Covid-19: Παροχή δωρεάν λογισμικού για τη διευκόλυνση της απομακρυσμένης εργασίας

 

Η πανδημική κρίση που βιώνουμε θέτει νέα, πρωτόγνωρα δεδομένα στο σύγχρονο επιχειρησιακό -και όχι μόνο- περιβάλλον, δοκιμάζοντας τις αντοχές κάθε οργανισμού και επιχείρησης, ανεξαρτήτως μεγέθους. Μια από τις πλέον σημαντικές προκλήσεις αφορά στην εξ’ αποστάσεως εργασία κι αυτό διότι οι περισσότερες από τις επιχειρήσεις που έχουν υιοθετήσει αναγκαστικά το συγκεκριμένο μέτρο σχεδόν για το σύνολο των εργαζομένων τους, δεν διαθέτουν τον απαραίτητο υλικοτεχνικό εξοπλισμό αλλά και τα ανάλογα λογισμικά για να υποστηρίξουν πλήρως το εν λόγω εγχείρημα.

Ως εκ τούτου, η ChannelIT, με ισχυρό αίσθημα ευθύνης απέναντι στην υφιστάμενη κατάσταση και δεσμευόμενη να στηρίξει την προσπάθεια των εταιρειών για επιχειρησιακή συνέχεια και απρόσκοπτη λειτουργία, στο μέτρο που αυτό καθίσταται εφικτό, προσφέρει μέσω των συνεργαζόμενων προμηθευτών της, μια σειρά προϊοντικών λύσεων ελεύθερων προς χρήση από κάθε ενδιαφερόμενη Κυπριακή επιχείρηση, προκειμένου να συνδράμει στην εύρυθμη και ασφαλή καθημερινή τους λειτουργία.

Συγκεκριμένα, τα προϊόντα που διατίθενται δωρεάν, είναι τα εξής:

ManageEngine Secure Remote Access Toolkit: Αποτελείται από ένα σύνολο επιμέρους λύσεων που επιτρέπουν την απομακρυσμένη σύνδεση με κρίσιμες υποδομές και εφαρμογές της εκάστοτε επιχείρησης, προκειμένου να εκτελούνται με ασφάλεια οι απαραίτητες καθημερινές εργασίες των τμημάτων IT.

ManageEngine ADSelfService Plus: Πρόκειται για ένα εργαλείο διαχείρισης κωδικών πρόσβασης χρηστών, με το οποίο οι τελικοί χρήστες μπορούν να επαναρυθμίζουν τους κωδικούς πρόσβασης στην υπηρεσία καταλόγου Active Directory και να ξεκλειδώνουν τους λογαριασμούς τους, ακόμα κι αν εργάζονται απομακρυσμένα, χωρίς καμία βοήθεια από το τμήμα μηχανογράφησης.

Zoho Remotely: Η ολοκληρωμένη σουίτα της Zoho, αποτελείται από έντεκα επιμέρους χρηστικές εφαρμογές που επιτρέπουν σε κάθε επιχείρηση να αποκτήσει τον έλεγχο της καθημερινής επικοινωνίας, συνεργασίας και παραγωγικότητας και να καλύψει τις ανάγκες για τηλεδιάσκεψη, εκπαίδευση, δημιουργία, αποθήκευση και διακίνηση αρχείων κ.α.

Για τη διευκόλυνση των εταιρειών που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν τα παραπάνω λογισμικά, η ChannelIT παρέχει δωρεάν υποστήριξη για την αποτελεσματική παραμετροποίησή τους, σύμφωνα με τις εξατομικευμένες ανάγκες κάθε επιχείρησης.

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά ή μέσω των επίσημων λογαριασμών της εταιρείας στα κοινωνικά δίκτυα, σε LinkedIn, Facebook και Twitter.

Σχετικά με την εταιρεία
H Channel IT, επίσημος διανομέας προϊόντων πληροφοριακών συστημάτων στην ευρύτερη περιοχή της Ν.Α. Μεσογείου και της Μέσης Ανατολής, διαθέτει περισσότερα από 30 χρόνια εμπειρίας στον κλάδο της Πληροφορικής. Σε συνεργασία με ορισμένους από τους κορυφαίους προμηθευτές, παρέχει ένα ευρύ φάσμα καινοτόμων προϊοντικών λύσεων IT, με έμφαση στον τομέα της ασφάλειας.           
 

Δειτε Επισης

Το Andrey & Julia Dashin’s Foundation ήταν χρυσός χορηγός του φιλανθρωπικού δείπνου του Καραϊσκάκειου Ιδρύματος
Νέο ερευνητικό έργο στο Πανεπιστήμιο Κύπρου με χρηματοδότηση €200.000 από το Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας
Πράσινο φως από τη γενική συνέλευση της ΑΕΛ για συμμετοχή του Andrew Budzinski στο μετοχικό κεφάλαιο
Σεμινάριο Harris Kyriakides: «Latest Developments in Banking Litigation»
Έμπρακτη στήριξη μικρομεσαίων επιχειρήσεων μέσω του «ΘΑλΕΙΑ2021-2027»-Τα σχέδια που έρχονται
Έκκληση ΣΥ.ΚΕ.Α.Α. προς βουλευτές: Μην επιβραβεύσετε την ανισότητα, προστατέψτε τους ασθενείς
Σημαντικό βήμα για επέκταση του παγκόσμιου δικτύου του AUB Mediterraneo-Υπέγραψε MoU με το Πανεπιστήμιο Jiliang Κίνας
Καινοτόμα φωτονικά κυκλώματα για τα δίκτυα 6G-Νέο έργο στο Πανεπιστήμιο Κύπρου με χρηματοδότηση ΙδΕΚ
EY Κύπρου και CIM Cyprus Business School ενώνουν δυνάμεις και παρουσιάζουν το πρόγραμμα EY Learn & Earn
Partners: 30 χρόνια πορείας, δημιουργίας και αλλαγής στον χώρο της διαφήμισης και της επικοινωνίας στην Κύπρο