μεσοπρόθεσμα και να αναλύσετε τι σημαίνουν όλα αυτά για εσάς και τη σχέση σας με τον πελάτη τώρα και ενδεχόμενα στο μέλλον.

Αξίζει τον κόπο …

Να παρακολουθήσετε την ομιλία της Margaret Heffernan στο TED , το 2019 (The human skills we need in an unpredictable world) που αναφέρετε στις δεξιότητες που απαιτεί το απρόβλεπτο μέλλον και προφητικά εξηγεί γιατί δεν προετοιμαζόμαστε για μεγάλες κρίσεις, όπως μια πανδημία.

Δειτε Επισης

Περισσότερα από 80 έργα κόστους άνω του €1 δις για την πόλη και επαρχία Λευκωσίας-Οι ανακοινώσεις Χριστοδουλίδη
Νέος συνέταιρος στην PwC Κύπρου ο Γιώργος Κωνσταντινίδης-Το who is who και πότε εντάσσεται στον Συνεταιρισμό
Πενήντα χρόνια American College-Τιμή στους φοιτητές και το μέλλον της εκπαίδευσης
UW Group: Γιόρτασε 25 χρόνια παγκόσμιας ναυτιλιακής επιτυχίας
Aqua Residences: Οικιστικοί πύργοι €40 εκατ. στην περιοχή των πρώην διυλιστηρίων Λάρνακας
Παν. Νεάπολις Πάφος: Αναγνώριση, εξωστρέφεια και στρατηγική ανάπτυξης στην 16η τελετή αποφοίτησης
Στα €551,2 εκατ. το πλεόνασμα της γενικής κυβέρνησης το πρώτο πεντάμηνο-Τα έσοδα και οι δαπάνες
ΙδΕΚ: Βολιδοσκόπηση αγοράς για νέο πρόγραμμα AI WAVE
Bird Aviation: Πολυετής συμφωνία βαριάς συντήρησης με κορυφαία ευρωπαϊκή αεροπορική εταιρεία
COSMOS Insurance: Ισχυρά αποτελέσματα με νέα ιστορικά υψηλά σε κερδοφορία και φερεγγυότητα