Τι ζητά ο ΣΥΠΡΟΔΑΤ μετά την εφαρμογή των μέτρων για κορωνοϊό

Ο Σύνδεσμος Προστασίας Δανειοληπτών Τραπεζών χαιρετίζει με ικανοποίηση τα μέτρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης για ανακούφιση της Οικονομίας των Κρατών Μελών, λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού.

Σε ανακοίνωση του επισημαίνει πως «μέρος της Οικονομίας της κάθε χώρας αποτελούν οι επιχειρηματίες, τα νοικοκυριά  και γενικά όλοι οι δανειολήπτες και ζητούμε  να  τους δοθεί το μερίδιο που τους αναλογεί από το 1,3 δις που θα διατεθούν προς την Κυπριακή Δημοκρατία.

Κατά την διάρκεια της ισχύος των μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας ΖΗΤΟΥΜΕ:

▪ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΣΤΟΛΗ οποιονδήποτε διαδικασιών εκποίησης ακινήτων.

▪ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΣΤΟΛΗ των δόσεων των δανείων, χωρίς οποιαδήποτε χρέωση τόκων.

▪  Καλούμε τους δανειολήπτες που έχουν την δυνατότητα να συνεχίσουν να πληρώνουν τις δόσεις τους, να το κάνουν. Αυτό άλλωστε είναι προς το συμφέρον τους.

▪  Επιπλέον λόγω της σημερινής κατάστασης, αλλά και εν όψει του γεγονότος ότι υπάρχουν δανειολήπτες που είτε αμέλησαν, είτε αποστερήθηκαν λόγω παραπληροφόρησης της δυνατότητας για ένταξη στο Σχέδιο ΕΣΤΙΑ, κρίνουμε ότι είναι σωστό και δίκαιο να δοθεί παράταση "αποδοχής Αιτήσεων", ούτως ώστε να τους δοθεί μια δεύτερη ευκαιρία.

▪  Τα γραφεία του Συνδέσμου θα παραμείνουν κλειστά. Οι δανειολήπτες θα εξυπηρετούνται τηλεφωνικά και μέσω email».
 

Δειτε Επισης

ΚΝΕ: Χαιρετίζει την έγκριση του νόμου Net-Zero Industry από την Ευρωβουλή
Τα πρώτα στιγμιότυπα από τα 16α IΝ Business Awards(vid)
Πανίκος Νικολάου: Αυτό το βραβείο ανήκει στους 2722 συναδέλφους στην Τράπεζα Κύπρου (vid)
Άρτεμις Αντωνιάδου: Αναγνωρίση της πορείας και της προσπάθειάς μου το βραβείο στα ΙΝ Business Awards (vid)
Η CNP Ασφαλιστική τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας και Υγείας
Χορηγός του αγώνα Duathlon η CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Το ευ επιχειρείν στο βάθρο... Πραγματοποιήθηκαν τα 16α IN Business Awards(photos)
Πώς αξιολογούν τα ΚΕΠ οι πολίτες-Τα ευρήματα έρευνας του Υπουργείου Οικονομικών
Συνεργασία Ablebook-Buyway365 που προωθεί την προσβασιμότητα
Influencer marketing: Πώς λειτουργεί ως εργαλείο ενδυνάμωσης των brands